Eiwitten en of weight gainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitten en of weight gainer

Ik wil na 2 jaar weer gaan sporten en wat vet kwijt raken en daarvoor spier aankomen dus geen lichaamsgewicht verliezen,kan ik dat realiseren door meer eiwitten te nemen dan koolhydraten en flink sporten of moet ik nog een weightgainer erbij nemen voor de energie?

weightgainer lijkt me niet zinnig.

Zoek even op carb cycling hier op het forum. Zijn laatste tijd aantal draadjes over voorbij gekomen.
    Fear is the mind killer

Comment

ok ga ik doen ,thanks.

P.s wat een een goeie internet zaak om bij te bestellen?

Comment

om wat te bestellen?
        Fear is the mind killer

Comment

Voedingssupplementen!!

Comment

bodyenfitshop.nl vind ik wel nice whey perfection aardbei heb ik atm niet duur en smaakt best goed

Comment

Of power supplements
              1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Als supplement heb je weinig of niets aan een weightgainer voor jouw doel, je kan whey nemen en amino's en later eventueel een goede fatburner.
                De store vermeld in mijn sig is erg goed, bodynetters krijgen ook extra korting. N4Y plaatst hier op bodynet ook regelmatig acties, je kan de topics even zoeken.

Whey draagt bij aan vetverbranding en extra groei van de spieren, dus...en amino's helpen ook trouwens met beide.
                Fatburner gebruik ik van een andere leverancier omdat ik die fatburner nu eenmaal de beste vind.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X