Whey met water of melk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey met water of melk

Hee people,

Ik drink nu ongeveer 4 Shakes op een dag en dat mix ik met halfvolle melk. Mijn vraag aan jullie is wat is nou precies beter melk of met water?

Alvast bedankt
    Go hard Or Go home!

4 shakes :O damm das best veel,

OT: kan beide, als je melk neemt komen er extra Kcal. eiwitten kh en vetten bij, en bij water heb je dat niet
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post

OT: kan beide, als je melk neemt komen er extra Kcal. eiwitten kh en vetten bij, en bij water heb je dat niet
      Je bent me net voor.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Eet je ook vast voedsel?
        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Je bent me net voor.
          Ja ja ben snel :P
          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

Drink 'm zelf ook vaak met water

Comment

waarom zo veel shakes!
              het is belangrijk goed te eten, 2 tot 3 is in mijn ogen het maximum, de rest uit vast voedsel halen. (bijv. 1 whey bij het ontbijt en 1 whey na trainen en 1 casseine voor het slapen)

geloof me, op alleen shakes ga je niet groeien!!
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

De keuze voor water of melk hangt alleen maar af van jouw totale voedingsschema.

4 shakes op een dag is wat veel, je zult er zeker wel op groeien. Maar variëren van eiwitbron is een beter idee. Een shake is ter aanvulling van de voeding. Ik pak 2 tot maximaal 3 shakes per dag. De 1e is bij het ontbijt en de 2e na de training, de 3e komt er vaak bij als uiting van gemakzucht.

Comment

jezus dan heb je al 150gr eiwit op enkel met je shakes???? wat eet je dan nog zoal van vlees en dergelijke?
                  was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                    De keuze voor water of melk hangt alleen maar af van jouw totale voedingsschema.

4 shakes op een dag is wat veel, je zult er zeker wel op groeien. Maar variëren van eiwitbron is een beter idee. Een shake is ter aanvulling van de voeding. Ik pak 2 tot maximaal 3 shakes per dag. De 1e is bij het ontbijt en de 2e na de training, de 3e komt er vaak bij als uiting van gemakzucht.
                    hier ook.
                    neem ook een shake voor het slapen inplaats van kwark maar dat lijkt zo veel op elkaar...
                    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                      waarom zo veel shakes!
                      het is belangrijk goed te eten, 2 tot 3 is in mijn ogen het maximum, de rest uit vast voedsel halen. (bijv. 1 whey bij het ontbijt en 1 whey na trainen en 1 casseine voor het slapen)

geloof me, op alleen shakes ga je niet groeien!!
                      Ja ik vond het ook al onwijs veel shakes.

Ik zelf heb er maar 2 mwah eigenlijk 1, smorgens gooi ik wat whey bij mijn brinta en dan savond eentje na mijn training en casseine ga ik denk binnenkort gebruiken, of ik blijf op mijn kwark

Comment

Wie bepaald hier of iets onwijs veel is? Als ik normaal 2 shakes per dag zou pakken, van 30 gram en met melk. dat zou dat normaal zijn, maar als ik van de 30 gram 60 maak ben ik toch ook dubbel bezig? dus waarom zou TS dan niet gewoon 4 verdeeld kunnen pakken van 30 gram, om aan zijn eiwitten te komen. Natuurlijk wel samen met voeding he.

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                          Ja ik vond het ook al onwijs veel shakes.

Ik zelf heb er maar 2 mwah eigenlijk 1, smorgens gooi ik wat whey bij mijn brinta en dan savond eentje na mijn training en casseine ga ik denk binnenkort gebruiken, of ik blijf op mijn kwark
                          4 is idd veel.
                          Ik neem er 1 of 2.
                          Zowiezo 1 s'morgens en 1 na training. Dus op rustdagen 1 shake, niet-rustdagen 2 shakes.

En ik blijf bij mijn kwark. Ik mix het met melk en wat fruit. Best lekker.

edit: ik maak de shakes met melk. Dan drink ik meer melk (zit nu op zo'n 1.5l tot soms 2l melk).
                          Last edited by axel1994; 22-02-2012, 14:17.
                          lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by axel1994 View Post
                            4 is idd veel.
                            Ik neem er 1 of 2.
                            Zowiezo 1 s'morgens en 1 na training. Dus op rustdagen 1 shake, niet-rustdagen 2 shakes.

edit: ik maak de shakes met melk. Dan drink ik meer melk (zit nu op zo'n 1.5l tot soms 2l melk).
                            de reden dat ik whey neem is zodat ik iets minder kh moet eten om aan mijn behoefte te zitten. Ik krijg namelijk snel vet bij van veel kh dus ik had het idee om die pot whey die ik nu thuis had staan toch te gebruiken.
                            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
                              Wie bepaald hier of iets onwijs veel is? Als ik normaal 2 shakes per dag zou pakken, van 30 gram en met melk. dat zou dat normaal zijn, maar als ik van de 30 gram 60 maak ben ik toch ook dubbel bezig? dus waarom zou TS dan niet gewoon 4 verdeeld kunnen pakken van 30 gram, om aan zijn eiwitten te komen. Natuurlijk wel samen met voeding he.
                              Ja ik ga er van uit dat bijna iedereen de doseringen opvolgt op de pot en daar staat over het algemeen 1 scoop en 1 scoop is bijna altijd 30 gram dus zodoende

Originally posted by axel1994 View Post
                              4 is idd veel.
                              Ik neem er 1 of 2.

ik zit ook op iets van 1L-2L melk, 200 smorgens mij brinta overdag 500, Bij avond eten 300 en dan shake na het trainen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X