Nr 1 sportsnutrition

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nr 1 sportsnutrition

Hallo beste mede sporters

Had een vraag over Nr 1 sportsnutrition

Werkt dit echt zo goed als bodyfitshop beweerd?
    Graag hoor ik jullie reacties en ervaringen van dit
    Product

Nr. 1 - BodyBuilding - Spieropbouw - Nr. 1 - Body en Fitshop

Gr. Den

Denk het niet, dat is gewoon verkoop praat.
    Dat zeggen ze bijna bij elk product, soms zeggen ze er nog bij dat je 5kg vvm kan gainen
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

dat denk ik ook niet, maar er zitten wel een hoop leuke ingrediënten in zo te zien. leuk product als je het mij vraagt

Comment

Het is gewoon een mix van een aantal voedingssupplementen. Van een aantal kun je afvragen wat het toevoegt .
        zelf denk ik dat je beter een pot whey en creatine monohydraat kunt kopen naast een goed voedingsschema. Dat gaat je meer opleveren.

Comment

Toch prachtig hoe BF altijd weer verkondigd hoe wonder spul het is, en wat het allemaal wel niet doet. als je dan vraagt, of er onderzoeken zijn. vertellen ze dat elk ingredient bewezen resultaat geeft, en dat dus al die spullen bij elkaar ook prima effect hebben. sure.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
            Toch prachtig hoe BF altijd weer verkondigd hoe wonder spul het is, en wat het allemaal wel niet doet. als je dan vraagt, of er onderzoeken zijn. vertellen ze dat elk ingredient bewezen resultaat geeft, en dat dus al die spullen bij elkaar ook prima effect hebben. sure.
            Ja alleen B&F doet dit zeker?
            De hele industrie gebruikt deze verkoop praatjes...
            Mensen die er in trappen zijn imo gewoon dom met een beetje boerenverstand weet je al dat de dingen die geroepen worden onmogelijk zijn.
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Inderdaad deze reacties verwachten ik al
              Moet nieuwe whey hebben en zag dit staan en ze zijn idd goed in verkoop
              Praatjes zoals heel de industrie ik hou het bij me whey en creatine thanx voor de reacties

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X