Gasten, lang geleden dat ik nog ingelogd ben maar ik ben dus sinds een 2-tal maanden weer beginnen trainen en had nu een vraag over whey. Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen 2 soorten whey maar geraak er niet uit..(Mutant Whey kopen of bestellen? - Bodylab.nl OF Whey Isolaat van XXL Nutrition - XXL Nutrition ) kunnen jullie misschien motiveren waarom welke pot? Want ik ken er nog niet genoeg van om dit uit te maken. Mijn doel is voornamelijk om spiermassa te kweken en sterker te worden in combinatie met weinig vet er aan toe te voegen..(ben mesomorf type) Hebben jullie anders nog andere whey supplementen in gedachten die beter zouden zijn? Het mag wel wat kosten. Alvast bedankt!
Mutant whey, whey isolaat van xxl nutrition OF andere?..
Collapse
X
-
Je vergelijkt een isolaat met (zo te zien) normale whey, dat is niet zo zinnig.
Of je groeit, vet aanzet etc. wordt niet bepaald door het type Whey je gebruikt, maar door je eetschema. Als je dat niet hebt zou ik daar eerst mee beginnen, dat gaat veel meer verschil maken dan een pot whey.....
Wat betreft wheykeuze kun je met eigen merk van XXL of B&F niet verkeerd gaan. Je gaat cleanbulken als ik het goed lees, dus is een isolaat niet echt nodig, de normale whey is dan prima.
-
Met Whey Perfection heb je denk ik momenteel op elk front de beste koop. De beste Whey kwaliteit in Europa (Volactive), de lekkerste smaken en ook de beste prijs. Whey Perfection is niet voor niets veruit het meest populaire eiwit in Nederland en Belgie. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit anders meerBODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!
Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
door ersatzakkusIn der heutigen umweltbewussten Zeit ist die Wahl der richtigen Batterien für ein nachhaltiges Leben entscheidend. Ob durch das Fahren eines E-Bikes...1 day ago
-
door careerokayAre you currently on the lookout for Jobs in Karachi? In this article, we will explain how Karachi’s job market is bustling with opportunities spanning...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
2 dagen geleden -
-
door youcancreativeengineIn the vibrant city of Lahore, the future of motion graphic design services is poised to revolutionize the way brands communicate their messages. With...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
5 dagen geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse