Hoe te weten welke eiwitshake bij mij past?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

voeding = ruk
    tosti = geen eten
    karnemelk = suikerbom
    sap= fructosebommetje
    brood divers tja kan een brood met rookvlees zijn maar kan ook met frikandel dus dat zegt vrij weinig. Kortom je voeding is gewoon bout maar ja je hoeft ook geen bb te worden dus lees de sticky's of geef meer geld uit aan shakes + (wellicht nog een weightgainertje in de toekomst)

ff serieus lees de sticky's eiwit shake is gewoon ridicuul met zo een ruk schema

Comment

Originally posted by sch00m View Post
      H!j h03f t0ch 00k g33n b0dybu!ldur te worre zegtie.....
      Zeg ik dat dan? Wilde alleen meer aangeven dat het echt niet veel is wat hij eet (wat hij zelf wel vond), ook nog eens het verkeerde en dan kan je beter met zijn doel je geld ergens anders aan uit geven.

@sch00m Overigens begrijp ik niet waarom je zo dom loopt te doen, ligt het aan btw of wat? Misschien moet je het topic eens lezen begrijp je waarom ik zo reageer.

Comment

sarcasme ?

Comment

Cako, lees aandachtig de stickys deze zijn heel leerrijk.
          Ik weet, de andere kappen op je voedingsschema omdat voeding echt heel belangrijk is.
          We krijgen hier veel de vraag van wat nemen en snel breed worden en sommige arroganter dan anderen, daarom hebben de attente mensen hier stickys gemaakt, zodat nieuwe leden deze kunnen lezen.
          Ik snap je doel beetje breder beetje sterker, kijk we zullen samen redeneren, wat je nu eet is onvoldoende en ongecontroleerd, ok?, nu doe jij daar nog eens sport/fitness bij waardoor je lichaam nog meer voeding nodig heeft, ok? als je je voeding niet aanpast wordt je een skelet met wat spieren, begrijp je? We willen je helpen graag, daarom zijn er die stickys, gewoon aandachtig lezen en als je een goed voedingsschema hebt gemaakt dan kan je zien of je misschien niet aan je eiwitten hoeveelheid komt en zo een whey shake doos kopen, ik wens je veel succes
          Last edited by ironbrotherhood; 17-05-2010, 14:13.
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
            Zeg ik dat dan? Wilde alleen meer aangeven dat het echt niet veel is wat hij eet (wat hij zelf wel vond), ook nog eens het verkeerde en dan kan je beter met zijn doel je geld ergens anders aan uit geven.

@sch00m Overigens begrijp ik niet waarom je zo dom loopt te doen, ligt het aan btw of wat? Misschien moet je het topic eens lezen begrijp je waarom ik zo reageer.
            Was ook niet aan jou gericht maat. Was meer een sarcastische opmerking op de topicstarters belachelijke uitspraak en jou reactie daarop. Ik had mischien een andere smiley erbij moeten plakken. Trek 't je niet aan.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
              Was ook niet aan jou gericht maat. Was meer een sarcastische opmerking op de topicstarters belachelijke uitspraak en jou reactie daarop. Ik had mischien een andere smiley erbij moeten plakken. Trek 't je niet aan.
              Zal ik dan ook zeker niet doen, wist niet precies wat je met je reactie bedoelde. Ik dacht alleen dat ik weer eens iets verkeerd had gezegd.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X