hallo allemaal wie weet of je dik word van eiwit suplumenten ik gebruik namelijk pro-max 85 van M Dubble You en ik heb het idee dat ik er een buikje van krijg wie weet hier meer over of kan me er iets over vertellen.
Word je dik van eiwit suplumenten
Collapse
X
-
In principe wordt je van eiwitten niet dik. Je wordt dik (meer vetmassa) als je meer Kcal. inneemt dan je gebruikt.
Eiwit wordt echter het minst snel omgezet in vet vergeleken met koolhydraten en vetten. Hiervoor verwijs ik naar het boek 'muscle building nutriton' van Will Brink, daar staat dit in beschreven.
Dus van eiwit dik worden: in principe niet, maar als je gigantische hoeveelheden neemt heb je er grotere kans op.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]Ja je word dik van eiwit vooral als je het direct na het trainen gebruikteat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dino21 @ Mrt. 22 2004,23:44)]Originally posted by [bCitaat[/b] ]Ja je word dik van eiwit vooral als je het direct na het trainen gebruikt
je kan niet zonder eiwitten als je aan bb doet.
Comment
-
ik zit in de zomer ongeveer even hoog in eiwitgehalte als in de winter maar leg m'n khl in de winter een pak hoger.moet zeggen in de zomer ga ik vanzelf droger staan en in de winter kweek ik iets meer vet aan.zal ook wel een beetje afhankelijk zin van persoon tot persoon maar heb het al meer gehoord dat er meerdere een buikje van krijgen.zou eerder toch denken van de koolhydraten.you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!
Comment
-
Ook eens Ariekanarie!
Een overschot aan eiwitten kan voor energie gebruikt worden en anders wordt het vet.
Na de training eet ik altijd. Na zo'n belasting 10 uur (incl. slaap dus) niet eten betekent dat je bijna een halve dag catabool bent. Probeer dan maar eens spiermassa aan te zetten...
Comment
-
De ene studie wijst uit dat je direct na de training moet eiwitten nemen, en de andere studie wijst uit dat je minstens één uur moet wachten, is dus weer een eindelose discussie, ik denk dat het van persoon tot persoon zal afhangen en dat je moet experimenteren met eiwitten. Maar één zaak is zeker zonder eiwitten geen spieropbouw.
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Mrt. 23 2004,09:45)]De ene studie wijst uit dat je direct na de training moet eiwitten nemen, en de andere studie wijst uit dat je minstens één uur moet wachten, is dus weer een eindelose discussie, ik denk dat het van persoon tot persoon zal afhangen en dat je moet experimenteren met eiwitten. Maar één zaak is zeker zonder eiwitten geen spieropbouw.
grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]is dus weer een eindelose discussieeat eat eat and look like a freak!
Comment
-
ik neem naar het trainen eerst snelle suikers 30 min later eiwitten"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dino21 @ Mrt. 23 2004,12:11)]Originally posted by [bCitaat[/b] ]is dus weer een eindelose discussie
grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (dirkster @ Mrt. 23 2004,15:20)]ik neem naar het trainen eerst snelle suikers 30 min later eiwitten
eerst meteen na het trainen even een carbodrankje(100g kh) en dan naar huis een shakie in elkaar timmeren(700ml mgere melk met 30 gr eiwit)
greetz
Comment
-
ermm....
ik heb dus gelezen dat je na je training erg snel eiwitten moet nemen, i.v.m het afbreken van eiwitten in je spieren. dus neem ik altijd een shake na mijn training zo een 5-15 minuten na mijn training. maar daarvoor neem ik wel koolhydraten want ik had weer gelezen dat als je dat niet doet dat je iewitten worden aangesproken voor energie.
maar zoals ik al zei dit heb ik gelezen, ik doe dit dan ook wel.
maar ik heb wel gehoord dat eten na een training slecht is, en dat je mimimaal 2 uur moet wachten voordat je eet.
hoe dan ook het ging over dik worden van eiwit shakes, nou ik wordt er niet dikker van. tenminste niet dat ik weet.I'm not fat, I'm just big boned
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment