Novedex XT om terug te cutten van 17% naar onder de 15% zonder spierverlies.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sch00m View Post
    Clip is veel nauwkeuriger Ik heb zo'n vermoeden dat de meting gewoon na laat en je niet 1% hebt verloren.

Vind je voeding ook een beetje raar. Wat is je behoefte en wat is je intake en verdeling van de macros? Of kijk ik gewoon verkeerd? Lichte bulk, lichte cut? Wut?
    Hoe ik het wend of keer.. droger ben ik sowieso.. het is gewoon duidelijk voor de spiegel.. en waar ik smorgens 85kg woog na het pissen.. weeg ik nu 83kg..

Dus vocht of vet.. ik weet het niet.. ik drink evenveel.. zout gebruik ik toch al niet.. het enige dat ik veranderd heb is voeding en novedex xt..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Minder carbs= verlies van vocht.
      Minder oestrogeen= verlies van vocht.

Niettemin niet verkeerd.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Cidious View Post
        Of wacht het is wel een hele lichte cut

Lichaamsgewicht: 83 KG
        Lichaamsvet percentage: 16%

Totale dagelijkse energiebehoefte: 3496 kcal

Dagelijkse behoefte eiwitten: 153 Gram
        Dagelijkse behoefte vetten: 78 Gram
        Dagelijkse behoefte koolhydraten: 546 Gram
        Is 3496 afgerond 3500Kcal niet een beetje teveel van het goede voor een cut op jou gewicht? Or am I missing the point :P?
        You can be part of my meal tonight.

Comment

Dat is mijn energie behoefte.. als ik er 50kcal onder zit is het een mega lichte cut :P

vandaag ben ik rond de 3000 kcal uitgekomen met eten. Dit moet meer in de richting komen van een cut. Zo niet dan ga ik naar 2800

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Novedex XT (ik heb het gebruikt) deed voor mij weinig. Had vooral minder sexdrive. Wel klinisch bewezen product, dus in die zin prima, maar geloof niet dat de verhoging van je testosteron hoog genoeg is om daadwerkelijk opeens meer spiermassa aan te zetten. Wellicht in combinatie met nolvadex ofzo...
            Heb je weleens Halodrol MT gebruikt?
            Novedex XT is iets zwakker

Comment

Novedex XT werkt op een totaal andere wijze.

Halodrol heb ik nog nooit gebruikt, maar twijfel ook danig aan het product. DHEA-suppletie doet niets met het testosteron (bewezen), en het arachidonisch vetzuur dat erin zit, overtuigt mij ook niet.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Ik ben nou op mijn 5e of 6e dag van m'n Novedex XT "kuurtje" en ik heb vandaag rug getraind.. waar ik normaal moeite had met 3x8x56kg lat pulldown deed ik vandaag makkelijk 3x9x65kg lat pulldown.. het product doet dus wel degelijk iets bij me.. alle oefeningen gingen me makkelijker af en op een hoger gewicht.

Zelfs terwijl ik vandaag nog lichtelijke spierpijn in mijn rug had van het skullcrushen en decline benchen..

Ik wil het product nog niet de hemel in prijzen na 5 dagen maar het lijkt erop dat dit product een goed effect heeft op mijn lichaam.

Nou "stack" (zo heet dat toch?:P) ik het ook met XTREME NOX PUMP misschien dat dat ook verschil maakt. Maar ik ga iig in kracht goed vooruit.

Ik houd jullie op de hoogte..

Comment

Novedex XT werkt op een totaal andere wijze.

Halodrol heb ik nog nooit gebruikt, maar twijfel ook danig aan het product. DHEA-suppletie doet niets met het testosteron (bewezen), en het arachidonisch vetzuur dat erin zit, overtuigt mij ook niet.
                  I know, heb wel goede ervaringen met Nov XT.
                  Maar Halodrol MT is sterker ookal zit er de zwakke DHEA in.
                  Ze zeggen op de website dat de DHEA dosering niet hoog is en eerder een synergistische werking heeft.
                  Ik denk dat het daarom een sterk product is. Uit reviews van de VS blijkt dit op niveau van Halodrol-50 te zitten.
                  AA zit er ook niet in, alleen in de legale versie.

Ik heb het besteld, maar ik ga er begin juli mee werken.
                  Volgens reviews geeft het dikke resultaten. Ik post dan een logje over dit product.
                  (sorry voor het vervuilen van deze topic)

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
                    I know, heb wel goede ervaringen met Nov XT.
                    Maar Halodrol MT is sterker ookal zit er de zwakke DHEA in.
                    Ze zeggen op de website dat de DHEA dosering niet hoog is en eerder een synergistische werking heeft.
                    Ik denk dat het daarom een sterk product is. Uit reviews van de VS blijkt dit op niveau van Halodrol-50 te zitten.
                    AA zit er ook niet in, alleen in de legale versie.

Ik heb het besteld, maar ik ga er begin juli mee werken.
                    Volgens reviews geeft het dikke resultaten. Ik post dan een logje over dit product.
                    (sorry voor het vervuilen van deze topic)
                    Geen probleem! ben altijd in voor nieuwe insteken.. Maargoed met dit soort supplementen vind ik het wel lastig om tegen mijn geweten te zeggen dat ik nog all natural ben.. ook al gaat dit om natuurlijke test boosters..

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                      Geen probleem! ben altijd in voor nieuwe insteken.. Maargoed met dit soort supplementen vind ik het wel lastig om tegen mijn geweten te zeggen dat ik nog all natural ben.. ook al gaat dit om natuurlijke test boosters..
                      Novedex XT en Halodrol MT valt onder designer steroids.

Novedex XT is ATD en Halodrol MT pro-hormoon.
                      Ze beweren dat het geen PH is, natural testboosters geven nooit zulke resultaten

Comment

Novedex XT is geen PH, het is een AI.

sigpic

Comment

Novedex XT is geen PH, het is een AI.
                          My bad

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
                            Novedex XT en Halodrol MT valt onder designer steroids.

Novedex XT is ATD en Halodrol MT pro-hormoon.
                            Ze beweren dat het geen PH is, natural testboosters geven nooit zulke resultaten
                            Ben ik nou niet meer all natural te noemen dan?

"All-Natural" is toch wel een zwaar beladen stempel! En natuurlijk mooi om te dragen..

Comment

Zie mijn posts slome.

sigpic

Comment

Zie mijn posts slome.
                                "Novedex XT is een AI"? Wat is een AI? PH zal wel Pro Hormone zijn

Wat is AI dan? Anabolic Ijsje zeker he!

En even voor de info.. IK BEN NIET SLOOM! Ik ben gewoon iets minder snel van begrip! (soms moet je info met meer dan alleen een hamer erin rammen :P)

Nee ik heb de post denk ik even gemist..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X