amino 1500

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• amino 1500

ik heb net een bericht gehad van de tuinen ze zeiden dat ik het beste aminotabletten kan gebruiken, is amino 1500 goed vor mn leeftijd?

Verplaatst.

Wat voor bericht heb je gehad? Wat voor vraag had je gesteld?
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
      Verplaatst.

Wat voor bericht heb je gehad? Wat voor vraag had je gesteld?
      Beste Daan,

Gezien je leeftijd adviseren wij helaas geen gebruik van Whey Proteine. Je lichaam is nog volop in de groei en moet zich nog verder ontwikkelen.
      Specifiek voor het spierherstel zou je het beste de aminotabletten kunnen gebruiken.

Mocht je toch persé een proteine willen gebruiken, zou dit toch als beste een soya proteine kunnen zijn (maximaal 2x per dag).
      Voornamelijk, omdat hier de meeste lichaamseigen stoffen inzitten.

Vanwege je leeftijd dien je echt voorzichting om te gaan met sportsupplementen. Een evenwichtige voeding blijft het allerbelangrijkst.
      dit had gevraagd of whey vor mn leeftijd is.

Comment

hoe oud ben je?

Comment

Originally posted by flater2 View Post
          hoe oud ben je?
          14 jaar en train 5x per week thuis een uur KT

Comment

Ik zou op die leeftijd ook nog geen supplementen gebruiken. Maar das mijn persoonlijke mening! Wetenschappelijk gezien kan ik je geen antwoord geven.
            Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

omg dat advies. Proteine zijn eiwitten.
              eiwitten zitten gewoon in vlees, vis, zuivel, etc.
              waarom zou je geen proteine shake moeten nemen dan?

aminos zijn de bouwstenen van eiwitten. waarom mag je wel aminos en geen eiwitten. dat is dus ook lariekoek.

Als jij een shake wil, neem dan een eiwittenshake. (mijn zegen heb je)
              wil je liever geen supplementen, eet dan een bak extra kwark, of drink een liter extra melk per dag. (zowieso goed in bulk).

groeten
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                omg dat advies. Proteine zijn eiwitten.
                eiwitten zitten gewoon in vlees, vis, zuivel, etc.
                waarom zou je geen proteine shake moeten nemen dan?

aminos zijn de bouwstenen van eiwitten. waarom mag je wel aminos en geen eiwitten. dat is dus ook lariekoek.

Als jij een shake wil, neem dan een eiwittenshake. (mijn zegen heb je)
                wil je liever geen supplementen, eet dan een bak extra kwark, of drink een liter extra melk per dag. (zowieso goed in bulk).

groeten
                Idd
                Love Muscle Pain

Comment

Wat een advies zeg geen whey maar wel amino caps , wat een bullshit.

Zou niet weten waarom je geen whey mag gebruiken het zijn tenslote gewoon eiwitten .
                  Preworkout supps kan ik me voorstellen maar whey zal je echt geen kwaad doen.
                  Magoed als je voeding in orde is heb je helemaal geen supps nodig.
                  Mind is everything.

Comment

Ik zou in de gym gaan trainen en een voedingschema maken. Weg met die supplementen. Leer eerst maar eens trainen en eten.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                      Ik zou in de gym gaan trainen en een voedingschema maken. Weg met die supplementen. Leer eerst maar eens trainen en eten.
                      Sch00m heeft gelijk, sluit me volledig bij aan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X