Welke is de beste/betrouwbaarste online sup shop?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke is de beste/betrouwbaarste online sup shop?

Hey de tittle zegt al veel, ik ben dus op zoek naar nieuwe shop om men sups te kopen ik ben vooral fan van de lean grow lijn (mrf/extreem/enz) sci-mx en blijkbaar vind je dat niet in veel shops.
    Dus vraag ik effe of jullie enige goeie sites weten zijn. en geen nutrimax.be want ik knal mezelf nog liever door de kop dan daar nog wat te bestellen.

Het is belangrijk dat ze correct zijn en iets of wat klantenservice leveren.

Greetz caliber

Ik bestel met alle tevredenheid bij body&fitshop.nl. Snelle en goede levering.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
      Ik bestel met alle tevredenheid bij body&fitshop.nl. Snelle en goede levering.
      Was ik ook al eens gaan kijken maar die verkopen niks van de lean gainer lijn

Comment

ik (en vele anderen hier geloof ik) bestel bij xxlnutrition.nl
        goeie service, kan je vraagjes stellen enzo ook op hun site, word altijd beantwoord, snel thuisgeleverd...

weet wel niet of ze hebben wat jij precies zoekt
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Originally posted by caliber View Post
          Was ik ook al eens gaan kijken maar die verkopen niks van de lean gainer lijn

En deze dan? Formass 'Lean Gain' (2270 gram) - nutrition4you

Ga er verder nooit vanuit dat ze iets niet verkopen, de betere shops verkopen altijd wat jij zoekt, je moet er wel om vragen dan.
          Je kan even mailen naar N4Y en zeggen wat je precies hebben wil en dan vragen of hij het kan en wil leveren voor een mooie prijs.

Er zijn trouwens ook zat producten die hetzelfde zijn, maar een andere naam dragen he. Soms kan je ook een combinatie van producten nemen, is vaak goedkoper maar niet slechter.

succes.
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
            En deze dan? Formass 'Lean Gain' (2270 gram) - nutrition4you

Ga er verder nooit vanuit dat ze iets niet verkopen, de betere shops verkopen altijd wat jij zoekt, je moet er wel om vragen dan.
            Je kan even mailen naar N4Y en zeggen wat je precies hebben wil en dan vragen of hij het kan en wil leveren voor een mooie prijs.

Er zijn trouwens ook zat producten die hetzelfde zijn, maar een andere naam dragen he. Soms kan je ook een combinatie van producten nemen, is vaak goedkoper maar niet slechter.

succes.
            Idd zelfde inhoud maar van smaak is het dikwijls wat anders... ik moet echt wat lekkers hebben of ik kan het niet opbrengen het 3 x per dag binnen te kappen. miss moet ik eens wat staaltjes vragen om te zien wat me nog ligt van smaak. Tot hier to lean grow lijn, mamooth, why gourmet(cookie and cream) vond ik echt goed van smaak.

Comment

mamoth is niet bepaald lean grow line..

Comment

Originally posted by caliber View Post
                Idd zelfde inhoud maar van smaak is het dikwijls wat anders... ik moet echt wat lekkers hebben of ik kan het niet opbrengen het 3 x per dag binnen te kappen. miss moet ik eens wat staaltjes vragen om te zien wat me nog ligt van smaak. Tot hier to lean grow lijn, mamooth, why gourmet(cookie and cream) vond ik echt goed van smaak.

Dan neem je een goede whey, paar eetlepels brinta en wat maizena er doorheen en je hebt je leangainer. En gewoon als je een goede whey hebt een lekkere shake.

Als die van Dorian niks is, lijkt me sterk want dat is een topper, dan misschien specialmusclebuilder van Vitalife, is ook een erg goede en lekkere. http://www.vitalife.nl/Koolhydraten/...bei-1000g.html
                De mammoth is zoals Posseltje terecht zegt, geen leangainer.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                  mamoth is niet bepaald lean grow line..
                  I know maar had het over de smaak. why gourmet is ook geen gainer.

Comment

body en fitschop + bodylab

Comment

Bodylab

Comment

xxlnutrition.nl
                        supplementmarket.com

Comment

Ik vind FORMASS van yates goed te drinken hoor!
                          De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

bodyenfitshop.nl en af en toe iets op xxlnutrition.nl

Comment

OT: Dat zijn wij natuurlijk met extra 10% korting voor alle bodynetleden (kortingscode: bodynet10)
                              De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X