Wil gaan beginnen met WHEY. WELKE GOEDKOOPSTE!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wil gaan beginnen met WHEY. WELKE GOEDKOOPSTE!

Beste mensen ben hier nieuw op deze forum. Ik wil wat gaan afvallen en weer back in shape te komen. Een aantal jaren geleden heb ik me gericht op bb en toen ineens gestopt ben inmiddels zo een goede 35 kg aangekomen. Dus dat moet er vanaf en wil daarna weer verder gaan met droogtrainen en shapen. Ik moet ergens beginnen dus wil ik beginnen met WHEY shakes te nemen voor het afvallen en een koolhydraatarm dieet te volgen. Hiernaast natuurlijk trainen. Maar een vraagje aan jullie waar kan ik de goedkoopste WHEY regelen van dit moment want als ik rondkijk naar die prijzen is eigenlijk niet normaal wat die poedertjes kosten. Hebben jullie misschien suggesties.

bodynet.nl 4,5 kilo's 52 euros in diverse smaken. Voor 10 uur bestellen morgen in huis

Comment

wat michiel zegt. je bent ongeveer gewoon 12 euro per kilo kwijt

Comment

Is hier een webshop dan? En hoe zit het met pistache smaak vroeger had je die die was de lekkerste is die er nog steeds?

Comment

waar kan ik die goedkope whey dan krijgen? Ik zie hier nergens een webshop

Comment

sinds wanneer verkoopt bodynet supps? waar dan en hoe?
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Denk dat het een foutje was?

EiwittenWhey - Body en Fitshop
              No audience. No finish line. Just do it.

Comment

Ow deze helaas vind ik dat deze toch net te veel koolhydraten heeft voor mij. Per 100gr 9gr en chocola zal waarschijnlijk ook wat meer hebben. Ik wil in de eerste fase eigenlijk bijna alleen maar shakes nemen en met die koolhydraten en suikers erin gaat het wat langer duren. Ik wil echt cutten.

Comment

Originally posted by Abdelkhatib View Post
                  Ow deze helaas vind ik dat deze toch net te veel koolhydraten heeft voor mij. Per 100gr 9gr en chocola zal waarschijnlijk ook wat meer hebben. Ik wil in de eerste fase eigenlijk bijna alleen maar shakes nemen en met die koolhydraten en suikers erin gaat het wat langer duren. Ik wil echt cutten.
                  je betaald nu eenmaal meer als je een goeie whey wil, de whey isolaat van b&f heeft 93gr/per 100gr eiwitten. hoger dan 93 ga je bijna niet vinde hoor

Comment

dan neem je ze zonder smaak
                    is alleen niet te drinken maarja

maar zonder dollen goedkope en hele goede kwaliteit kan bijna niet...

zelf heb ik nu peptopro maar is 55 euro

Comment

Heb de Whey isolaat van powersupplements.
                      2KG voor €39,50.
                      Goede kwaliteit, en 1 scoop whey kun je al mengen met 200ml water.

Comment

Ik heb de Isolaat perfections genomen die heeft 93% eiwit en laag koolhydraatgehalte. Dus ga ik die proberen. En hij kost 34.90 per 2 kg

Als iemand wat goedkopers kan vinden met laag koolhydraat gehalte?

Wat is trouwens de lekkerste smaak ik heb cookies and cream gepakt
                        Meer info

Comment

Originally posted by Abdelkhatib View Post
                          Ik heb de Isolaat perfections genomen die heeft 93% eiwit en laag koolhydraatgehalte. Dus ga ik die proberen. En hij kost 34.90 per 2 kg

Als iemand wat goedkopers kan vinden met laag koolhydraat gehalte?

Wat is trouwens de lekkerste smaak ik heb cookies and cream gepakt

als je een smaak pakt ligt het eiwitgehalte altijd wat lager en het kh gehalte wat hoger, naturel is degene met de beste voedingswaarde

Comment

neem zelf van xxl nutrition, 5kg voor 84 euro geloof ik, prima smaak!
                            Make it happen, shock everyone!

Comment

bodylab 2 kilo 33 euri. goed spul en lekker.
                              http://www.bodylab.nl/Bodylab.nl/Whey-pro-2.0-kg-483
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X