Whey met water of melk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat is nu precies het beste om whey me te mengen voor wat vet kwijt te raken (samen met het trainen natuurlijk) ik drink nu 1 whey shake per dag na het trainen maar ik drink wel bij elke maaltijd 2 à 3 glazen melk of moet ik daar best mee stopen en weer water gaan drinken (ik drink nu 1-2l water per dag)

Comment

Ik dronk mijn shakes ook met melk maar ik kreeg het volgende advies:
      "Melk + whey is wat tegenstrijdig. Je gebruikt whey juist omdat de vetten en suikers er uit zijn gefilterd waardoor het snel word opgenomen. Als je het dan gaat mengen met melk, verliest het zijn voordelen op andere eiwitbronnen."

Dus nu drink ik ze met water.......het is even wennen.

Comment

ik krijg het met water niet door me strot , melk it is.

Comment

ik neem 4 shakes per week (enkel op trainingsdagen na de training). met water.
          Met melksuiker ofwel lactose is niets mis. mits je niet lactose intolerant bent.

Het heeft een zeer lage gi (42) en kan eenvoudig worden omgezet naar glucose en dus dienen als een brandstof.
          Last edited by dynobet; 30-04-2012, 11:17.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik vind het met water niet lekker, maar omg 4 shakes per dag? Dat is wel erg veel... 1 of 2 is echt voldoende als je goed eet
            De beste supplementen tegen de scherpste prijzen!

Check ook onze FACEBOOK pagina

Comment

Originally posted by Sports-Nutrition View Post
              Ik vind het met water niet lekker, maar omg 4 shakes per dag? Dat is wel erg veel... 1 of 2 is echt voldoende als je goed eet
              per week he :P

Comment

Originally posted by fitnessjack View Post
                Hee people,

Ik drink nu ongeveer 4 Shakes op een dag en dat mix ik met halfvolle melk. Mijn vraag aan jullie is wat is nou precies beter melk of met water?

Alvast bedankt

Ga me bij dit soort berichten nu echt bepaalde dingen afvragen:

Welke dosering + welke shake

Waarom zoveel ?? zoals al meerderen hebben aangegeven is 2-3 shake's goed verdeeld over de dag meer dan voldoende !

Je moet ook nog iets uit je voeding kunnen halen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X