Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Whey kun je gewoon gebruiken ook al heb je een goed voedingschema. De whey die jij nu noemt, weet niet of die goed is want ik moet nu weg.
De isolaat whey van b&f en powersupplements is sowieso goed.. kijk daar maar eens.
Whey kun je gewoon gebruiken ook al heb je een goed voedingschema. De whey die jij nu noemt, weet niet of die goed is want ik moet nu weg.
De isolaat whey van b&f en powersupplements is sowieso goed.. kijk daar maar eens.
Bedankt! enja de verhoudingen kloppen normaal gezien en mijn behoefte ook, maar het document staat op een andere pc!
Goed merk Universal en goede kwaliteit! De kwaliteit is wel vergelijkbaar met Optimum Nutrition, die ietsje duurder is op dit moment. Maar is ook een topper.
je kan ook gewoon de whey perfection gebruiken hoor. isolaat is meer voor als je in de laatse weeke cut of wedstrijdvoorbereidingen zit.
Ik gebruik whey in de ochtend en rond trainingstijd, de rest van de tijd uit voeding.
Isolaat word sneller opgenomen, hoeveel sneller? Geen idee maar sneller=sneller.
Op de tijdstippen dat ik het neem is naar mijn inziens een isolaat dus wat beter en daarbij krijg ik er 0,0 puistjes van.
Is mijn mening, als iemand kan onderbouwen dat het anders is zie ik dat graag.. dan heeft Ts er ook wat aan!
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment