Gebruik van Shake weight gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gebruikte vroeger ook weightgainer... goedgelovig als ik was...
    als je beetje kijkt wat je eet en zo vers mogelijk, valt daar heus alles uit te halen..
    ben ook een serieuze hardgainer

Comment

goede wheigtgainer zonder acne te krijgen!

hallo

ik ben onlangs met mammoth aan de gang gegaan en heb er wel goede ervaringen mee gehad.
      het is gewoon een makkelijke kcal pakker.
      nu ga ik heel veel fitnissen, fietsen en voetballen, dus wil ik weer een weightgainer nemen(daarnaast eet ik veel!).
      maar van mammoth kreeg ik veel acne, en nu wil ik er 1tje hebben die dus niet voor al te veel extra acne zorgt.
      bedankt alvast

Comment

foutje

Comment

Hoi, ik heb ook twee potten Mammoth 2500 gebruikt, en ik moet zeggen dat ik niet tevreden was met het resultaat. ik heb veel meer baat gehad bij myofusion van Gaspari, en Whey shake van Revolutions Nutrition. ik denk dat bepaalde proteïne anders werken bij de een dan bij de ander. de aminozuren waaruit die proteïnes bestaan zijn ook bepalend voor het doel waarvoor je die gebruikt. ik heb momenteel de BSN Mass Stack NT, bestaande uit Epozine O-2, NO-Xplode, en Cell Mass en daarnaast gebruik ik die Whey shake van Revolutions, en ik groei als onkruid en blijf kurkdroog (15% bf)

gewoon blijven proberen tot je een proteïne vindt die goed werkt

Comment

Mijn emmer whey is net weer leeg, 10lbs whey is alweer onderweg.
            Je proteïne is idd de belangrijkste groeifactor, ik heb daarnaast leangainer2 die perfect zijn werk doet.
            Ik ga nu op de 100% Whey Gold Protein (5 lb vanille) en de Stacker V2 – N.O. Stimulator van nutrition4you
            Andere goedkope gainers met veel suiker werken iig niet. Groeien doe je van eiwitten en niet van suiker.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Groeien doe je van eiwitten en niet van suiker.
              Zou je je kop daar voor willen verwedden?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Ik ben ook niet zo'n fan van mamoth, eerder ON serious mass of Dorian yates FORMASS
                De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X