Caseine, whey perfection vraag

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Caseine, whey perfection vraag

Weet iemaand, of caseine whey perfection lactose vrij is?
    En of het aminozuren bevat waarvan je geen puistjes krijgt toch? Of zijn aminozuren alleen voor spieropbouw enz.

Want als ik whey eiwit proteine neem krijg ik soms puistjes... Had ook geprobeert biergist tabletten...
    Weet iemaand een goede supplement waar van je geen puistjes kan krijgen wat spieropbouwend is en nee geen creatine. Proteine ofzo en geen isolate want dat had ik ook geprobeert werkt bij mij niet.

Dus eigeblijk als ik whey neem krijg ikk de volgende dag puistjes en als ik geen whey neem krijg ik geen puistjes..

Originally posted by jowblob View Post
    Weet iemaand, of caseine whey perfection lactose vrij is?
    En of het aminozuren bevat waarvan je geen puistjes krijgt toch? Of zijn aminozuren alleen voor spieropbouw enz.

Want als ik whey eiwit proteine neem krijg ik soms puistjes... Had ook geprobeert biergist tabletten...
    Weet iemaand een goede supplement waar van je geen puistjes kan krijgen wat spieropbouwend is en nee geen creatine. Proteine ofzo en geen isolate want dat had ik ook geprobeert werkt bij mij niet.

Dus eigeblijk als ik whey neem krijg ikk de volgende dag puistjes en als ik geen whey neem krijg ik geen puistjes..
    Whey perfection is een Whey Concentraat en staat er om bekend om puisten te creeeren.. ik zou zeggen pak de Whey Isolaat van de B&Fshop. Deze is veel zuiverder.

Ik had hetzelfde probleem en sinds de overstap nergens meer last van.
    "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      Whey perfection is een Whey Concentraat en staat er om bekend om puisten te creeeren.. ik zou zeggen pak de Whey Isolaat van de B&Fshop. Deze is veel zuiverder.

Ik had hetzelfde probleem en sinds de overstap nergens meer last van.
      Het probleem is dat ik dat ook bij isolate krijg, had ook geprobeerd om de hoeveelheid te verminderen naar 50g per dag. Maar het werkt helaas niet dus ik zoek iets nieuws als het bestaat.

Comment

Het probleem is dat ik dat ook bij isolate krijg, had ook geprobeerd om de hoeveelheid te verminderen naar 50g per dag. Maar het werkt helaas niet dus ik zoek iets nieuws als het bestaat.
        Whey Hydrolisaat is Lactosevrij.. is wel stuk prijziger maar nog schoner en makkelijker opneembaar.

Anders zou ik zeggen probeer eens wat met biergist tabletten, tarwegrassap en knoflook extract ofzo.. werkt voor mij ook behoorlijk goed..
        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ja is wel wat te duur, ik zoek iets anders geen creatine ofzo... Ik wil spierverbranding tegen gaan tijdens training enz. Proteine heb ik genoeg ik eet heel veel vlees/pindakaas/rijst enz... Of misschien creatine zonder caffeine want dan kan ik tenminste beter slapen?

Comment

Ja is wel wat te duur, ik zoek iets anders geen creatine ofzo... Ik wil spierverbranding tegen gaan tijdens training enz. Proteine heb ik genoeg ik eet heel veel vlees/pindakaas/rijst enz... Of misschien creatine zonder caffeine want dan kan ik tenminste beter slapen?
            Je zou bcaa's kunnen nemen..

Comment

Originally posted by Maasproductions View Post
              Je zou bcaa's kunnen nemen..
              Ik neem aan dat je daar geen puistjes van krijgt? Anders ga ik het nemen.

Comment

Ik neem aan dat je daar geen puistjes van krijgt? Anders ga ik het nemen.
                Ik had gelezen dat het je slanker maakt... Maar ik wil juist nog 10-15kg binnen 1 jaar aankomen dus dit is niks voor mij denk ik... Nog iets anders?

Comment

ik vind je naam wel cool
                  Face your demons...........

Comment

Iemaand enig idee?

Comment

Als ik zo je reacties lees, denk ik dat je best nog even een keer goed de stickies kan lezen. Je haalt allemaal dingen door elkaar (Sorry als ik het mis heb). Casseine, whey isolaat, creatine. Als je iets zoekt voor het slapen gaan, neem kwark.

Casseine veroorzaakt vaak wel iig veel pukkels.

Wat betreft whey isolaat vraag ik me af welke je geprobeerd hebt. Ik kan je die van powersupplements aanbevelen.

Wat betreft BCAA, denk ik dat je daar ook pukkels van gaat krijgen, als je al zo heftig reageert op normale whey. Maar je kan het eens proberen.

--------------
                      In kwark zit trouwens natuurlijk ook lactose, maar is wel de manier om er achter te komen of die pukkels wel echt door lactose komt, als je dat al niet zeker weet
                      Last edited by strs; 25-10-2011, 22:00. Reason: toevoeging

Comment

Verwacht niet dat je van BCAA's puisten gaat krijgen, het gaat namelijk niet om de aminozuren, maar om een bepaalde stof die in bijvoorbeeld zuivel zit.

Casseine is ook bij mij de boosdoener van puisten als ik het gebruik, dit heb ik weer niet bij magere franse kwark.

Welke whey isolaat had je? over het algemeen gaat dat gewoon goed. Weet je zeker dat het geen blend was? Daarbij heb ik persoonlijk goede ervaring met de isolaat van Powersupplements en Body&fitshop.

Comment

Originally posted by strs View Post
                          Als ik zo je reacties lees, denk ik dat je best nog even een keer goed de stickies kan lezen. Je haalt allemaal dingen door elkaar (Sorry als ik het mis heb). Casseine, whey isolaat, creatine. Als je iets zoekt voor het slapen gaan, neem kwark.

Casseine veroorzaakt vaak wel iig veel pukkels.

Wat betreft whey isolaat vraag ik me af welke je geprobeerd hebt. Ik kan je die van powersupplements aanbevelen.

Wat betreft BCAA, denk ik dat je daar ook pukkels van gaat krijgen, als je al zo heftig reageert op normale whey. Maar je kan het eens proberen.

--------------
                          In kwark zit trouwens natuurlijk ook lactose, maar is wel de manier om er achter te komen of die pukkels wel echt door lactose komt, als je dat al niet zeker weet
                          die worden goed verkocht bij ons in de gym...weet nog steeds niet wie je bent trouwens
                          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                            die worden goed verkocht bij ons in de gym...weet nog steeds niet wie je bent trouwens
                            Klopt ja, maar ik heb ze daar nooit gekocht. Altijd via internet.

Kan kloppen, want sport er al een tijdje niet meer. Nu bij medico vision, in olympisch stadion.

Comment

Welke whey isolaat kunnen jullie me aan raden wat echt werkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X