De combinatie van een whey met...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De combinatie van een whey met...

Hallo mensen

DOEL SUPPLEMENTEN: TOENAME SPIERMASSA
    Gebruik momenteel whey isolaat perfection shakes met Creatine esther.
    Nou heb ik thuis Multivitame supplementen en BCAA esther (amunozuren) staan.
    Wat is het beste suplement als toevoeging op de whey en creatine??
    Meende zelf dat ik door de whey isolaat perfection al genoeg aminozuren binnen kreeg, maar weet niet of deze informatie klopt.

Eventueel een andere suggestie als de suplementen hierboven is ook welkom !

Waarom zou je er nog meer bij willen? Je basis is al vrij compleet..

Maarrr als je het echt goed wil doen zou ik nog wat carbs rond je trainingen pakken.. om je glycogeen voorraden weer snel aan te vullen en te preloaden..

Ik zelf ben groot fan van Vitargo in grote hoeveelheden maar dit is een vrij prijzige oplossing.. Dextro is prima als je het niet erg vind om vocht vast te houden en een dikke kop te krijgen haha. WMS.. ik geloof er niet in.. voel me altijd leeg na het nemen van WMS..
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by honnypon View Post
      Hallo mensen

DOEL SUPPLEMENTEN: TOENAME SPIERMASSA
      Gebruik momenteel whey isolaat perfection shakes met Creatine esther.
      Nou heb ik thuis Multivitame supplementen en BCAA esther (amunozuren) staan.
      Wat is het beste suplement als toevoeging op de whey en creatine??
      Meende zelf dat ik door de whey isolaat perfection al genoeg aminozuren binnen kreeg, maar weet niet of deze informatie klopt.

Eventueel een andere suggestie als de suplementen hierboven is ook welkom !
      Dat klopt inprincipe. De opname snelheid is echter wel altijd hoger met losse aminozuren dan in een eiwit. Dus de BCAA is een goede keuze.

Je zou eventueel postworkout een koolhydraatrijke drank kunnen nemen zoals Vitargo, WMS of Magnificent.

-Leon
      BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Originally posted by Body En Fitshop View Post
        Dat klopt inprincipe. De opname snelheid is echter wel altijd hoger met losse aminozuren dan in een eiwit. Dus de BCAA is een goede keuze.
        De vraag is of het in de praktijk zoveel uitmaakt en het antwoord daarop is volmondig "nee". Trouwens, whey is een zeer goede bron van BCAAs.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Ik dacht dat er voor bcaa voor/tijdens/na de training juist veel onderbouwing is voor de meerwaarde. Zeker bij langere, zwaardere sesies, cardio en bv in de cut. Ik bedoel dan het voorkomen van spierafbraak en herstel.

Comment

Zorg er eerst maar eens voor dat je voeding dag in dag uit klopt

dan zullen supplementen niet meer dan bijzaak worden.

Comment

Originally posted by Cidious View Post
              Waarom zou je er nog meer bij willen? Je basis is al vrij compleet..

Maarrr als je het echt goed wil doen zou ik nog wat carbs rond je trainingen pakken.. om je glycogeen voorraden weer snel aan te vullen en te preloaden..

Ik zelf ben groot fan van Vitargo in grote hoeveelheden maar dit is een vrij prijzige oplossing.. Dextro is prima als je het niet erg vind om vocht vast te houden en een dikke kop te krijgen haha. WMS.. ik geloof er niet in.. voel me altijd leeg na het nemen van WMS..
              Ik gebruik nu al een tijdje dextro(zonder dat ik vooraf wist dat ik er vocht door vast zou gaan houden)
              Maar heb er ook weinig last van....
              Dat zeg ik nu wel, maar ben vanaf dat ik het gebruik een paar kilo in vet afgevallen... dus vraag me af hoe het zou zijn zonder dextro..

Zijn er meer mensen die vocht vasthouden van dextro en echt verschil merken zonder? of zijn dit minimale verschillen?

PS: sorry voor vraagstelling in je topic
              189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
              Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Luq zegt veel verschil te merken nadat hij van Dextrose naar Maizena is overgestapt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X