BCAA Problemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BCAA Problemen

Heb mijn nieuwe bestelling supplementen eergisteren binnengekregen.
    Ten eerste een geheel nieuwe lijn voor mijn derde kuur.
    Ten tweede moest ik mijn tekorten aanvullen waaronder BCAA's.
    Ik wist dat het in poedervorm zou zijn.
    Op zich heb ik daar geen problemen mee daar ik glutamine bijvoorbeeld ook altijd als poeder heb en dit gewoon met water meng.
    Echter heb ik nogal problemen met het mengen van de BCAA's.
    Het wil gewoon niet oplossen, het blijft bovenop het water drijven wat ik ook doe, behoorlijk irritant dus.
    Ik kan wel zo'n apparaatje kopen waar je capsules mee kan maken maar om dat weer te gaan lopen bestellen en daarmee ook weer verzendkosten te moeten betalen, nee laat maar zitten.
    Er moet toch een manier zijn dit probleempje de kop te drukken.
    Iemand een idee???

maby in een blender gooien of bij je shake erin en kijken wat het dan doet

tis maar een idee of het ook werkt dat is maar de vraag, maar wie niet waagt wie niet wint
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
      maby in een blender gooien of bij je shake erin en kijken wat het dan doet

tis maar een idee of het ook werkt dat is maar de vraag, maar wie niet waagt wie niet wint
      Hm ja, zou kunnen, nog makkelijker is het om het gewoon door je havermout heen te mengen echter is het de bedoeling de BCAA's op een lege maag te nemen, 30 minuten te wachten en dan te eten. Maw kan ik het enkel maar met water mengen.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Hm ja, zou kunnen, nog makkelijker is het om het gewoon door je havermout heen te mengen echter is het de bedoeling de BCAA's op een lege maag te nemen, 30 minuten te wachten en dan te eten. Maw kan ik het enkel maar met water mengen.
        wat ik zelf wel is doe, dan roer ik het heel hard en neem dan gauw een slok
        omdat het dan wat meer vermingt is met het water
        is nog een optie, ik weet het ook niet anders

Comment

miss is zoiets wat voor je ?
          NEW IKEA Milk Foamer Coffee Frother Cappuccino Cordless - eBay (item 250605927521 end time Apr-04-10 18:44:59 PDT)

Comment

Originally posted by martin27 View Post
            wat ik zelf wel is doe, dan roer ik het heel hard en neem dan gauw een slok
            omdat het dan wat meer vermingt is met het water
            is nog een optie, ik weet het ook niet anders
            Ja, dat is wat ik nu doe hehehe.
            Cheers bro, maar denk dat het probleem nog steeds blijft als ik zo'n apparaat ga gebruiken.

Comment

Koop al opgeloste BCAA's, en houdt deze om in je shakes te lazeren.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja, dat is wat ik nu doe hehehe.
                haha en wil het wat, op het laaste slokje na dan denk ik

ik doe bij het laaste slokje weer een beetje water erbij

Comment

Ik heb dus enige tijd geleden in mijn topic een schema gepost hoe je supplementen op de meest effectieve manier kunt gebruiken.
                  s'Morgens 30 minuten voor je ontbijt dien je arginine, carnitine en BCAA's in te nemen.
                  Je lichaam schreeuwt om eiwitten en koolhydraten bij het opstaan. Je lichaam is dan ook bij het opstaan in een katabole toestand. Dat wil zeggen dat het je spieren afbreekt om energie vrij te maken.
                  Neem de aminozuren op een lege maag, omdat ze dan snel en volledig worden opgenomen in het lichaam. Ze moeten niet vechten met andere voedingsstoffen en er is minder kans van verlies door uitscheiding. BCAA’s bestaan uit Leucine, Isoleucine en Valine. Dit zijn essentiële aminozuren met antikatabole eigenschappen. Ze stimuleren spiergroei en herstel.
                  Arginine staat er om bekend de afgifte van groeihormoon(GH) en de productie van stikstofoxide(NO) te stimuleren. NO vergroot de bloedtoevoer naar de spieren en optimaliseert de spiergroei.
                  Acetyl-L-Carnitine verbetert de vetstofwisseling. Helpt het spierherstel en verbetert de testosteronfunctie.
                  Ik gebruik de losse BCAA's dus alleen in de morgen.
                  Denk dat ik het wel overleef om het in water te stoppen, een beetje te roeren en het dan maar naar binnen te werken, opgelost of niet.

Comment

Water in de shaker dan de bcca's erbij flink schudden is wat ik doe , werkt goed.
                    Mind is everything.

Comment

Originally posted by resike View Post
                      Water in de shaker dan de bcca's erbij flink schudden is wat ik doe , werkt goed.
                      Hm ja, dat kan ik morgenochtend wel eens doen.
                      Thnx bro, aardig idee.
                      Laten we hopen dat het niet allemaal aan de shaker blijft zitten.

Comment

Die bcaa's blijven er inderdaad als een soort foam op liggen, ik merk als ik het een kwartier of langer laat staan en nog een paar keer roer het meeste wel oplost.

En anders gewoon snel achterover gooien, met meer water zoals al gezegd. :P

Comment

Hm ja, dat kan ik morgenochtend wel eens doen.
                          Thnx bro, aardig idee.
                          Laten we hopen dat het niet allemaal aan de shaker blijft zitten.
                          Er blijft altijd wel wat achter helaas , heb veel dingen geprobeert maar dit werkt toch het beste suc6

Originally posted by Breakmore View Post
                          Die bcaa's blijven er inderdaad als een soort foam op liggen, ik merk als ik het een kwartier of langer laat staan en nog een paar keer roer het meeste wel oplost.

En anders gewoon snel achterover gooien, met meer water zoals al gezegd. :P
                          Volgens mij kun je het uren laten staan maar die "foam" lost echt niet op ook niet een klein beetje , teminste niet bij mij.
                          Mind is everything.

Comment

Hehehe, ben dus niet de enige zie ik die daar last van heeft.

Comment

BCAA's heb je toch ook gewoon in pilvorm? Kun je daar beter op over stappen zodra je pot op is. Maar goed, dat had je zelf waarschijnlijk ook wel al bedacht. :P
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X