Magnificent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

yeah, ik hou van striemen kweken!

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
      jongen denk je nou werkelijk dat je van een sup kilos aan gaat komen? aankomen wat houd dat precies in in jou ogen? aankomen kan iedreen, probeer maar is aan te komen in spiermassa en niet water of vet massa dan praat je wel anders, ji bent duidelijk virgin nog op ass gebied want 90 procent bodybuilding is drugs , wie van niet zegt is een leugenaar

ga nu maar buiten knikkeren
      Gozer, toegegeven op gebied van supps en ass ben ik geen expert. Maar wat boeit dat dan. Dan kan ik toch nog wel gewoon een vraag stellen. Aankomen betekent voor mij hard trainen en goed eten. En daarmee kom ik ook wel spiermassa aan hoor. Misschien niet zo snel als jou maarja. En ik geef ook wel toe dat er zoveel drugs in bodybuilding wordt gebruikt, maar mij heb je daar ook nooit wat over zeggen Ik weet niet waar jij ineens allemaal over begint te lullen Maar ga jij nu maar lekker verder spuiten.
      Building to a better me

Comment

ja spuiten ga ik idd zo doen, in de kut van mijn vriendin

tot morgen

Comment

ja spuiten ga ik idd zo doen, in de kut van mijn vriendin

tot morgen
          Building to a better me

Comment

jongen denk je nou werkelijk dat je van een sup kilos aan gaat komen? aankomen wat houd dat precies in in jou ogen? aankomen kan iedreen, probeer maar is aan te komen in spiermassa en niet water of vet massa dan praat je wel anders, ji bent duidelijk virgin nog op ass gebied want 90 procent bodybuilding is drugs , wie van niet zegt is een leugenaar

ga nu maar buiten knikkeren
            ga jij nou maar lekker je piemel'tje' meten of je ballen meten of fritiren.
            En wat je zegt is BS een spuit nodig om te groeien, gellukig heeft niet iedereen jouw IQ anders had iedereen de naald na 2 weken trainen gezet met 1gr test en 80mg d-boll

Ga terug naar DBB heks... Ksssssshhhhh!!!
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by costina View Post
              heb hem vandaag ook besteld even me megagrow opmaken en dan kijken hoe het aanslaat met "al" die kilo''s spiermassa
              een van de beste supplement dat ik in tijden heb gebruikt, mijn complimenten naar body fit shop team
              Dank je wel!

-Leon
              BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
                Magnificent bevat zowel aminozuren als verschillende soorten koolhydraten. Ik raad aan om Magnificent direct na de training te nemen. Dit geeft een extra voordeel van een insulinepiek, waarbij 20 minuten later een shake met Whey Eiwitten wordt aangeraden.

Tijdens het trainen kan ook wanneer men direct energie wilt, maar mijn voorkeur ligt direct na de training.

-Leon
                thx - ik ga het eens bestellen icm tms

Comment

Originally posted by Big O View Post
                  thx - ik ga het eens bestellen icm tms
                  Dank je ,voor de bestelling!

Superduo (de populaire voordeelcombinatie van Magnificent en Total Muscle Solution) is een geweldige keuze, zal enorm goed gaan bevallen!

Hou ons maar op de hoogte!
                  BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Ik heb nu een hele pot op.. en het is gewoon een blijvertje! Smaak is geweldig! (fruit sensation dacht ik..)

nogmaals die 2-6kg spiermassa ga ik ff niet meer op in..

Maar de ingredienten zijn gewoon top en ik voel me spieren na de training gewoon vollopen! Geen opgeblazen gevoel. En sneller herstel.
                    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Nu aan mijn 2e pot Magnificent begonnen...

Nu heb ik Fruit sensation , maar de volgende pot wordt gewoon weer Orange...

Vond Orange toch lekkerder dan de Fruit sensation....

Comment

gouden: tip producten maakt je lichaam uiteindelijk kapot blijf spieren kweken zonder troepproducten

Comment

Originally posted by nisarnl View Post
                          gouden: tip producten maakt je lichaam uiteindelijk kapot blijf spieren kweken zonder troepproducten
                          beetje onderbouwen graag
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ben ook sinds een week bezig met Magnificent. De ingrediënten zijn gewoon goed en daar gaat het me om. Als post-wo magnificent en pre-wo TMS. Heb je met 2 potten genoeg supplementatie.

Pak overigens post-wo 70gr magnificent met 40gr snelle eiwitten bij elkaar. Smaakloze eiwitten dus de smaak is dan puur orange, vrij lekker.
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by nisarnl View Post
                              Onmogelijk op dit moment. En nu?

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
                                Ben ook sinds een week bezig met Magnificent. De ingrediënten zijn gewoon goed en daar gaat het me om. Als post-wo magnificent en pre-wo TMS. Heb je met 2 potten genoeg supplementatie.

Pak overigens post-wo 70gr magnificent met 40gr snelle eiwitten bij elkaar. Smaakloze eiwitten dus de smaak is dan puur orange, vrij lekker.
                                Helemaal mee eens, Magnificent en Total Muscle Solution zijn de 2 beste supplementen die er zijn. Zelf neem ik er altijd Whey Perfection bij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X