Omega3/visolie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Now foods omega3

Natural Fish Oil Concentrate 2000 mg
    Omega-3 Fatty Acids (Eicosapentaenoic Acid(EPA)360mg, Docosahexaenoic Acid(DHA) 240mg, other omega-3 fatty acids 80mg) 680 mg

Is dus aanzienlijk minder vergeleken met hema en solgar.
    Mind is everything.

Comment

Ik heb ze bij de hema gehaald
      Thx voor de tip

Comment

Helemaal gelijk man, sorry voor mijn stelligheid. Wat vind je van deze..

(volgende stuk is gekopieerd van de site)
        WINOmeg3complex is een sterk gezuiverd 88% omega-3-ethylestersupplement van farmaceutische klasse, wetenschappelijk samengesteld ter bevordering van een gezonder hart, gezondere gewrichten, cognitieve helderheid, verbeterde vertering en prenatale ontwikkeling. Alleen WINOmeg3complex levert een hoge concentratie van 60% EPA voor een optimaal gunstig effect op de normale ontstekingsreactie van het lichaam. WINOmeg3complex bevat geen gevaarlijke schadelijke afvalstoffen en bleek in klinische tests ruim te voldoen aan alle internationale normen voor versheid en zuiverheid. Het bevat driemaal de EPA en DHA gezondheidspotentie van visolie van levensmiddelenklasse. Deze hoge concentratie en het optimale EPA-DHA-mengsel worden nog verrijkt met natuurlijke citroenolie in de zachte gelcapsule, die daarmee ook een lekkere citroensmaak krijgt. Eén WINOmeg3complex zachte gelcapsule levert 540 mg EPA en 160 mg DHA. De verhouding EPAHA is 3,3:1, een verhouding die naar de mening van vele deskundigen een optimale bijdrage aan de gezondheid levert. DHA is essentieel voor de ontwikkeling van de foetus tijdens de laatste drie maanden van de zwangerschap. De hersenen van een pasgeboren baby nemen ook DHA op om een normale ontwikkeling en werking te waarborgen. Dit product bevat geen gluten.

WIN Worldwide BV - WINOmeg3complex?

Het bedrijf is een Netwerk marketing bedrijf.
        CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

oja, de prijs is alleen wel 51,95 per pot van 60 gels. Is dat duur?
          CONSISTENT TRIANING! that's going to make the fucking difference between WINNING and LOSING between LIVING and DYING.

Comment

Originally posted by Boudy View Post
            oja, de prijs is alleen wel 51,95 per pot van 60 gels. Is dat duur?
            Ja das echt onwijs duur

Heb nu 300 gels voor 11 euro..

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
              Ja das echt onwijs duur

Heb nu 300 gels voor 11 euro..
              Helemaal top! Die van de Hema is zover ik nu weet het beste in prijs kwaliteitsverhouding.
              Ik ga die dus zeker ook aanschaffen van de week! Thnx

Comment

Originally posted by Boudy View Post
                Helemaal top! Die van de Hema is zover ik nu weet het beste in prijs kwaliteitsverhouding.
                Ik ga die dus zeker ook aanschaffen van de week! Thnx
                Bedank : Roy P

Hij heeft het tenslotte verteld

Comment

Graag gedaan .
                  Dumbells build a bigger chest
                  Barbells build a bigger ego

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                    de capsules bevatten bij gelijke dosering evenveel EPH/DHA. (1g visolie van beide soorten bevat 18/12% EPH DHA.
                    volgens mij is dat niet juist.
                    ten eerste word er op de hema caps de procenten van EPH DHA aangegeven
                    en van now in mg.

Daarnaast bevat die van NOW nog 80 mg andere omega 3 vetzuren
                    naar de Eicosapentaeenzuur (EPA): 360 mg
                    Docosahexaeenzuur (DPA): 240 mg.
                    wat de hema niet heeft.
                    Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
                    http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

neem olie ipv capsules ivm opname

Omega-3 visolie | RinoFit.nl

Comment

Originally posted by rinokettlebell View Post
                        neem olie ipv capsules ivm opname

Omega-3 visolie | RinoFit.nl
                        Zie ik jou daar nou stiekem reclame maken voor je eigen website?

Ik zie daaroverigens alleen redenen staan om visolie te supplementeren, maar ik had verwacht, gezien je eerste statement in je post te lezen waarom olie superieur zou zijn aan capsules. Ik begrijp dat in olievorm de opname beter is dan in capsules? Kun je dit onderbouwen? En welke visolie gebruik je dan? Ik zie onderaan wel staan 'interesse in deze visolie', maar wat is dan 'deze' visolie?
                        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Zie ik jou daar nou stiekem reclame maken voor je eigen website?

Ik zie daaroverigens alleen redenen staan om visolie te supplementeren, maar ik had verwacht, gezien je eerste statement in je post te lezen waarom olie superieur zou zijn aan capsules. Ik begrijp dat in olievorm de opname beter is dan in capsules? Kun je dit onderbouwen? En welke visolie gebruik je dan? Ik zie onderaan wel staan 'interesse in deze visolie', maar wat is dan 'deze' visolie?
                          Er zijn ook alleen maar positieve redenen om visolie te supplementeren. In een ander topic had ik je al naar Pubmed verwezen. Deze visolie is van goede kwaliteit en niet zoals vele anderen van minder goede kwaliteit.

En nee, niet stiekem, mijn naam staat er met koeieletters bij... ik heb gewoon mijn link gepost, in een ander topic weer niet. Eens een mod altijd een mod he?

Comment

Deze visolie is van goede kwaliteit en niet zoals vele anderen van minder goede kwaliteit.
                            Die van hema is ook van goede kwaliteit volgens onderzoeken.
                            Ben benieuwd waarom die van jou beter zijn volgens onderzoeken?

Comment

Originally posted by rinokettlebell View Post
                              Deze visolie is van goede kwaliteit en niet zoals vele anderen van minder goede kwaliteit.

Daar heb je wetenschappelijke onderzoeken van?
                              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik heb het even uitgerekend.
                                De visolie van Now Foods bevat evenveel epa en dha als die van de hema.

HEMA:
                                Omega-3 vetzuren: EPA 18%* en DHA 12%*, Vitamine E 4,0 mg.

Now foods:
                                Omega-3 Fatty Acids (Eicosapentaenoic Acid(EPA)360mg, Docosahexaenoic Acid(DHA) 240mg, other omega-3 fatty acids 80mg) 680 mg

18% van 2000mg (serving size) is 360mg Epa .
                                12% van 2000mg " " is 240mg Dha.

Alleen de overgebleven 70% van de hema visolie kan ik niet achterhalen kwa voedings stoffen.
                                Mind is everything.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X