Creatine houdt vocht vast dus je krijgt een bolle buik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Dus het klopt wel wat de jongens zeggen! Ze worden wel vochtig!

Snuff,
    misschien is het handig als je iets even duidelijker uitlegt ipv kwaad te worden.
    De jongens geven aan vocht vast te houden als ze creatine gebruiken en dat het wegtrekt als ze stoppen, ipv ze uit te maken voor leugenaar kan je misschien ook uitleggen waar het probleem in kan zitten van het vocht vasthouden.
    Mart, misschien is het handig om de tekst niet uit z'n voegen te halen, maw niet uit z'n context te trekken.
    Niet alleen maar even kopieeren wat voor jou wel goed uitkomt.
    Ik maak niemand voor leugenaar uit, heb al aangegeven dat het probleem in de voeding gezocht dient te worden en niet naar creatine de vinger gaan wijzen.
    Vind het een beetje jammer van je om met zulk soort nogal heftige beweringen aan te komen.

Nu even het gehele stukje tekst:

But, excessive water retention may be possible with low grade creatine supplements. This is due to the fact that when creatine supplements are cheaply manufactured, then excess of sodium remains as a finished product. And this excess of sodium promotes water gain in your body and makes you give a soft and puffy look.

Zal het even uitleggen voor je kerel wat ze hier bedoelen.
    Als je rotzooi koopt wat dan creatine moet voorstellen proppen ze het vol met sodium, oftewel natrium, oftewel zout.
    Zie het als een bareigenaar die tapbier aanvult met water. Gewoon puur om wat meer winst te maken.
    De koper denkt dan goedkopere creatine te hebben aangeschaft maar loopt zich in de tussentijd vol te proppen met zout wat vocht-retentie in het gehele lichaam geeft.

Met andere woorden heb ik deze gasten, die met kroketten in hun oren, reeds voorzien van de reden waarom zij vocht vasthouden.
    En als jij wat beter had gelezen was het vragen aan mij voor de reden van vochtretentie niet nodig geweest.

Comment

Geen cardio icm creatine? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Ik meende ook dat het vocht alleen maar een bijwerking was van creatine en dat producenten er nu mee bezig zijn om die eigenschap te beperken / te elimineren.

OT:

Ik gebruik het nu ook sinds een week of 2 en mijn buik is ook ietsje dikker, maarja who cares.
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
        Geen cardio icm creatine? Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Ik meende ook dat het vocht alleen maar een bijwerking was van creatine en dat producenten er nu mee bezig zijn om die eigenschap te beperken / te elimineren.

OT:

Ik gebruik het nu ook sinds een week of 2 en mijn buik is ook ietsje dikker, maarja who cares.
        Je kan wel cardio doen,maar ga niet elke dag een half uur voluit cardio doen en zweten als een otter.

Comment

Bij lagere kwaliteit zit er nog veel zoutafval bij dus is het logisch dat je vocht vasthoudt. Ik hou zelf nooit vocht vast met goeie crea

Comment

Originally posted by Tally View Post
            Bij lagere kwaliteit zit er nog veel zoutafval bij dus is het logisch dat je vocht vasthoudt. Ik hou zelf nooit vocht vast met goeie crea
            En jij hebt geen last van een bolle buik ?
            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Ik heb na elke maaltijd een bolle buik en eet 7 keer per dag, dussss waar hebben we het over???
              Zolang er maar blokken opstaan vind ik het prima.
              Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                Ik heb na elke maaltijd een bolle buik en eet 7 keer per dag, dussss waar hebben we het over???
                Zolang er maar blokken opstaan vind ik het prima.
                wss heeft de TS een bolle buik zonder dat die net heeft gegeten
                ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Limit View Post
                  wss heeft de TS een bolle buik zonder dat die net heeft gegeten
                  Dan moet hij die scheet maar eens laten.
                  Als het de crea is dan heb je dus extra grote blokken, lijkt me wel mooier.
                  Je houd toch geen vocht vast in je maag en darmen danwel in je buikvet?
                  Ssssmoking

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Mart, misschien is het handig om de tekst niet uit z'n voegen te halen, maw niet uit z'n context te trekken.
                    Niet alleen maar even kopieeren wat voor jou wel goed uitkomt.
                    Ik maak niemand voor leugenaar uit, heb al aangegeven dat het probleem in de voeding gezocht dient te worden en niet naar creatine de vinger gaan wijzen.
                    Vind het een beetje jammer van je om met zulk soort nogal heftige beweringen aan te komen.

Nu even het gehele stukje tekst:

But, excessive water retention may be possible with low grade creatine supplements. This is due to the fact that when creatine supplements are cheaply manufactured, then excess of sodium remains as a finished product. And this excess of sodium promotes water gain in your body and makes you give a soft and puffy look.

Zal het even uitleggen voor je kerel wat ze hier bedoelen.
                    Als je rotzooi koopt wat dan creatine moet voorstellen proppen ze het vol met sodium, oftewel natrium, oftewel zout.
                    Zie het als een bareigenaar die tapbier aanvult met water. Gewoon puur om wat meer winst te maken.
                    De koper denkt dan goedkopere creatine te hebben aangeschaft maar loopt zich in de tussentijd vol te proppen met zout wat vocht-retentie in het gehele lichaam geeft.

Met andere woorden heb ik deze gasten, die met kroketten in hun oren, reeds voorzien van de reden waarom zij vocht vasthouden.
                    En als jij wat beter had gelezen was het vragen aan mij voor de reden van vochtretentie niet nodig geweest.

Goed dan de hele tekst deze keer gequote.

Jouw eerdere post geeft aan dat het de sodium is in de creatine die vocht oplevert.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    PFFFFFFFFF, heren, no offence, maar jullie hebben totaal geen kaas gegeten wat creatine nu eigenlijk doet met je lichaam.
                    Zoals ik al eerder heb aangehaald, kijk even naar je voeding en vooral naar de hoeveelheid zout die je dagelijks naar binnen werkt.
                    Je krijgt geen bolle buik van creatine, er is geen vocht-retentie door inname van creatine, op je spieren uitgezonderd.
                    Of je moet troep gekocht hebben dat boordevol zout zit.

Myths and FAQ's of Creatine

Q: Does Creatine Cause Excessive Water Retention?

A: This is absolutely wrong with good quality creatine supplements. Many times studies have shown that there is no significant increase in water retention on taking of creatine. Creatine never causes excessive water retention, rather it just causes your body mass to grow and helps you in getting stronger muscles.

Maar hou het kort en duidelijk met wat je bedoelt dan begrijpen ze het ook gelijk, nu begrijpen de meesten er nog steeds geen reet van.

Of ik hele of halve teksten copypaste maakt verder geen reet uit, als het niet relevant is verder vind ik het niet nodig, gaat er ook niet om of iets mij wel of niet beter uit komt, ik hou het graag duidelijk zonder verder verhaal er omheen.
                    Mij interesseert het hele creatine verhaal verder niet. Ik houd er geen vocht mee vast verder. Dus of het mij uit komt....denk het niet. Het is voor mij zelf niet relevant.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Limit View Post
                      En jij hebt geen last van een bolle buik ?
                      Nee, terwijl ik elke dag creatine neem.

Comment

Originally posted by Tally View Post
                        Nee, terwijl ik elke dag creatine neem.
                        marnop heeft er ook geen last van zie ik, dus het kan liggen aan welke creatine of dosering inname je hebt of het ligt aan de persoon zelf of aan de voeding :P

Comment

Originally posted by Marv View Post
                          Dan moet hij die scheet maar eens laten.
                          Als het de crea is dan heb je dus extra grote blokken, lijkt me wel mooier.
                          Je houd toch geen vocht vast in je maag en darmen danwel in je buikvet?
                          iig niet van je creatine

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X