Glycerol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Glycerol kent enorm veel verschillende toepassingen, afhankelijk van de exacte samenstelling.
    Waar ik echter het meeste over lees als toepassing in de sport is als een vochtvasthouder...
    Dat lijkt me niet echt een gewenst effect tijdens een wedstrijd eigenlijk?

Hier een linkje naar een artikel daarover.

Comment

Vochtregulerend vermogen van glycerine ben ik wel tegengekomen wanneer hetop de huid wordt aangebracht. Zit vaak in cremes etc.

Comment

:P hier

Comment

Zijn er misschien andere sups die ervoor zorgen dat de aders beter zichtbaar worden

Grtz
          stil growing

Comment

Alcohol werkt ook  
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Glycerine besteld en ontvangen van 1FAST400.
              Smaakt zoet en is warm in je mond.
              ...Hier zou ik nog `n leuk, voor-de-hand-liggend grapje bij kunnen verzinnen
              Toepassingen zijn zowel in- als uitwendig

Comment

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Martinus @ Sep. 28 2004,17:47)]Glycerine besteld en ontvangen van 1FAST400.
                  Smaakt zoet en is warm in je mond.
                  ...Hier zou ik nog `n leuk, voor-de-hand-liggend grapje bij kunnen verzinnen
                  Toepassingen zijn zowel in- als uitwendig
                  Ben je al zo droog dan? werkt volgens mij alleen als je een bf heb van minder dan 10%....
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik ben juist verre van droog. `t Michelin-mannetje is er niks bij.
                    Wilde `s experimenteren met glycerol als zoetstof.

Comment

Glycerol is gewoon een suiker-alcohol wat water aan zich bind.

Normaal word het gebruikt door duursporters om hyperhydrateren. Ze nemen dus de glycerol met veel water.

BB nemen glycerol vanwege 2 punten.
                      1 - De binding gebeurd voornamelijk in de bloedbaan. Het bloedvolume word dus groter => dikkere aderen
                      2 - Als je het neemt zonder extra vocht te trek je het vocht wat in je lichaam zit naar de aderen

Punt 1 kan je in principe altijd doen en word zelf regelmatig gebruikt voor foto reportages
                      Punt 2 moet je voorzichtig mee zijn, maar vlak voor een wedstrijd is het wel een bruikbare combinatie dat en de aderen verdikken en het onderhuidse vocht verminderd.

Alsje wat verder uitleg wilt hebben over glycerol moet je dit eens lezen

http://www.sportsci.org/traintech/glycerol/rar.htm
                      As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                      Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                      Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Thnx 3XL , dus is het wel bedoeld voor de aderen er door te laten komen, maar nog een klein vraagje, is het blijvend of van weggaande aard

Grtz
                        stil growing

Comment

Het "vocht" en de glycerol worden verbruikt of verlaten op andere manier je lichaam (zweet, urine, enz), tijdelijke aard dus.
                          As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                          Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                          Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X