Originally posted by marnop
View Post
Niet alleen maar even kopieeren wat voor jou wel goed uitkomt.
Ik maak niemand voor leugenaar uit, heb al aangegeven dat het probleem in de voeding gezocht dient te worden en niet naar creatine de vinger gaan wijzen.
Vind het een beetje jammer van je om met zulk soort nogal heftige beweringen aan te komen.
Nu even het gehele stukje tekst:
But, excessive water retention may be possible with low grade creatine supplements. This is due to the fact that when creatine supplements are cheaply manufactured, then excess of sodium remains as a finished product. And this excess of sodium promotes water gain in your body and makes you give a soft and puffy look.
Zal het even uitleggen voor je kerel wat ze hier bedoelen.
Als je rotzooi koopt wat dan creatine moet voorstellen proppen ze het vol met sodium, oftewel natrium, oftewel zout.
Zie het als een bareigenaar die tapbier aanvult met water. Gewoon puur om wat meer winst te maken.
De koper denkt dan goedkopere creatine te hebben aangeschaft maar loopt zich in de tussentijd vol te proppen met zout wat vocht-retentie in het gehele lichaam geeft.
Met andere woorden heb ik deze gasten, die met kroketten in hun oren, reeds voorzien van de reden waarom zij vocht vasthouden.
En als jij wat beter had gelezen was het vragen aan mij voor de reden van vochtretentie niet nodig geweest.
![Thumbup](https://forum.bodynet.nl/olduploads/emoticons/thumbup.gif)
Comment