Zou dit werken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zou dit werken

Daar mijn broer een hopeloos gevals heb ik hem toch kunnen overtuigen om het nog eens te proberen en hij gaat er volledig voor,zo ver zelfs dat hij voor een fortuin supplementen heeft gekocht nl:

-weightgainer
    -cell tech
    -vendetta
    -nitrous
    -swole v2

Hij zou 3x per dag een shake drinken tussen de maaltijden door (3 x 700kcal waarvan 70% koolhydraten en 25% eiwitten en 5%vet)gecombineerd met een goed voedingsschema komt hij op 4800kcal per dag en 2,2 gram eiwitten/kg lichaamsgewicht.

De celltech elke dag een serving en op trainingsdagen 2 (1 na de training)
    Vendetta enkel juist voor de training
    nitrous elke dag een serving op nuchtere maag
    Swole V2 ook elke dag bij het middageten.

Training:

Bovenlichaam wordt 2x week volledig getraind (maandag en donderdag)
    Benen 1 x per week (woensdag)

De oefeningen bestaan uit 3 combis per spiergroep met zoveel mogelijk gewicht en weinig herhalingen (3 x 6 of 3 x 8)

wat zijn de stats van uw broer, 4800kcal is goed, maar probeer in verloop van tijd die weight gainer te verwisselen voor vast voedsel, hiermee beginnen is goed waardoor uw lichaam gewend wordt van meerdere kcal binnen te krijgen, maar denk dat dat financieel wel duur wordt als je elke maand deze sups moet kopen.

grtz
    stil growing

Comment

Hoeveel gram koolhydraten zit hij per dag ?

Ik hang rond de 5000 kcal per dag en 300 gr eiwit.

Hij zal dan toch ook minimum 90 kg wegen , anders gaat hij misschien vetpercentage omhoog gooien , en das niet goed.

Je kan beter zijn stats erbij zetten , dan hebben we er een beter zicht op , of nog beter is een foto van hem plaatsen zodat we zien hoe hij eruit ziet.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (SammyV @ Mei. 27 2004,20:05)]Hoeveel gram koolhydraten zit hij per dag ?

Ik hang rond de 5000 kcal per dag en 300 gr eiwit.

Hij zal dan toch ook minimum 90 kg wegen , anders gaat hij misschien vetpercentage omhoog gooien , en das niet goed.

Je kan beter zijn stats erbij zetten , dan hebben we er een beter zicht op , of nog beter is een foto van hem plaatsen zodat we zien hoe hij eruit ziet.
        Hij weegt 57 kg en is 1.8m bf=3%

Dus hij is zeer mager en komt nooit bij en met een bf van 3%
        mag er vet bijkomen.

Comment

Niemand???

Comment

tja waarschijnlijk als de stats juist zijn heeft hij een zeer hoog stofwisseling. dat wil zeggen dat hij gewoon alles verbrand of verwerkt zonder op te slaan. weightgainers kan helpen omdat sommige moeilijk verwerkt worden. neem dan goede kwaliteit en kijk niet op een paar centen.
            www.bodymaxx.nl staat meer op!
            verder is het moeilijk te beoordelen vanaf hier.
            succes er mee

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Speedy @ Mei. 27 2004,22:10)]Hij weegt 57 kg en is 1.8m  bf=3%
              3% ? ? ? ? ?

Dat is dus ongeveer het vet% van een BB tijdens een wedstrijd ? ?

Eerste wat hij moet doen is al die weightgainers de deur uit gooien en z'n vetinname verhogen.
              Daarnaast moet hij ook niet te veel eiwit nemen omdat dit alleen maar de basisstofwisseling verhoogd (30% van de calorien die eiwit omleverd heeft je lichaam weer nodig om eiwit te verbranden)

Ik zou dus m'n vet inname verhogen naar 25-30%, eiwit ca 1.5gr/kg VVM en de rest aanvullen met koolhydraten.
              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (3XL @ Mei. 30 2004,12:33)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Speedy @ Mei. 27 2004,22:10)]Hij weegt 57 kg en is 1.8m  bf=3%
                3% ? ? ? ? ?

Dat is dus ongeveer het vet% van een BB tijdens een wedstrijd ? ?

Eerste wat hij moet doen is al die weightgainers de deur uit gooien en z'n vetinname verhogen.
                Daarnaast moet hij ook niet te veel eiwit nemen omdat dit alleen maar de basisstofwisseling verhoogd (30% van de calorien die eiwit omleverd heeft je lichaam weer nodig om eiwit te verbranden)

Ik zou dus m'n vet inname verhogen naar 25-30%, eiwit ca 1.5gr/kg VVM en de rest aanvullen met koolhydraten.
                Waarom die weight gainers eruit 3XL , deze zijn toch extra kcal die hij nodig heeft om te groeien, als je zijn stats bekijkt is hij ook iemand die niet veel eet en een hoge stofwisseling heeft, dus die weight gainers kunnen helpen om meer kcal binnen te krijgen en zo gewend te worden aan meer te eten.

grtz
                stil growing

Comment

Ik woog ook zoiets...vorig jaar december. (59 kg)...ben toen Super mass van performance gaan gebruiken (4 shakes per dag, met 500ml volle melk)... en woog in april dit jaar 70 kilo met 14,5%

kost wel wat extra (eurie) maar heeft mij goed opweg geholpen... en natuurlijk opletten met eten... dus 5 a 6 maaltijden per dag..... bunkeren en bunkeren..... bedoel ik geen junkfood mee

Comment

Ik raad hem een macdonalds dieet aan
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies