Wil gaan beginnen met WHEY. WELKE GOEDKOOPSTE!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by honnypon View Post
    Ik zou persoonlijk voor Body en fitshop Whey perfection of Isolaat perfection gaan, van alle whey shakes die ik gehad heb mixt deze het best, fijne structuur en overheerlijk met melk (milshakesmaak) en klonterd niet.
    Maar dit zijn waarschijnlijk niet de goedkoopste, maar wel de beste prijs/qualiteit verhouding.
    En nogmaals de smaak maakt dat ik hem drink met plezier, en niet al 300 Kcal verbruikt hebt met het klontvrij maken van de shake
    Mooi compliment weer! Dank je, daar doen we het voor.
    BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Hey B&F zouden jullie misschien aan pistache smaak kunnen komen voor jullie assortiment ik denk dat die wel zeer goed zouden verkopen. Als het lekker smaakt zou dat zeker goed lopen. En wat ik eerder had gezegd misschien zakken met meer inhoud eventueel. Wat is daarop uw reactie?

Comment

Originally posted by Abdelkhatib View Post
        Hey B&F zouden jullie misschien aan pistache smaak kunnen komen voor jullie assortiment ik denk dat die wel zeer goed zouden verkopen. Als het lekker smaakt zou dat zeker goed lopen. En wat ik eerder had gezegd misschien zakken met meer inhoud eventueel. Wat is daarop uw reactie?
        Jazeker, we kunnen het eens overleggen met de producent of deze een sample smaak van Pistache kan opsturen.

Alleen hebben we net drie heerlijke nieuwe smaken binnen, dus het zal niet direct op korte termijn zijn.

-Leon
        BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
          Jazeker, we kunnen het eens overleggen met de producent of deze een sample smaak van Pistache kan opsturen.

Alleen hebben we net drie heerlijke nieuwe smaken binnen, dus het zal niet direct op korte termijn zijn.

-Leon
          Dank u voor uw reactie en hoe zit het dan met eventuele goedkopere grote zakken?? 5kg eventueel?

Comment

Basic bulk whey van XXL nutrition 5kg 70euro 10kg 130euro
            lost prima op niet te hoog in kh, en smaakt prima.

Werkt voor mij prima!
            Cutting

Comment

Dank u voor uw reactie en hoe zit het dan met eventuele goedkopere grote zakken?? 5kg eventueel?
              De Whey Perfection hebben wij gewoon in groot verpakking? 4.5 kg.

-Leon

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                De Whey Perfection hebben wij gewoon in groot verpakking? 4.5 kg.

-Leon
                Ja ik heb het gezien inderdaad Alleen jammer dat de whey perfection zo veel koolhydraten heeft. Maar misschien plannen voor 10 kg zakken? Of is dat niet handig voor verzenden?

Comment

Iets van 2 gram per shake, dat is echt niet veel

Comment

Ja ik heb het gezien inderdaad Alleen jammer dat de whey perfection zo veel koolhydraten heeft. Maar misschien plannen voor 10 kg zakken? Of is dat niet handig voor verzenden?
                    +- 2 gram per shake valt toch wel mee?

En anders kan je ook altijd nog overstappen op de Isolaat Perfection. Groter dan 4.5 kg zit er helaas voorlopig niet in.

-Leon

Comment

hallo

ik train nu a 2 jaar 3/4 keer in de week en heb nog nooit voedings supplementen gebruikt en ik wil daarmee beginnen want ik wil graag meer spieren (spiermassa) kweken om een mooier lichaam te kijgen en nu is mijn vraag wat kan ik het beste nemen?

Comment

Originally posted by tommy34 View Post
                        hallo

ik train nu a 2 jaar 3/4 keer in de week en heb nog nooit voedings supplementen gebruikt en ik wil daarmee beginnen want ik wil graag meer spieren (spiermassa) kweken om een mooier lichaam te kijgen en nu is mijn vraag wat kan ik het beste nemen?
                        Begin (naast een voedings- en trainingsschema) met een goede Whey Proteine als Whey Perfection. Dat is echt een aanrader! Daarnaast een goede multi en eventueel in een later stadium een pure creatine als Creapure. Dat is voorlopig voldoende

Comment

Hey Leon,

Is er al wat nieuws over pistache smaak whey? Ik ben er echt op aan het wachten.....

Comment

Hey Leon,

Is er al wat nieuws over pistache smaak whey? Ik ben er echt op aan het wachten.....
                            Nee helaas, voorlopig niet.

-Leon

Comment

Welke whey is het beste voor spieropbouw.
                              Wie heeft hier goede gain ervaringen van een bepaalde whey merk.

Comment

Originally posted by Simo View Post
                                Welke whey is het beste voor spieropbouw.
                                Wie heeft hier goede gain ervaringen van een bepaalde whey merk.
                                POFTG Protein of the Gods

sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X