Ouders en voedinssuplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn vriendin die zou gelijk flauw vallen als ze die naald erin moet steken.
    Ik zou d'r ook niet echt vertrouwen met dat soort dingen kan nogal zenuwachtig doen dan.

Ik zou je ouders gewoon over alles laten lezen wat je wilt bestellen.Mensen die er niet veel vanaf wete die zien dat al snel als anabolen of zoiets.
    succes

Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Heb vroeger ook wel problemen gehad met mijn ouders kwa supplementen. Ik heb ze gewoon rustig uitgelegd waar alles voor dient, en waarom ik het neem.

Nu nog heb ik regelmatig discussie, ik zou teveel ei eten bijv. ik heb dus een artikel van internet gehaald (in makkelijk te begrijpen termen) en dit laten lezen. Zo waren ze overtuigd dat ik weet waar ik mee bezig ben.

Als ze moeilijk doen over het geld: "Vind je dat niet zonde van je geld om dat allemaal aan die suppelementen te besteden?!" kan je zeggen dat er veel jongeren zijn die zich elk weekend volzuipen en soms zelfs soft/harddrugs gebruiken. Dat kost ook geld, en dan kan je je geld beter aan supplementen besteden  

Zou als ik jou was het wel bij de basis houden, multivitamine, whey, dextrose, lijnzaadolie enz.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

basis neem ik nou al daar zijn ze het wel mee eens dus dat is het probleem niet het gaat echt om de spierversterkes maar ik zal wel een x een goed moement uitzoeken om het met ze erover te hebbe
        It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Zo ik heb dus gisteren gevraagd aan mijn vader wat hij er eingelijk van vond als ik van die voedingssuplementen zou nemen en tot mijn verbazig was hij het er mee eens en mocht dit ook!!! Ikke blij
          Binnekort ga ik dus met een klein nieuwe voedingsplan beginnen met deze voedingssuplementen.
          Ik ben trouwens in 2 weken rond de 700 gram aangekomen in spiermassa door mijn nieuwe voedingsplan alles ziet er dan ook een stuk voller uit als ik klaar ben met mijn spulementen "kuurtje" zal ik eens een paar fototjes posten
          Greets

Comment

Koop V12 Turbo!

Comment

ik zit te twijfelen tussen verschillende combinaties van voedinssuplementen namelijk:

1: Creatine met HMB en liquid aminozuren
              2: Mega grow, nitrous, vendetta
              3: v12 turbo met wat anders

Wat denken jullie?

Comment

misschien dat ik eerst wat meer massa kan krijgen met die pakketen van vedetta en dergelijke en dat ik later met het paket van aminizuren ezn. kan gebruiken voor minder aantal bf%

Comment

Als je nog nooit creatine hebt gebruikt zou ik dit proberen. Als je dan ook dextrose koopt kan je de creatine daar mee vermengen. Dan heb je in principe mega grow, creatine met transportsyteem.

Zou zelf niet die dingen als nitrous en vendetta en hbm kopen. Geloof best dat het werkt, maar het kost je een hoop centen. Ik zou liever mijn geld besteden aan kipfilet, rijst, havermout, whey, multivitamine enz.

Comment

wat vinden jullie van deze samenstelling?

Creatine
                    L-Glutamine
                    Liquid Whey Amino
                    Stacker 2

En natuurlijk de benodigde whey shake's

Comment

Zijn wel zinvolle producten vind ik. Glutamine is een zeer goed product, vooral in amerika zijn ze er erg over te spreken, maar dan wel als je in de cut bent. Als je aan het bulken bent schijnt het niet zinnig te zijn om te nemen. Bij cutten, en zeker als je in wedstrijdvoorbereiding zit schijnt het echt een must te zijn.

Zou die liquid amino na de training nemen, anders heeft het imo geen zin.

Comment

Heb altijd zelf glutamine genomen en ben er nu mee gestopt omdat ik wou zien of er verschil was, en er is een enorm verschil, zeker voor het herstel en verbetert de spiergroei, zeker nemen. Creatine werkt bij mij persoonlijk niet maar heb vrienden die het wel nemen en het zeker goed vinden, dus je zal het moeten proberen om het te weten, als je veel koffie drinkt kan je er al afblijven.

Grtz
                        stil growing

Comment

hoe ik alles moet gebruiken staat op de gebruiksaanwijzing dus ik zal zelf even alles moeten aanpassen betreft me voeding (niet veel veranderen kwa eten maar tijden om de suplementen in te nemen)
                          Ik laat jullie weten hoe het gaat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X