Stackers werken ze??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stackers werken ze??

Ik heb nu stackers 4 gekocht en die slik ik 3 per dag bij iedere maaltijd. Ik ben nu al een paar maanden met het south beach dieet bezig. Vroeger slikte ik ephedra een maandje en toen vlogen de kilo's eraf. Nu ben ik benieuwd of stackers ook iets doen??? Iemand ervaring?!

Zomersticky lezen. Crashdieten heb je niets aan. Stacker 4 zit volgens mij geen ephedra in en zal dus niet zo extreem werken als stacker waar dat wel in zit.

Maar, hoeveel fatburners je ook gebruikt, als je voeding niet klopt, heb je er geen bal aan. Begin dus bij je voeding. Lees de zomersticky eens door en maak met behulp daarvan aan schema.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
      Zomersticky lezen. Crashdieten heb je niets aan. Stacker 4 zit volgens mij geen ephedra in en zal dus niet zo extreem werken als stacker waar dat wel in zit.

Maar, hoeveel fatburners je ook gebruikt, als je voeding niet klopt, heb je er geen bal aan. Begin dus bij je voeding. Lees de zomersticky eens door en maak met behulp daarvan aan schema.
      Hier sluit ik me helemaal bij aan!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        Hier sluit ik me helemaal bij aan!
        Wat raden jullie dan aan? Ik wil geen aardappels meer eten en een boterham niet meer dan 2 per dag. Is het zo'n slecht dieet dan? Voel me er eigenlijk wel goed bij en is goed vol te houden.

Comment

Originally posted by missootjuh View Post
          Wat raden jullie dan aan? Ik wil geen aardappels meer eten en een boterham niet meer dan 2 per dag. Is het zo'n slecht dieet dan? Voel me er eigenlijk wel goed bij en is goed vol te houden.
          Wij raden aan de zomersticky door te lezen.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Nou weet ik niet volledig van de hoed en de rand met betrekking tot het south beach diet, maar was dat niet gebaseerd op het principe van glycemische index?

Misschien handig als je een topic maakt om je voedingsschema eens te laten checken. Neerzetten wat je eet, hoeveel en hoeveel kcal, koolhydraten, vetten en eiwitten er in zitten.

Want de heren hebben wel gelijk, voeding is de key .
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Nou weet ik niet volledig van de hoed en de rand met betrekking tot het south beach diet, maar was dat niet gebaseerd op het principe van glycemische index?

Misschien handig als je een topic maakt om je voedingsschema eens te laten checken. Neerzetten wat je eet, hoeveel en hoeveel kcal, koolhydraten, vetten en eiwitten er in zitten.

Want de heren hebben wel gelijk, voeding is de key .
              Yep klopt! Maar het is best moeilijk om door te hebben wat je nu precies moet eten. Het is alleen zo moeilijk als je niet in dit wereldje zit om het allemaal te snappen! Wil zo graag meer ervan weten maar tis erg ingewikkeld. Ik ben nog met moeite alles aan het ontdekken

Comment

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...tml#post546838

Lees dat topic eens op je gemak door. Moet je een heel eind mee komen.
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Ik wilde 't net gaan adviseren.
                  The Sky Ain't The Limit

Comment

Yep klopt! Maar het is best moeilijk om door te hebben wat je nu precies moet eten. Het is alleen zo moeilijk als je niet in dit wereldje zit om het allemaal te snappen! Wil zo graag meer ervan weten maar tis erg ingewikkeld. Ik ben nog met moeite alles aan het ontdekken
                    Als je dit "wereldje" een beetje leer kennen raak je eraan verslaafd.

Misschien een paar foto's voor perfecte advies...

Hehe, nee joh.. dat was een grap :P.

Comment

Beter nu moeite moeten doen maar het uiteindelijk snappen, dan straks alleen maar weten wat je altijd voorgekauwt is.

Komt goed hoor!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                        Beter nu moeite moeten doen maar het uiteindelijk snappen, dan straks alleen maar weten wat je altijd voorgekauwt is.

Komt goed hoor!
                        Haha thanks! Ben al op de goeie weg door het forum

Comment

Als jij dat bent op je avatar kun je beter aan je zelfbeeld werken dan fatburners nemen

Om op je vraag in te gaan: voor mij hebben ze nooit gewerkt, naar mijn idee zit er meer winst in de juiste voeding.
                          Life's what you make it!

Comment

Ben benieuwd wat je zoal eet op een dag.

Wat zijn bijvoorbeeld verder je stats, weten we ook iets meer.

Comment

foto's!!!!

welkom op het forum hahaha

on topic: de stackers mooi laten voor wat het is. De sleutel ligt bij een voedingsschema samen met gerichte training. lees de stickys maar even rustig door.
                              uut grunn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X