Gezondheidsgoeroe?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het zla allemaal wel..Ik gloof er niet in ..... maar voorals nog ik zou ermee ophouden en gewoon hier de raad vragen op het bord die je nodig heb..ken geen 1 bodybuilder die over yin-yang gaat ... maja goed das je eigen zaakie natuurlijk ..

Greetzz

Comment

ben het wel met brecht eens dat je zoiets niet meteen als onzin hoeft te bestempelen want er geloven miljoenen zo niet miljarden mensen in.

het gaat om een soort innerlijke spiritualiteit.
      met vechtsporten word er ook vaak over gedoceert omdat het alles te maken heeft met balans.

balans in jezelf en anderen om je heen kortom in alles wat je maar kan bedenken.

ik denk dat snipke er meer vanaf weet omdat hij een tijdje in het Oosten (thailand,toch?)geleefd heeft en veel heeft ge-thaibokst.

ben benieuwd naar zijn mening in ieder geval.......

greetzz

Comment

Arie, ik heb 10tal jaren thai boks gedaan maar heb nooit in Thailand gewoond , ben er wel geweest om die mensen daar bezig te zien en heb er ook getraind en ervaring opgedaan,maar niet gewoond.

Als ik me goed herinner beoefenen daar de meeste mensen yin yang dat zorgt voor innerlijke rust, maar veel zit er ook tussen de oren,kan je vergelijken met een moslim die om de zoveel uren zijn matje neemt en begint te bidden dat is er van kinds been ingestampt en puur gewoonte,dat is ook voor mensen die in het oosten yin yang doen,dat is er ook van kindsbeen ingestampt.

Voor een zakenmens of mensen met veel zenuwen zal dit zeker helpen,tot innerlijke rust komen, mensen die slecht slapen gebruiken meestal ook zoiets, maar laat die mensen een placebo nemen "bij wijze van spreken" en die gaan hetzelfde voelen.

Grtz
        stil growing

Comment

Ik wil best geloven dat het op sommige mensen minder effect zal hebben op eiwitten of wat dan ook te nemen dat zit niet in hun maar dat wil niet zeggen dat juist hun spieren daardoor zullen afbreken dat is grote onzin volgens mij hoogstens dat je groei wat langzamer zal gaan maar je spier juist daar van afbreke
          Zoals eerder gezegt door anderen een goede verkoper lol
          It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Ik ben het er in ieder geval mee eens dat je niet iets belachelijk moet maken alleen omdat je er zelf niet in gelooft of er geen ervaring mee hebt.
            Daarmee doe je andere mensen die er wél in geloven tekort.  

Verder weet ik niets van dit hele yin-yang gebeuren af, ik blijf alleen wel bij mijn eerdere uitspraken dat bepaalde basis dingen altijd hetzelfde blijven voor alle mensen. Zoals dus over het water en de eiwitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X