Ik ben begonnen met mijn eerste keer creatine gebruiken ( XXL Nutrition Creatine ). Ik zit nu in de 3e dag van me oplaadfase per dag 10-15g creatine. Ik heb nu al 2x gehad dat ik tijdens het sporten een hogere hartslag had dan normaal tijdens het fitnesse. Daarnaast hevig zweet uitstoten en een slap ( misselijk ) gevoel zo erg dat ik me training niet kan afmaken. Ik neem een half uur voor me training me Whey shake 40g met melk 300ml en en BCAA's 5g en dan 10 min voor me training Creatine 5g met 250ml water. De creatine lijkt ook niet goed op te lossen vaak heb ik nog "korreltjes" creatine in mijn beker als ik toch al 2/3 min heb geshaked, het zijn redelijk veel korrels. Het hoort toch op te lossen ? 100% ? Iemand hier ook last van gehad ?
Klachten bij creatine
Collapse
X
-
Originally posted by seanl94 View PostHmm, creatine is vochtvasthoudend. Drink je wel genoeg?
Originally posted by SteefDK View PostCreatine lost slecht op in water.
Zorg dat je voldoende water drinkt, en oplaadfase is niet echt nodig. Gewoon 5gr na de training pakken.
Comment
-
Originally posted by imbrandnew View PostDat ga ik dan is proberen misschien dat dan dat gevoel weg is.
En nu schiet me eigenlijk nog een vraag in:
op dagen wanneer je niet traint moet je dan wel door gaan met je shakes
Ook de hoeveelheid? Dit gebruik ik nu dagelijks
4x perdag whey
1x perdag creatine
3x glutamine
2x BCAA
maar andere momenten gebruik ik wel whey zoals bij het ontbijt.
BCAA en glutamine neem ik altijdCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by Balancefit View PostOplaadbaar zorgt dat je sneller een maximum kunt opbouwen. Zonder duurt het puur langer om een zelfde niveau te bereiken. Ik doe het daarom wel. Heb je last van de maag of vocht met mono dan dicreatine malate of bv kre alkalyn proberen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment