Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Die van interactive nutrition is het goedkoopst... 600 gr 14,90

Interactive nutrition - micro creatine :: Creatine / NO producten...
    De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

tha man
      die crea voor het ontbijt zou ik ook voor het ontbijt doen, dan wordt dat snel opgenomen waarna je lichaam daarna het ontbijt gaat opnemen. als je het andersom doet duurt het langer voordat crea in je bloed zit en dus in je spieren en heeft het alleen maar kapot kunnen gaan de tijd dat het in je maag zit
      Zou je direct kunnen eten als je crea ingenomen hebt? Zou daar een tijd aan vastgebonden zijn om je crea eerst te laten werken......?

Comment

Originally posted by Unox88 View Post
        tha man Zou je direct kunnen eten als je crea ingenomen hebt? Zou daar een tijd aan vastgebonden zijn om je crea eerst te laten werken......?
        Je kunt meteen eten. Creatine kun je ook gewoon door je bordje brinta o.i.d. gooien. De opname tijd kan wat langer zijn dan wanneer je het op een lege maag inneemt. Dat is geen punt. Creatine neem je altijd in een overmaat in zodat eventueel verlies gedekt is.

Comment

Creatine kun je ook gewoon door je bordje brinta o.i.d. gooien
          Kan ik het ook in me massgainer gooien? Zit wel een zuur smaakje aan me creatine...
          Ik neem het nou met sap, maar zou het dan net zo goed zijn als ik het gewoon door me shake gooi?

gr'z

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X