Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hoi,ik ben m 80 groot 98kg 12prct , ik zou nog graag extra drogge massa bijkweken en vroeg me af welke supplementen legale en illegale hiervoor het beste zijn? alle reacties welkom
Als je droger wilt worden moet je je eet gewoontes aanpassen en misschien meer cardio gaan doen.
Je moet overigens niet verwachten dat iemand jou een lijst met illegalen supplementen gaat geven.
Zo doen wij dat hier niet.
drogge massa...........kom op, zeg. Een beetje moeite voor spelling mag je best doen, hoor.
Vergeet de rest niet.
Beste legale supps zijn eiwitten. :')
Beste illegale supps zijn steroïden, maar aangezien je al op het board ernaar rondvroeg, en oa mij er een pm over stuurde, denk ik dat je dat wel duidelijk is...
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment