Mutant whey, whey isolaat van xxl nutrition OF andere?..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mutant whey, whey isolaat van xxl nutrition OF andere?..

Gasten, lang geleden dat ik nog ingelogd ben maar ik ben dus sinds een 2-tal maanden weer beginnen trainen en had nu een vraag over whey. Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen 2 soorten whey maar geraak er niet uit..(Mutant Whey kopen of bestellen? - Bodylab.nl OF Whey Isolaat van XXL Nutrition - XXL Nutrition ) kunnen jullie misschien motiveren waarom welke pot? Want ik ken er nog niet genoeg van om dit uit te maken. Mijn doel is voornamelijk om spiermassa te kweken en sterker te worden in combinatie met weinig vet er aan toe te voegen..(ben mesomorf type) Hebben jullie anders nog andere whey supplementen in gedachten die beter zouden zijn? Het mag wel wat kosten. Alvast bedankt!

Je vergelijkt een isolaat met (zo te zien) normale whey, dat is niet zo zinnig.

Of je groeit, vet aanzet etc. wordt niet bepaald door het type Whey je gebruikt, maar door je eetschema. Als je dat niet hebt zou ik daar eerst mee beginnen, dat gaat veel meer verschil maken dan een pot whey.....

Wat betreft wheykeuze kun je met eigen merk van XXL of B&F niet verkeerd gaan. Je gaat cleanbulken als ik het goed lees, dus is een isolaat niet echt nodig, de normale whey is dan prima.

Comment

Met Whey Perfection heb je denk ik momenteel op elk front de beste koop. De beste Whey kwaliteit in Europa (Volactive), de lekkerste smaken en ook de beste prijs. Whey Perfection is niet voor niets veruit het meest populaire eiwit in Nederland en Belgie. Eenmaal aan de Whey Perfection wil je nooit anders meer
      BODYENFITSHOP.NL - sinds 1995 een vertrouwd adres voor vele sporters in Nederland en België!

Uniek in Nederland: voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X