crea en protein goede combi en hoe dan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• crea en protein goede combi en hoe dan?

hallo allemaal,

ben Roy, 19 jaar, heb allerlei sporten gedaan, maar vanwege gebrek thuis, sport ik nu voornamelijk in de sportschool fitness..

doe dit nu al een aantal jaren (3.5) en merk dat ik goed gegroeid ben, en breedte in ben gegaan en alles, maar merk dat ik niet meer groei,

daarom heb ik crea en protein gekocht vandaag,
    zouden jullie mij kunnen adviseren in hoe ik dit het beste kan gebruiken wanneer dan? of combinatie goed is?

ben 1.86 en weeg 76kg, dus er mogen wel wat kilotjes bij aan spiermassa, leef en eet gezond!

zouden jullie bij kunnen helpen met wat nou juiste combinatie is met crea en protein, zonder dat dit mijn vetgehalte nadelig beinvloed en er aardig wat spiermassa over aan kan houden, (volharding aan een bepaald schema is geen probleem !)

alvast bedankt voor jullie hulp!

welke proteïne en creatine heb je gekocht ?

Comment

heb van de creatine crea pure 180gr, 'm double you'

van proteine 'whey 2 go' 900 gram 'm double you' volactive

is dit was je zocht??

groetjes Roy

Comment

9/10x staat het wel op de achterkant toch wanneer je het moet innemen.

ik zou op rust dagen
        1 shake eiwitten en crea in de ochtend doen. in de middag 1 eiwitten en savons 1 eiwit shake doen

op training 1 eiwit bij het ontbijt
        1 crea 30min voor trainen
        eiwit en crea gelijk na trainen
        en savonds nog een eiwit shake doen

greetzz

Comment

3x eiwit niet veel dan?? overmatig gebruik krijg je toch veel puisten en overmatig koolhydraten wat leidt tot vet?

Comment

3x per dag kan volgens mij prima

Comment

Normaliter wordt bij creatine (monohydraat) 2x 5 gram per dag aangeraden, 6-8 uur tussen de twee inname momenten. Dus 10 gram totaal. De meningen zijn er vervolgens over verdeeld of je dit oneindig lang kunt doen, of bijvoorbeeld om de 6 weken, 1/2 weken rust te houden, dat je lichaam zelf ook weer meer creatine gaat aanmaken.

Proteine ligt aan je behoefte en wat je al uit je normale voeding haalt. Ik neem vier shakes per dag, in totaal is dat ongeveer 150 uit mijn 300 gram eiwitten die ik elke dag inneem.
              Laissez Faire

Comment

3 shakes op een rustdagen slaat nergens op.. beter haal je je eiwitten uit voeding, dus gewoon zuivel, vlees, vis, gevogelte heel die mikmak.

Ik heb momenteel zelf ook crea en whey en doe het als volgt:
                -Op rustdagen 'smorgens 1 scoop (28g) whey + 5g creatine en dan bij me avondeten 5g creatine door een beetje fruitdrank zodat het goed oplost.
                -Op trainingsdagen heb ik ervoor gekozen 5g creatine in m'n pre-workout shake te doen samen met 20g whey en in mijn post-workout shake neem ik 5g creatine, 1 scoop whey, 40g dextrose en 20g maizena.

Overigens gooi ik 'savonds nog wel eens 10-15g whey door me kwark, maar dat is niet altijd..

Hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen!
                Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

dankje wilcodemug, daar kan ik wel wat mee :-)

Comment

Originally posted by feikeS View Post
                    9/10x staat het wel op de achterkant toch wanneer je het moet innemen.

ik zou op rust dagen
                    1 shake eiwitten en crea in de ochtend doen. in de middag 1 eiwitten en savons 1 eiwit shake doen

op training 1 eiwit bij het ontbijt
                    1 crea 30min voor trainen
                    eiwit en crea gelijk na trainen
                    en savonds nog een eiwit shake doen

greetzz
                    Perfect antwootd !
                    Crea namelijk heel goed voor je herstel. (Post Wurkout)
                    Of zou anders gelijk de Whey shake nemen.
                    Neem zelf mee naar sportschool.
                    En neem meteen Post Wurkout.
                    Crea, Mega Grow, E.A S van XXL en Dextroze.
                    Banaantje. En dan thuis goeje maaltijd (Kip, Rijst, Groente)
                    Werkt perfect

Comment

Precies zoals @milcodemug zegt haal je eiwitten uit echte voeding en niet van shakes zoals @feikes zegt haha slaat nergens op.
                      Niks beter dan echte voeding. Whey alleen naar training en of in de ochtend.
                      Voor de rest gewoon een voeding schema opstellen en 500kcal boven je behoefte eten. gedeeld door eiwiten, vetten en koolhydraten en langzaam zul je groeien.
                      Je kunt veel bereiken met goeie voeding, training en rust.

Heb je al de stickies van de forum geleest?

Comment

Originally posted by IronWilly View Post
                        Precies zoals @milcodemug zegt haal je eiwitten uit echte voeding en niet van shakes zoals @feikes zegt haha slaat nergens op.
                        Niks beter dan echte voeding. Whey alleen naar training en of in de ochtend.
                        Voor de rest gewoon een voeding schema opstellen en 500kcal boven je behoefte eten. gedeeld door eiwiten, vetten en koolhydraten en langzaam zul je groeien.
                        Je kunt veel bereiken met goeie voeding, training en rust.

Heb je al de stickies van de forum geleest?
                        Gelukkig zijn er ook nog mensen op dit forum die weten waar ze het over hebben.

'Don't shake when you can bake!'

De enige uitzondering hierop is inderdaad 's ochtends (discutabel) en na de training. Na de training kan je er ook voor kiezen om BCAA's met EA's te nemen.

Als je na de training dextro/snelle suikers neemt kun je dan ook het beste je creatine nemen. Creatine zorgt voor betere glycogeenvulling van de spiercel, en glucose zorgt voor betere opname van voedingsstoffen van de cel. Ze beinvloeden elkaar dus positief.
                        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

klinkt idd ook goed !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X