ik heb net een bericht gehad van de tuinen ze zeiden dat ik het beste aminotabletten kan gebruiken, is amino 1500 goed vor mn leeftijd?
amino 1500
Collapse
X
-
Originally posted by Pinada View PostVerplaatst.
Wat voor bericht heb je gehad? Wat voor vraag had je gesteld?
Gezien je leeftijd adviseren wij helaas geen gebruik van Whey Proteine. Je lichaam is nog volop in de groei en moet zich nog verder ontwikkelen.
Specifiek voor het spierherstel zou je het beste de aminotabletten kunnen gebruiken.
Mocht je toch persé een proteine willen gebruiken, zou dit toch als beste een soya proteine kunnen zijn (maximaal 2x per dag).
Voornamelijk, omdat hier de meeste lichaamseigen stoffen inzitten.
Vanwege je leeftijd dien je echt voorzichting om te gaan met sportsupplementen. Een evenwichtige voeding blijft het allerbelangrijkst.
dit had gevraagd of whey vor mn leeftijd is.
Comment
-
omg dat advies. Proteine zijn eiwitten.
eiwitten zitten gewoon in vlees, vis, zuivel, etc.
waarom zou je geen proteine shake moeten nemen dan?
aminos zijn de bouwstenen van eiwitten. waarom mag je wel aminos en geen eiwitten. dat is dus ook lariekoek.
Als jij een shake wil, neem dan een eiwittenshake. (mijn zegen heb je)
wil je liever geen supplementen, eet dan een bak extra kwark, of drink een liter extra melk per dag. (zowieso goed in bulk).
groetenMore knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View Postomg dat advies. Proteine zijn eiwitten.
eiwitten zitten gewoon in vlees, vis, zuivel, etc.
waarom zou je geen proteine shake moeten nemen dan?
aminos zijn de bouwstenen van eiwitten. waarom mag je wel aminos en geen eiwitten. dat is dus ook lariekoek.
Als jij een shake wil, neem dan een eiwittenshake. (mijn zegen heb je)
wil je liever geen supplementen, eet dan een bak extra kwark, of drink een liter extra melk per dag. (zowieso goed in bulk).
groetenLove Muscle Pain
Comment
-
Wat een advies zeg geen whey maar wel amino caps , wat een bullshit.
Zou niet weten waarom je geen whey mag gebruiken het zijn tenslote gewoon eiwitten .
Preworkout supps kan ik me voorstellen maar whey zal je echt geen kwaad doen.
Magoed als je voeding in orde is heb je helemaal geen supps nodig.Mind is everything.
Comment
-
Ik zou in de gym gaan trainen en een voedingschema maken. Weg met die supplementen. Leer eerst maar eens trainen en eten.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment