Ultra Whey Pro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by beat-boxer View Post
    je kan ook gewoon de whey perfection gebruiken hoor. isolaat is meer voor als je in de laatse weeke cut of wedstrijdvoorbereidingen zit.
    Volgens mij is dit onzin en redeneer je nu dus verkeerd om. Het is volgens mij: Als je in de cut zit is het beter om isolaat te gebruiken.
    Jij zegt: Als je isolaat gebruikt moet je aan het cutten zijn. (wat niet klopt denk ik)

Dat wil dus helemaal niet zeggen dat je isolaat alleen moet gebruiken als je in de cut zit. Als je in de bulk zit kan dit ook, en is dit volgens mij nog wel beter omdat dit sneller wordt opgenomen. En de biologische waarde van whey perfection vind k helemaal niet zo geweldig.
    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
    Doel eind 2015: 100kg
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
      Volgens mij is dit onzin en redeneer je nu dus verkeerd om. Het is volgens mij: Als je in de cut zit is het beter om isolaat te gebruiken.
      Jij zegt: Als je isolaat gebruikt moet je aan het cutten zijn. (wat niet klopt denk ik)

Dat wil dus helemaal niet zeggen dat je isolaat alleen moet gebruiken als je in de cut zit. Als je in de bulk zit kan dit ook, en is dit volgens mij nog wel beter omdat dit sneller wordt opgenomen. En de biologische waarde van whey perfection vind k helemaal niet zo geweldig.
      Zelfs tijdens het cutten vind ik isolaat overschat, concentraat kan ook gewoon prima tijdens het cutten.
      85KG @ 9%

Cutten tot 7%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X