Whey na cardio??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey na cardio??

Hallo allemaal, ik zit nu voor de eerste keer in een cut en doe op dagen tussen de krachttrainingsdagen (dus niet op een KT-dag) een uur cardio. Ik neem daarna net als na KT een wheyshake, maar ik vraag me opeens af of dat wel nodig is aangezien ik met cardio mijn spieren niet kapot maak??

Ik heb al gezocht op internet, maar HET antwoord heb ik nog niet gevonden...

Wie o wie kan mij goed adviseren?
    No pain, no gain!!

Originally posted by Sammy75 View Post
    Hallo allemaal, ik zit nu voor de eerste keer in een cut en doe op dagen tussen de krachttrainingsdagen (dus niet op een KT-dag) een uur cardio. Ik neem daarna net als na KT een wheyshake, maar ik vraag me opeens af of dat wel nodig is aangezien ik met cardio mijn spieren niet kapot maak??

Ik heb al gezocht op internet, maar HET antwoord heb ik nog niet gevonden...

Wie o wie kan mij goed adviseren?
    Doe je het op lege maag?

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Doe je het op lege maag?
      Nee, zo'n 1,5 uur voor de training eet ik een normale maaltijd.
      No pain, no gain!!

Comment

Nee, zo'n 1,5 uur voor de training eet ik een normale maaltijd.
        Als dit een gewone maaltijd is met normale verdeling kh en eiwit, hoef je geen whey shake te nemen.

Comment

Als dit een gewone maaltijd is met normale verdeling kh en eiwit, hoef je geen whey shake te nemen.
          Dat vermoeden had ik al... Thanx!

Zijn anderen het daar ook mee eens? Altijd fijn om meer meningen te lezen natuurlijk.
          No pain, no gain!!

Comment

Oh, ik vergat erbij te vermelden dat ik tijdens de cardiosessie Muscle Protect gebruik! Dat lijkt me wel relevant...
            No pain, no gain!!

Comment

Oh, ik vergat erbij te vermelden dat ik tijdens de cardiosessie Muscle Protect gebruik! Dat lijkt me wel relevant...
              Muscle protect zijn toch aminozuren? Dan is dat toch hetzelfde als een eiwitshake.

Comment

Ik weet het eigenlijk niet, want ik doe weinig cardio, althans in de gym niet. En bij mijn cardio (slechts fors lopen met de hond) neem ik verder geen sups voor of na.
                Wat heb je in je voeding veranderd nu je gaat cutten?
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Muscle protect zijn toch aminozuren? Dan is dat toch hetzelfde als een eiwitshake.
                  In Muscle Protect zitten o.a. afgebroken eiwitten (aminozuren) en BCAA's. Volledig eiwit zoals in whey zit er juist weer niet in. Maar ja, met cardio heb je juist bescherming tegen afbraak nodig, want spier opbouwen zal daar niet mee gebeuren, ! Daarmee heb ik zelf m'n antwoord al geformuleerd geloof ik...
                  No pain, no gain!!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                    Wat heb je in je voeding veranderd nu je gaat cutten?
                    Niet eens gek veel omdat ik aan het cleanbulken was. De kwark voor het slapen gaan is vervangen door Caseine, verder gewoon wat minder koolhydraten in de maaltijden, geen andere maaltijden of zo. Maar ja, het moet ook niet te hard gaan want dan kost het teveel spier.

Toch merken we het allebei nu al terwijl we amper 2 weken bezig zijn... Volgens mij komt dat echt het meest door dat uur cardio wat we nu ongeveer om de dag doen!
                    No pain, no gain!!

Comment

Toch merken we het allebei nu al terwijl we amper 2 weken bezig zijn... Volgens mij komt dat echt het meest door dat uur cardio wat we nu ongeveer om de dag doen!
                      Ja, dat kan, hoor. Ik deed in het begin ook wel veel cardio trouwens.
                      Maar nu niet meer, anders blijft er niets over.
                      En omdat ik gek ben op lopen buiten, en ik dat ook in de winter gemiddeld 5 keer per week een uurtje doe, hou ik het gewoon daarbij.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Niet eens gek veel omdat ik aan het cleanbulken was. De kwark voor het slapen gaan is vervangen door Caseine, verder gewoon wat minder koolhydraten in de maaltijden, geen andere maaltijden of zo. Maar ja, het moet ook niet te hard gaan want dan kost het teveel spier.

WoW!!

daar waren jullie toch een beetje tegen?

Kan mij nog herinneren dat Emiel kwark beter vond dan Casseine..

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                          Ja, dat kan, hoor. Ik deed in het begin ook wel veel cardio trouwens.
                          Maar nu niet meer, anders blijft er niets over.
                          En omdat ik gek ben op lopen buiten, en ik dat ook in de winter gemiddeld 5 keer per week een uurtje doe, hou ik het gewoon daarbij.
                          Das toch ook gewoon cardio, je verbrand nog best veel met stevig doorlopen hoor!
                          Ben geen fan van cardio (muv schaatsen op natuurijs, maar dan kun je lang wachten) en zit dan op die aparaten ook constant zuchtend de krachthoek in te kijken. Maar ja, ut mot......

Comment

Hier ben ik het mee eens.
                            keep the focus going!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                              Das toch ook gewoon cardio, je verbrand nog best veel met stevig doorlopen hoor!
                              Ben geen fan van cardio (muv schaatsen op natuurijs, maar dan kun je lang wachten) en zit dan op die aparaten ook constant zuchtend de krachthoek in te kijken. Maar ja, ut mot......

Jawel, maar voorheen deed ik ook nog cardio op de gym na de training. Nu dus niet meer.
                              Omdat ik dat lopen zo heerlijk vind en ik een hekel heb aan cardio op apparaten, vergeet ik weleens dat dit inderdaad nog best meetelt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X