Forslean

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Forslean

Hey beste mede BN'ters,

Wat weten jullie van forslean?

IK heb tijdens de laatste 2 jaren een vetverbrander genomen LIPOFUZE, daarin zit een stof forslean. LipoFuze Reviewed! Find out the Real Truth Behind LipoFuze

Dit zou de zelfde eigenschappen hebben als anavar. (Vetverbranden en spieren sneller opbouwen.)

Er zijn veel studies en die bevestigen alleen maar.
    www.forslean.com/clinical.htm
    www.decatrim.com/research/forslean.pdf

Ik moet toegeven dat ik ook wel een goede 9 a 10 kg ben bijgekomen in 20 maanden tijd
    dat ik Lipofuze heb gebruikt. Ik heb lipofuze telkens voor een periode van 1.5 a 2 maand gebruikt.( Vorig jaar en dit jaar.) Alleen had ik wel een beetje negatieve klachten van de andere ingrediënten. Vooral brandend maagzuur.

Vandaar dat ik nu forslean in zuivere vorm wil gebruiken.

Ik heb nu net 3 potjes met 120 tabs besteld. www.supersmart.com-home.pl

Heeft er mss al iemand ervaring en andere info met forslean?

Ik ga bij het starten van het produkt, forslean, een verslagje bijhouden van mijn stats en bevindingen.

bulk off.

forslean

Hierbij nog ff de site waar ik het produkt besteld heb.

Coleus Forskohlii 100 mg - Ayurveda - SuperSmart
    bulk off.

Comment

Met ervaring kan ik je niet helpen, wel met een waarschuwing: ayurvedische preparaten liggen de laatste tijd nogal onder vuur vanwege de onduidelijke inhoud van de middelen. Zo zijn er in preparaten die op de Nederlandse markt verkocht werden zware metalen en giftige kruiden aangetroffen.

Lees verder op:
      Heavy Metal Content of Ayurvedic Herbal Medicine Products, December 15, 2004, Saper et al. 292 (23): 2868 ? JAMA
      Riskante ayurvedische geheimen Skepsis Blog
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ik denk niet dat dit produkt slecht is omwille van zware metalen en dergelijke.

Als er op de naam van het produkt een patent staat, ( U.S. Patent # 5, 804, 596 ) kan je er toch wel vanuit gaan dat het produkt uitvoerig is gestest en het van zuivere van kwaliteit is.

Het bestaat ook al van 2001 en heb er nog niets negatiefs over gelezen tot hiertoe.

Ik ga nog eens Googlen.
        bulk off.

Comment

Het zal je verbazen wat er allemaal ongereguleerd op de markt gebracht mag worden. Je mag hier in Nederland flesjes water nemen, er een leuk etiketje op plakken en het geneesmiddel noemen. Zo lang er maar de intentie achter zit om mensen te genezen.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Niemand ervaring met forsLean?
            bulk off.

Comment

Ik ga eens even lezen

Comment

Originally posted by Balancefit View Post
                Ik ga eens even lezen
                Oke, thx ben benieuwd of je nog andere dingen te weten komt.
                bulk off.

Comment

als je resultaten als anavar wilt winnen moet je gewoon aan de var gaan.
                  geen één legale supp gaat je kunnen bieden dat een roid je te bieden heeft.
                  Beest in opleiding

Comment

Originally posted by TrainInsane View Post
                    als je resultaten als anavar wilt winnen moet je gewoon aan de var gaan.
                    geen één legale supp gaat je kunnen bieden dat een roid je te bieden heeft.
                    Oke, ik ga in ieder geval de juiste informatie verstrekken na het gebruik van ForsLean.

Ik ben echt benieuwd. Nu w8 op mijn bestelling dan begin ik mijn logje met bevindingen en evt. (sceptisch) vorderingen.
                    bulk off.

Comment

Hierbij nog een site met info over forsLean.

Nog steeds geen negatieve dingen tegengekomen.

Ik zoek verder... kom ik iets negatiefs tegen,of iemand anders!!! Aarzel dan niet en plaats het hier ff.

Forslean review – Forslean coleus forskohlii
                      bulk off.

Comment

Bulshit of real ???

Review: Biotest Carbolin-19...Is Carbolin Better than Anavar?
                        bulk off.

Comment

Bulshit of real ???

Review: Biotest Carbolin-19...Is Carbolin Better than Anavar?
                          bulk off.

Comment

Klinkt als een broodje aap verhaal. Al jaren worden in de fitness wereld legale middeltjes verkocht onder het mom van "het werkt even goed als anabolen maar het is legaal en 100% veilig". Dus daar geloof ik helemaal niets van.

Het is trouwens logisch dat de verkoper/producent van het product met een aantal vage studies aankomt om potentiele klanten ervan te overtuigen dat zij hun portemonee open moeten trekken. Natuurlijk gaan zij dan selectief te werk bij het kiezen van de studies en resultaten.

Tenzij jij een identieke tweelingbroer hebt die hetzelfde voedingsschema en trainingsschema als jij heeft gevolgd minus de lipofuze, is het onmogelijk om te concluderen dat die 9 a 10 kg winst te danken zijn aan die lipofuze.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

[QUOTE=inferno_0666;869128]Klinkt als een broodje aap verhaal. Al jaren worden in de fitness wereld legale middeltjes verkocht onder het mom van "het werkt even goed als anabolen maar het is legaal en 100% veilig". Dus daar geloof ik helemaal niets van.

Het is trouwens logisch dat de verkoper/producent van het product met een aantal vage studies aankomt om potentiele klanten ervan te overtuigen dat zij hun portemonee open moeten trekken. Natuurlijk gaan zij dan selectief te werk bij het kiezen van de studies en resultaten.

Tenzij jij een identieke tweelingbroer hebt die hetzelfde voedingsschema en trainingsschema als jij heeft gevolgd minus de lipofuze, is het onmogelijk om te concluderen dat die 9 a 10 kg winst te danken zijn aan die lipofuze.

Klopt wel degelijk maar toch heb ik twijfels en zijn er toch veel aanwijzingen dat het toch wel een bepaalde waarheid in moet zitten.

Maar goed ga het zelf gaan ondervinden. Afwachten dus.

Hier toch nog iets gevonden over Forskoline (Forslean)
                              Forskolin - Wikipedia, the free encyclopedia
                              bulk off.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X