Ultra Whey Pro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ultra Whey Pro

Hallo mensen, ik zag dat deze in aanbieding was en heb momenteel een goede eiwitbron nodig, heeft iemand deze al gebruikt?

Ultra Whey Pro
    Eat clean and train hard...

Hoe bepaal je een goede eiwitbron volgens jou?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Hoe bepaal je een goede eiwitbron volgens jou?
      Ik zou het niet weten, ik weet nu niet zoveel van shakes etc. Ik heb gewoon een goede eiwitshake nodig, en ik vraag om advies

Comment

Originally posted by Bodard View Post
        Hallo mensen, ik zag dat deze in aanbieding was en heb momenteel een goede eiwitbron nodig, heeft iemand deze al gebruikt?

Ultra Whey Pro
        kip

Comment

kip
          ik heb een voedingschema hoor, dus ik weet wat ik moet eten ik vroeg me gewoon af voor een goede whey shake

Comment

als je een goede schema hebt....dan hoeft daar toch geen shake bij? Want een shake is een aanvulling.

Dus post je schema eens

Comment

als je een goede schema hebt....dan hoeft daar toch geen shake bij? Want een shake is een aanvulling.

Dus post je schema eens
              Ik zal het hier rap eens posten, wel zonder voedingswaarden, want die sheet staat op een andere pc.

SMORGENS

7.00 : Havermoutpap ( brinta) + melk + banaanschijfjes erin

10.15 : 2 boterhammen met kippenwit

12.00 : 4 - 6 boterhammen met beleg

14.30 : koek

16.00 : 80 gr tonijn in olijfolie + boterham

17.00 : avondmaal wat de pot schaft

19:00 - 20.15 : trainen

20.30: 100 gram cashewnoten

22.30 magere kwark

Comment

Lees de stickies zoo snelll mogelijkk!
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Bodard View Post
                  Ik zal het hier rap eens posten, wel zonder voedingswaarden, want die sheet staat op een andere pc.

SMORGENS

7.00 : Havermoutpap ( brinta) + melk + banaanschijfjes erin

10.15 : 2 boterhammen met kippenwit

12.00 : 4 - 6 boterhammen met beleg

14.30 : koek

16.00 : 80 gr tonijn in olijfolie + boterham

17.00 : avondmaal wat de pot schaft

19:00 - 20.15 : trainen

20.30: 100 gram cashewnoten

22.30 magere kwark

De intentie is goed, het schema bevat al een aantal juiste ingredienten.
                  Reken je behoefte eens uit via de zomersticky en ga eens aan de slag met kcal.
                  CALORIETABEL.NL - de snelste Calorieenwijzer! Vind hier snel hoeveel calorien een product bevat helpt je daarbij
                  In de zomersticky staan ook de verhoudingen qua kh eiwit en vet.

Whey kun je gewoon gebruiken ook al heb je een goed voedingschema. De whey die jij nu noemt, weet niet of die goed is want ik moet nu weg.
                  De isolaat whey van b&f en powersupplements is sowieso goed.. kijk daar maar eens.

Comment

je kan ook gewoon de whey perfection gebruiken hoor. isolaat is meer voor als je in de laatse weeke cut of wedstrijdvoorbereidingen zit.
                    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
                      De intentie is goed, het schema bevat al een aantal juiste ingredienten.
                      Reken je behoefte eens uit via de zomersticky en ga eens aan de slag met kcal.
                      CALORIETABEL.NL - de snelste Calorieenwijzer! Vind hier snel hoeveel calorien een product bevat helpt je daarbij
                      In de zomersticky staan ook de verhoudingen qua kh eiwit en vet.

Whey kun je gewoon gebruiken ook al heb je een goed voedingschema. De whey die jij nu noemt, weet niet of die goed is want ik moet nu weg.
                      De isolaat whey van b&f en powersupplements is sowieso goed.. kijk daar maar eens.
                      Bedankt! enja de verhoudingen kloppen normaal gezien en mijn behoefte ook, maar het document staat op een andere pc!

Comment

Ja zag hem ook.

Verschil is wel de prijs

Whey Perfection - Whey Proteine - Whey Perfection - Body en Fitshop
                        &
                        Ultra Whey Pro - EiwittenWhey - Eiwitten (Alle) - Ultra Whey Pro - Body en Fitshop

Comment

Goed merk Universal en goede kwaliteit! De kwaliteit is wel vergelijkbaar met Optimum Nutrition, die ietsje duurder is op dit moment. Maar is ook een topper.
                          1e Masters Superbody YBF 2011!
                          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dus veel verschil tussen de producten zit er niet? Als ik het goed begrijp.

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                              je kan ook gewoon de whey perfection gebruiken hoor. isolaat is meer voor als je in de laatse weeke cut of wedstrijdvoorbereidingen zit.
                              Ik gebruik whey in de ochtend en rond trainingstijd, de rest van de tijd uit voeding.
                              Isolaat word sneller opgenomen, hoeveel sneller? Geen idee maar sneller=sneller.
                              Op de tijdstippen dat ik het neem is naar mijn inziens een isolaat dus wat beter en daarbij krijg ik er 0,0 puistjes van.
                              Is mijn mening, als iemand kan onderbouwen dat het anders is zie ik dat graag.. dan heeft Ts er ook wat aan!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X