Word je dik van eiwit suplumenten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Word je dik van eiwit suplumenten

hallo allemaal wie weet of je dik word van eiwit suplumenten ik gebruik namelijk pro-max 85 van M Dubble You en ik heb het idee dat ik er een buikje van krijg wie weet hier meer over of kan me er iets over vertellen.

Ik word er zeker vetter van, maar denk dat het van persoon tot persoon afhangt, vroeger nam ik ook een 4gram per kilo lichaamsgewicht en ondervond dat ik daar vetter van werdt.

grtz
    stil growing

Comment

Ja je word dik van eiwit vooral als je het direct na het trainen gebruikt.
      beter is om pas na 2 uur weer eiwitten te nemen. Beter is om amino tabletten te nemen.

greetings

Comment

In principe wordt je van eiwitten niet dik. Je wordt dik (meer vetmassa) als je meer Kcal. inneemt dan je gebruikt.

Eiwit wordt echter het minst snel omgezet in vet vergeleken met koolhydraten en vetten. Hiervoor verwijs ik naar het boek 'muscle building nutriton' van Will Brink, daar staat dit in beschreven.

Dus van eiwit dik worden: in principe niet, maar als je gigantische hoeveelheden neemt heb je er grotere kans op.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] ]Ja je word dik van eiwit vooral als je het direct na het trainen gebruikt
          hier ben ik het dus totaal niet mee eens. NA je training is gewoon het belangrijkst om te eten. Juist die twee uren na je trainign zijn erg belangrijk om je eiwitten tot je te nemen. je moet niet alleen een insuline piek creeren maar ook zker je portie eiwitten door middel van snel na de training de whey of isolaat of hydrolaat naar binnen te werken en wat later de ei-eiwitten,kip en caseine eiwitten tot je te nemen.
          eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 22 2004,23:44)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] ]Ja je word dik van eiwit vooral als je het direct na het trainen gebruikt
            hier ben ik het dus totaal niet mee eens. NA je training is gewoon het belangrijkst om te eten. Juist die twee uren na je trainign zijn erg belangrijk om je eiwitten tot je te nemen. je moet niet alleen een insuline piek creeren maar ook zker je portie eiwitten door middel van snel na de training de whey of isolaat of hydrolaat naar binnen te werken en wat later de ei-eiwitten,kip en caseine eiwitten tot je te nemen.
            helemaal mee eens!

je kan niet zonder eiwitten als je aan bb doet.

Comment

ik zit in de zomer ongeveer even hoog in eiwitgehalte als in de winter maar leg m'n khl in de winter een pak hoger.moet zeggen in de zomer ga ik vanzelf droger staan en in de winter kweek ik iets meer vet aan.zal ook wel een beetje afhankelijk zin van persoon tot persoon maar heb het al meer gehoord dat er meerdere een buikje van krijgen.zou eerder toch denken van de koolhydraten.
              you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Ook eens Ariekanarie!

Een overschot aan eiwitten kan voor energie gebruikt worden en anders wordt het vet.

Na de training eet ik altijd. Na zo'n belasting 10 uur (incl. slaap dus) niet eten betekent dat je bijna een halve dag catabool bent. Probeer dan maar eens spiermassa aan te zetten...

Comment

De ene studie wijst uit dat je direct na de training moet eiwitten nemen, en de andere studie wijst uit dat je minstens één uur moet wachten, is dus weer een eindelose discussie, ik denk dat het van persoon tot persoon zal afhangen en dat je moet experimenteren met eiwitten. Maar één zaak is zeker zonder eiwitten geen spieropbouw.

grtz
                  stil growing

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (snipke @ Mrt. 23 2004,09:45)]De ene studie wijst uit dat je direct na de training moet eiwitten nemen, en de andere studie wijst uit dat je minstens één uur moet wachten, is dus weer een eindelose discussie, ik denk dat het van persoon tot persoon zal afhangen en dat je moet experimenteren met eiwitten. Maar één zaak is zeker zonder eiwitten geen spieropbouw.

grtz
                    daar ben ik het nou helemaal mee eens.

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] ]is dus weer een eindelose discussie
                      Maar als je de feiten naast elkaar legt zoals meeste mensen eten een uur voor de training niks meer want op volle buik is niet echt lekker trainen. trainen duurt rond de uur anderhalf uur. Als je daarna dan NOG eens 2 uur geen eiwitten tot je neemt zit je lichaam dus in totaal4.5 uur zonder inname van eiwitten en terwijl je spieren na je training helemaal uitgeput zijn en willen herstellen, de twee uur na een training zijn erg belangrijk voor hoe snel je spieren herstellen door middel van de juiste voedingsmiddelen.
                      eat eat eat and look like a freak!

Comment

ik neem naar het trainen eerst snelle suikers 30 min later eiwitten
                        "Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."

"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

"You have to do what others won't to achieve what others dont."

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (dino21 @ Mrt. 23 2004,12:11)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] ]is dus weer een eindelose discussie
                          Maar als je de feiten naast elkaar legt zoals meeste mensen eten een uur voor de training niks meer want op volle buik is niet echt lekker trainen. trainen duurt rond de uur anderhalf uur. Als je daarna dan NOG eens 2 uur geen eiwitten tot je neemt zit je lichaam dus in totaal4.5 uur zonder inname van eiwitten en terwijl je spieren na je training helemaal uitgeput zijn en willen herstellen, de twee uur na een training zijn erg belangrijk voor hoe snel je spieren herstellen door middel van de juiste voedingsmiddelen.
                          Dat de spieren uitgeput zijn na de training heeft niks te maken met eiwitten maar met koolhydraten, als je direct na de training eiwitten gaat nemen worden deze aangesproken als energie voor de glycogeen depots aan te vullen, en hier dienen ze niet voor. Eerst snelle koolhydraten en daarna de eiwitten. Maar als ik persoonlijk dan teveel eiwitten durf nemen dan wordt ik vetter .

grtz
                          stil growing

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (dirkster @ Mrt. 23 2004,15:20)]ik neem naar het trainen eerst snelle suikers 30 min later eiwitten
                            zo doe ik het ook.

eerst meteen na het trainen even een carbodrankje(100g kh) en dan naar huis een shakie in elkaar timmeren(700ml mgere melk met 30 gr eiwit)

greetz

Comment

ermm....

ik heb dus gelezen dat je na je training erg snel eiwitten moet nemen, i.v.m het afbreken van eiwitten in je spieren. dus neem ik altijd een shake na mijn training zo een 5-15 minuten na mijn training. maar daarvoor neem ik wel koolhydraten want ik had weer gelezen dat als je dat niet doet dat je iewitten worden aangesproken voor energie.
                              maar zoals ik al zei dit heb ik gelezen, ik doe dit dan ook wel.

maar ik heb wel gehoord dat eten na een training slecht is, en dat je mimimaal 2 uur moet wachten voordat je eet.

hoe dan ook het ging over dik worden van eiwit shakes, nou ik wordt er niet dikker van. tenminste niet dat ik weet.
                              I'm not fat, I'm just big boned

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X