Blender

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blender

Wie heeft er verstand van blenders. Met wat voor een blender kan ik shakes maken.
    Hoe groot moet deze minimaal zijn. en waar bewaar ik het het het beste in. maakt het ook veel uit of je het lang mixt, of is dat een fabeltje?
    op testfreaks onder blenders heb ik enkele reviews gelezen.
    maar nu wil ik weten waar een blender minimaal aan moet voldoen wil ik bijna elke shake kunnen maken.

voor de meeste shakes voldoet elke blender wel lijkt me.

Maar ik zou een beetje stevige en niet al te kleine blender uitzoeken.
    Fear is the mind killer

Comment

koop gewoon een blender! mits je er beton mee wilt vermalen voldoen de meesten gewoon!

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
        koop gewoon een blender! mits je er beton mee wilt vermalen voldoen de meesten gewoon!
        Als je beton wil blenden moet je deze kopen
        YouTube - Will It Blend? - Marbles
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
          Je bedoelt tenzij neem ik aan?

@TS: Als je er alleen shakes met whey, een vloeistof en wellicht wat fruit of havermout of iets dergelijks mee wil maken, zou ik me niet zo druk maken om welke blender je koopt.

Als je ook bijvoorbeeld ijsblokjes in je blender wil mikken, zou ik niet voor het goedkoopste van het goedkoopste gaan. Ik had een blender van de Hema en na 1 keer ijsblokjes proberen te malen waren de mesjes stuk.

Als je ook hete dingen zoals soep erin wil mikken moet je even opletten of de blender daar wel tegen kan (geen dun glas dus bijvoorbeeld).

En plastic is uiteindelijk lastiger schoon te maken/ houden dan glas, wellicht ook iets om mee te nemen in je overweging.
          "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Pinada View Post
            Je bedoelt tenzij neem ik aan?
            Dat bedoelde ik inderdaad. Ik schijn nogal vaak "tenzij" en "mits" door elkaar te gooien!

Comment

Originally posted by Ashley View Post
              Als je beton wil blenden moet je deze kopen
              YouTube - Will It Blend? - Marbles
              Ongelooflijk!

Comment

Ik heb vroeger een blender gehad die een open onderkant had dan moest je het hele apparaat kantelen om de shake te schenken, waardeloos dus.

Een blender moet een beker hebben die er af kan en niet lekt. Moet goed te reinigen zijn en goed afsluitbaar. Ik heb nu een blender met een extra dop in de deksel, ideaal, melk er in deksel erop dop er af blender aan en eiwit er in gooien, geen gespatter boven de blender uit.
                En mijn blender doet het niet als de beker er niet goed op zit en als het deksel niet dicht is. Dubbele beveiliging.

En je moet kijken of er goede messen in zitten, je wil er misschien ook af en toe fruit in kunnen gooien.

succes met je keuze.

ps; de duurdere zijn niet altijd beter.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Vroeger had ik een gewone Philips blender.

Na lang spraren een Blendtec blender gekocht, dat is dus de blender van het bovenstaande filmpje.

Beste investering ooit! Als je af en toe de blender gebruikt niet nodig, maar ik gebruik hem dagelijks en maak er ook elixirs mee en notenmelk. Dan heb je gewoon een Blendtec nodig. Een zéér goede blender.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Goed sluiten en makkelijk schoonmaken lijkt me het belangrijkste.

Comment

met revolutions whey heb je nie eens een blender nodig enkels gewoon ff roeren met lepel suc6

Comment

oo dus met whey revolutions heb je geen blender nodig om je fruit en havermout te blenden. handig zeg.

ik had voorheen een blender waar je de mesjes niet eruit kon halen, en die heel moeilijk schoon te maken was (ook nog vrij duur).

nu heb ik een tristar blender, met een beker uit dik glas. makkelijk uitelkaar te halen en schoon te maken. ook geschikt voor soep, bevroren fruit, ijsblokjes etc. (was 30-40 euro).
                        More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

kleine bump.

zoek een blender waar je ook noten mee kunt malen, maalt hier iemand anders ook noten mee? zoja, welke blender heb je?

dat kouwen op dat rotzooi duurt me te lang.
                          160kg squat
                          225kg deadlift
                          130kg benchpress

Comment

Blendtec

Zie mijn vorige post (op pagina 1). Met een Blendtec blender kun je noten malen en bijv. notenmelk maken.

Dat een Bledtec blender duur is weet ik, maar ik ben er dolgelukkig mee. Gebruik hem elke dag 1-2 keer. Je krijgt echt een milkshake structuur, dat lukt niet met goedkope 600 watt blenders (die ik ook jarenlang dagelijks heb gebruikt).
                            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Voor blenders kun je beter maar een 100euro weg leggen. Dan heb je tenminste wat en kun je heel lang plezier mee hebben. Ik had de mazzel een paar jaar terug een goede in een kerstpakket gekregen te hebben. Ijsklontjes en alles gaat er aan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X