Hey beste mede BN'ters,
Wat weten jullie van forslean?
IK heb tijdens de laatste 2 jaren een vetverbrander genomen LIPOFUZE, daarin zit een stof forslean. LipoFuze Reviewed! Find out the Real Truth Behind LipoFuze
Dit zou de zelfde eigenschappen hebben als anavar. (Vetverbranden en spieren sneller opbouwen.)
Er zijn veel studies en die bevestigen alleen maar.
www.forslean.com/clinical.htm
www.decatrim.com/research/forslean.pdf
Ik moet toegeven dat ik ook wel een goede 9 a 10 kg ben bijgekomen in 20 maanden tijd
dat ik Lipofuze heb gebruikt. Ik heb lipofuze telkens voor een periode van 1.5 a 2 maand gebruikt.( Vorig jaar en dit jaar.) Alleen had ik wel een beetje negatieve klachten van de andere ingrediënten. Vooral brandend maagzuur.
Vandaar dat ik nu forslean in zuivere vorm wil gebruiken.
Ik heb nu net 3 potjes met 120 tabs besteld. www.supersmart.com-home.pl
Heeft er mss al iemand ervaring en andere info met forslean?
Ik ga bij het starten van het produkt, forslean, een verslagje bijhouden van mijn stats en bevindingen.
Wat weten jullie van forslean?
IK heb tijdens de laatste 2 jaren een vetverbrander genomen LIPOFUZE, daarin zit een stof forslean. LipoFuze Reviewed! Find out the Real Truth Behind LipoFuze
Dit zou de zelfde eigenschappen hebben als anavar. (Vetverbranden en spieren sneller opbouwen.)
Er zijn veel studies en die bevestigen alleen maar.
www.forslean.com/clinical.htm
www.decatrim.com/research/forslean.pdf
Ik moet toegeven dat ik ook wel een goede 9 a 10 kg ben bijgekomen in 20 maanden tijd
dat ik Lipofuze heb gebruikt. Ik heb lipofuze telkens voor een periode van 1.5 a 2 maand gebruikt.( Vorig jaar en dit jaar.) Alleen had ik wel een beetje negatieve klachten van de andere ingrediënten. Vooral brandend maagzuur.
Vandaar dat ik nu forslean in zuivere vorm wil gebruiken.
Ik heb nu net 3 potjes met 120 tabs besteld. www.supersmart.com-home.pl
Heeft er mss al iemand ervaring en andere info met forslean?
Ik ga bij het starten van het produkt, forslean, een verslagje bijhouden van mijn stats en bevindingen.
Comment