Beste preworkout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beste preworkout

Ik zit te twijfelen tussen:

Hard!
    NoxiPro
    Jack3D
    NO Xplode

Welk middel is naar jullie mening de beste preworkout of welk gebruiken jullie ?

ik denk jack3D is wel goed, maar derest is ook opzicht goed, het verschilt per lichaam, mijn lichaam geef geen reactie aan lichte dingen, wat wel werkt bij mij is, jack3D beetje, CRACK v3 perfect, ennehh noxipro blijkt ook goed te zijn

Comment

Wat zijn dan de zwaardere dingen ? Ik zat trouwens ook te denken aan Anadraulic State GT.

Comment

die ken ik niet, maar je hoeft ook niet echt teveel aan een preworkout te geven, zoals ik al zij crack v3 , noxipro, nox- pump, jack3D, zijn wel goed, maar als je voor de eerste keer crack gaat gebruiken is het best wel heftig alvast dat je het weet

Comment

Crack is nog best duur vind ik zelf vergeleken met de andere middelen. Anadraulic State GT - Creatine - Pre Workout - Anadraulic State GT - Body en Fitshop Ik bedoel hier kan je AS GT al voor een tientje kopen en jack3d enz kosten ook maar rond de 20.

Comment

ik ben bang dat je best weinig ervan zal voelen, en heb je ingrediënten al gezien? zit wel suiker in hé misschien zal je daardoor wel energie krijgen? de keuze is natuurlijk aan jou. maar jack3D is ook wel goed mijn mening.

ik zal jack3D kiezen, en alvast als je pre- workout gaat halen kijk altijd naar de review, naam van product en review opschrijven

Comment

plasmajet van gaspari nutrition

en heb van de week hyper fx van bsn gekocht, en die is ook erg goed !

Comment

Ik vind het niet echt noodzakelijk eigenlijk. Waarom wil je het gebruiken?
                Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
                  ik ben bang dat je best weinig ervan zal voelen, en heb je ingrediënten al gezien? zit wel suiker in hé misschien zal je daardoor wel energie krijgen? de keuze is natuurlijk aan jou. maar jack3D is ook wel goed mijn mening.

ik zal jack3D kiezen, en alvast als je pre- workout gaat halen kijk altijd naar de review, naam van product en review opschrijven

't gaat mij echt om de pump dus ik denk dat ik dan maar noxipro en jack3d aan ga schaffen en kijken wat mij het beste ligt .

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Ik vind het niet echt noodzakelijk eigenlijk. Waarom wil je het gebruiken?
                    Omdat ik net klaar ben met 6 weken creatine dus ben op zoek naar iets anders.

Comment

Maar is het echt nodig? Pomp is leuk, maar daar heb je maar even lol van toch? Ook creatine is niet echt noodzakelijk.

Mja, ik wil niet zeiken, succes met het vinden van een goede pwo.
                      Train hard or go hormone

Comment

Of het echt nodig is dat weet ik zelf ook niet maar ik zou het wel eens willen ervaren sinds ik er zoveel over zie staan op het internet.

Comment

Je zou ook PWP van body&fit kunnen proberen. Geeft geen rush, maar wel goede pomp en heeft nuttige stoffen voor groei/spierbescherming. (zal niet de wereld schelen, maar goed....)
                          Heeft bij mij de voorkeur boven Noxi/Hard/Jack3d. Dan slaap ik tenminste lekker na avondtrainingen.

Comment

En jack3d hard! en noxipro geven die rush dus wel ? Overigens bedoel je hiermee Pre-Workout Power of Pre-Workout Power Pill.

Comment

De power, niet de pil.

En idd de andere producten geven je meer een boost, voor mij werkt Noxi het best. Ik heb geen last van een crash (eigenlijk van niets dat ik tot nu toe heb geprobeerd), alleen slapen is een drama.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X