Magnificent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by nibor76nl View Post
    Vandaag voor het eerst na de training MAGNIFICENT genomen..

Ik was Megagrow van xxl gewend en die was ook in de smaak ORANGE..

Als ik heel eerlijk ben viel de smaak erg tegen van MAGNIFICENT en de nasmaak bij iedere slok is volgens mij de smaak van de waxy maize ( heel droog )

Ik hoop dat het wel doet wat het beweerd te doen anders stap ik weer over naar megagrow...

Deze maand dus ff kijken naar de resultaten (de smaak is wel veel minder maar tenslotte gaat het om de resultaten)

Dit was mijn bevinding dus van MAGNIFICENT!!!!!!
    Qua samenstelling bevat Magnificent zeker meer en betere ingredienten dus de resultaten zouden dus ook beter moeten zijn. Daarnaast is de prijs met meer en betere ingredienten ook nog eens veel lager. Hou ons maar op de hoogte van je vooruitgang. Ik heb zelf trouwens de fruitsmaak, die is echt heerlijk
    BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
      Qua samenstelling bevat Magnificent zeker meer en betere ingredienten dus de resultaten zouden dus ook beter moeten zijn. Daarnaast is de prijs met meer en betere ingredienten ook nog eens veel lager. Hou ons maar op de hoogte van je vooruitgang. Ik heb zelf trouwens de fruitsmaak, die is echt heerlijk
      Het is natuurlijk ook nog een nieuw product..
      Qua ingredienten is het inderdaad gewoon prima..

Maar de smaak van de orange kan echt wel wat beter ..je proef nu de waxy maize heel erg door de orange heen...

Comment

Het is natuurlijk ook nog een nieuw product..
        Qua ingredienten is het inderdaad gewoon prima..

Maar de smaak van de orange kan echt wel wat beter ..je proef nu de waxy maize heel erg door de orange heen...
        Ok, de fruit is inderdaad lekkerder. Die smaakt echt heel erg goed. Die kun je 1000% op mijn verantwoording nemen. Genieten van elke shake
        BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Comment

Gisteren eerste dosis Magnificent gehad
          Het ging om de volgende combi:

1 dosis Magnificent
          5gr Glutamine
          30gr Vitargo

Ik voelde meteen mijn spieren vollopen na de training. Geen last van zwaar gevoel op de maag. Smaak was prima! (Fruit)

30min erna mijn Whey Iso genomen.. en 30 minuten erna was er ruimte genoeg in mijn maag voor een enorm bord volkoren spaghetti met tonijn.

Wat ik ook erg belangrijk vind.. sommige shakes liggen na het trainen heel zwaar op de maag. Heb hetzelfde met hoge doseringen dextro. Maar de verhoudingen in de magnificent lijken prima aangevuld met een beetje vitargo.

Voorlopig ben ik zeer goed te spreken over het product. Nogmaals ik verwacht geen 2-6kg spiermassa winst van een product als deze maar gewoon hulp bij mijn herstel en een prettig gevoel na de training. En daar voldoet dit product zeker aan! Lijkt een blijvertje te worden.
          "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
            Gisteren eerste dosis Magnificent gehad
            Het ging om de volgende combi:

1 dosis Magnificent
            5gr Glutamine
            30gr Vitargo

Ik voelde meteen mijn spieren vollopen na de training. Geen last van zwaar gevoel op de maag. Smaak was prima! (Fruit)

30min erna mijn Whey Iso genomen.. en 30 minuten erna was er ruimte genoeg in mijn maag voor een enorm bord volkoren spaghetti met tonijn.

Wat ik ook erg belangrijk vind.. sommige shakes liggen na het trainen heel zwaar op de maag. Heb hetzelfde met hoge doseringen dextro. Maar de verhoudingen in de magnificent lijken prima aangevuld met een beetje vitargo.

Voorlopig ben ik zeer goed te spreken over het product. Nogmaals ik verwacht geen 2-6kg spiermassa winst van een product als deze maar gewoon hulp bij mijn herstel en een prettig gevoel na de training. En daar voldoet dit product zeker aan! Lijkt een blijvertje te worden.
            Dank je, voor het compliment!!

Comment

Doe het niet forget it man ... je kan je geld beter in de sloot gooien ..

Comment

Ik had het gisteren aan een vriend laten proeven en die vond de nasmaak ook erg droog en vond de orange smaak te weinig..

Ik proef in de nasmaak iets van een drop/zoethout achtige smaak ..hij proefde dat ook..
                Is dat de smaak van de maxy maize??

Voor de rest vind ik het wel lekker na een training en het lijkt wel iets te doen direct na het trainen..

Comment

Ik had het gisteren aan een vriend laten proeven en die vond de nasmaak ook erg droog en vond de orange smaak te weinig..

Ik proef in de nasmaak iets van een drop/zoethout achtige smaak ..hij proefde dat ook..
                  Is dat de smaak van de maxy maize??

Voor de rest vind ik het wel lekker na een training en het lijkt wel iets te doen direct na het trainen..
                  De zoetige nasmaak komt inderdaad van de WMS. Bij de Fruit Punch is dat niet.

-Leon

Comment

Originally posted by Ray1986 View Post
                    Doe het niet forget it man ... je kan je geld beter in de sloot gooien ..
                    ??

Doe ff onderbouwen of gewoon je kwek houden.. dit soort loze opmerkingen heeft niemand wat aan mits je je zelf gewoon fatsoenlijk kan onderbouwen.

Comment

Ben er nu een weekje mee bezig. Herstel is veel beter en ik voel meer kracht en vollere spieren. Na trainen eerst de Magnificent en 20 minuten later genieten van een lekkere shake whey perfection. Dat is echt genieten en een beloning na elke training voor mij.

Comment

Originally posted by Balancefit View Post
                        Ben er nu een weekje mee bezig. Herstel is veel beter en ik voel meer kracht en vollere spieren. Na trainen eerst de Magnificent en 20 minuten later genieten van een lekkere shake whey perfection. Dat is echt genieten en een beloning na elke training voor mij.
                        Houd ons maar even op de hoogte. Er zijn veel mensen welke benieuwd zijn naar de resultaten van Magnificent, met name de kracht- en spiermassa toename.

-Leon

Comment

cidious ik ga niks onderbouwen voor een respectloze ecto, die zegt dat ik moet onderbouwen, of mijn kwek moet houden.

Comment

cidious ik ga niks onderbouwen voor een respectloze ecto, die zegt dat ik moet onderbouwen, of mijn kwek moet houden.
                            Hou dan gewoon je kwek.. meneer de oh zo grote buffel.. Ipv negatieve shit rond te blaten zonder dat je dat uberhaupt kan onderbouwen.. komt op mij een beetje meathead over.. mjah kzal niet teveel in stereotypes denken..

Wel komisch dat je meteen terug valt op je primitieve instincten zodra je intellect het even begeeft.. Ik ben groot, jij bent klein, OEH...

Come on man.. grow up.. meteen beginnen te schelden met ecto en shit.. trieste sjaak.

Comment

Cidious, het is goed, laten we het daar maar bij houden , ik ben niet intellectueel, en jij bent klein ..

(

Comment

Cidious, het is goed, laten we het daar maar bij houden , ik ben niet intellectueel, en jij bent klein ..

(
                                mafkees
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X