Magnificent

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Balancefit View Post
    Helemaal mee eens, Magnificent en Total Muscle Solution zijn de 2 beste supplementen die er zijn. Zelf neem ik er altijd Whey Perfection bij.

Jammer dat die TMS zo focking ranzig is.. maar het effect is zeker dikke prima!
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
      Ben ook sinds een week bezig met Magnificent. De ingrediënten zijn gewoon goed en daar gaat het me om. Als post-wo magnificent en pre-wo TMS. Heb je met 2 potten genoeg supplementatie.

Pak overigens post-wo 70gr magnificent met 40gr snelle eiwitten bij elkaar. Smaakloze eiwitten dus de smaak is dan puur orange, vrij lekker.
      Helemaal mee eens, Magnificent en Total Muscle Solution zijn de 2 beste supplementen die er zijn. Zelf neem ik er altijd Whey Perfection bij.
      Dank je wel voor de complimenten! Het zijn inderdaad twee top producten. Ik raad echter wel aan om eerste de Magnificent te nemen en 20 minuten later de whey eiwitten.

-Leon
      BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
        Dank je wel voor de complimenten! Het zijn inderdaad twee top producten. Ik raad echter wel aan om eerste de Magnificent te nemen en 20 minuten later de whey eiwitten.

-Leon
        Zo doe ik het ook. M'n Whey Perfection is bijna leeg. Heb je nog een aanrader voor een nieuwe smaak? Ik twijfel tussen framboos en de nieuwe lemon ice. Graag jouw persoonlijk advies

Comment

Zo doe ik het ook. M'n Whey Perfection is bijna leeg. Heb je nog een aanrader voor een nieuwe smaak? Ik twijfel tussen framboos en de nieuwe lemon ice. Graag jouw persoonlijk advies
          Het zijn allemaal toppers, maar de Lemon Ice, Ice Coffee en Cool Cassis zijn echt een mega succes! Banaan is de meest verkochte smaak maar laten we nou eerlijk zijn.... Je kan gewoon niet verkeerd gaan met Whey Perfection!!

-Leon
          BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Comment

Deze week ook maar een pot Magnificent besteld. De smaak Fruit is top alleen jammer dat er weinig eiwitten en aminozuren inzitten. Welke eiwitten of aminozuren raden jullie aan?

Comment

Originally posted by Ozgur79 View Post
              Deze week ook maar een pot Magnificent besteld. De smaak Fruit is top alleen jammer dat er weinig eiwitten en aminozuren inzitten. Welke eiwitten of aminozuren raden jullie aan?
              jij wilt gewoon alles in 1 potje? alle soorten eiwitten erbij en je hoeft nooit meer te eten gewoon 2 scheppen per maaltijd en je hebt genoeg
              Calisthenics / Street workout

Comment

Er zitten juist wel aminozuren in; bcaa, peptopro, taurine, glutamine, carnitine. Dat is juist het goeie ervan. Wordt ook veel sneller opgenomen als whey.

Comment

Originally posted by Ozgur79 View Post
                  Er zitten juist wel aminozuren in; bcaa, peptopro, taurine, glutamine, carnitine. Dat is juist het goeie ervan. Wordt ook veel sneller opgenomen als whey.
                  Inderdaad, er zitten wel aminozuren in de Magnificent en ook nog eens de belangrijkste variant voor het opbouwen van droge spiermassa.

Er zitten geen eiwitten verder in de Magnificent, omdat je deze ongeveer 20 minuten na het innemen van de Magnificent apart wilt consumeren.

-Leon

Comment

Ik heb nu beide smaken op van magnificent...

Vindt het niet echt lekkere smaken tot nu toe... wel een goed product trouwens...!!!

Komen er in de toekomst nog meer en betere smaken....

Fruit punch viel mij erg tegen na alle positieve berichten van andere gebruikers... orange vond ik tot nu toe dan nog het lekkerst...

Comment

• word er misselijk van
                      Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

• ik ken iemand die is in anderhalfjaar ook 26 kilo aangekomen,met gebruik van veel supplementen.
                        ik ben vanaf 1juli 2011 tot en met vorige week 13kilo aangekomen waarvan 8 spiermassa
                        je hoort veel bullshit op deze forum heb ik al door
                        Last edited by hellstacker; 06-09-2011, 08:44.

Comment

• Kijk na die 30 doseringen, 1 a 1.5e maand later dus..dan zijn de mensen die het gebruiken vast we gegroeid, maar de vraag is, komt dit door het eten en trainen of heeft magnificent zijn steentje bijgedragen.
                          ik geloof best dat je er een kilo bij kan hebben na die pot.

Kan je magnificent ook gewoon gebruiken in de cut??

Comment

• Lijkt mij dat je de snelle carbs na de training juist nodig hebt voor je herstel om je spieren al over weining glycogeen beschikken. Anders kun je volgens mij niet herstellen en breek je meer af als je kunt opbouwen. Juist extra belangrijk dus. De peptopro, bcaa's en dergelijke spreken voor zich.

Comment

• Zojuist mijn eerste dosering magnificent genomen.

Ik heb de smaak "fruit sensation" en ik vind deze voor een fitness product goed smaken.

Comment

• Originally posted by flater2 View Post
                                Kijk na die 30 doseringen, 1 a 1.5e maand later dus..dan zijn de mensen die het gebruiken vast we gegroeid, maar de vraag is, komt dit door het eten en trainen of heeft magnificent zijn steentje bijgedragen.
                                ik geloof best dat je er een kilo bij kan hebben na die pot.

Kan je magnificent ook gewoon gebruiken in de cut??
                                Jazeker! Magnificent zorgt namelijk ook voor het behouden van spiermassa door het lichaam direct de juist stoffen (BCAA, Pepto etc.) en energie ( Verschillende koolhydraten) te geven na de intense workout.

Originally posted by CruX View Post
                                Zojuist mijn eerste dosering magnificent genomen.

Ik heb de smaak "fruit sensation" en ik vind deze voor een fitness product goed smaken.
                                Bedankt voor je bestelling en compliment! De Fruit Sensation smaakt inderdaad goed.

-Leon

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X