Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
die crea voor het ontbijt zou ik ook voor het ontbijt doen, dan wordt dat snel opgenomen waarna je lichaam daarna het ontbijt gaat opnemen. als je het andersom doet duurt het langer voordat crea in je bloed zit en dus in je spieren en heeft het alleen maar kapot kunnen gaan de tijd dat het in je maag zit
Zou je direct kunnen eten als je crea ingenomen hebt? Zou daar een tijd aan vastgebonden zijn om je crea eerst te laten werken......?
tha man Zou je direct kunnen eten als je crea ingenomen hebt? Zou daar een tijd aan vastgebonden zijn om je crea eerst te laten werken......?
Je kunt meteen eten. Creatine kun je ook gewoon door je bordje brinta o.i.d. gooien. De opname tijd kan wat langer zijn dan wanneer je het op een lege maag inneemt. Dat is geen punt. Creatine neem je altijd in een overmaat in zodat eventueel verlies gedekt is.
Creatine kun je ook gewoon door je bordje brinta o.i.d. gooien
Kan ik het ook in me massgainer gooien? Zit wel een zuur smaakje aan me creatine...
Ik neem het nou met sap, maar zou het dan net zo goed zijn als ik het gewoon door me shake gooi?
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment