Eiwitshake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwitshake

Ik ben 16 jaar en doe al 2,5 jaar aan fitness waarvan nu een half jaar krachttraining, is het een goed idee om hier eiwitshakes bij te gaan gebruiken? zoja welke kan ik dan het beste kopen?

ja absoluut, en stel ten eerste een voedingsschema op, als je het niet doet heeft het ook geen nut van gebruik

Comment

Whey shakes zijn mijn persoonlijke favoriet, best na je workout of smorgens! Ik neem ze enkel smorgens, gebruik na men training een ander post workout supplement! Bestel ze altijd op xxl nutrition, maar er zijn ng andere site's ook! Grtz

Comment

oke bedankt, ik ga eerst bezig met een voedingsschema

Comment

Whey shakes van Dymatize zijn van goede kwaliteit maar wel redelijk prijzig. Je kan de wat goedkopere nemen (Whey Perfection) van body en fit shop, ik heb ze zelf nu ook en zijn ze zijn prima!

Comment

Ik neem altijd shakes van Sci-MX
            ik koop ze wel niet op internet... ik neem ze ook s'morgens 40 gram eiwit bovenop mijn
            brintapap maar kan ook perfect na en of voor het trainen, alvast succes!
            Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik eerst met een voedingsschema bezig ga en daarna de whey perfection van body en fitshop ga kopen.

Comment

Originally posted by PsykoPunk View Post
                Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik eerst met een voedingsschema bezig ga en daarna de whey perfection van body en fitshop ga kopen.
                Zal als ik jou was gelijk die eiwitten bestellen.. je spieren snacken naar eiwitten. Hoe eerder je eraan zit hoe beter..
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                  Zal als ik jou was gelijk die eiwitten bestellen.. je spieren snacken naar eiwitten. Hoe eerder je eraan zit hoe beter..
                  Oke, moet ik dan s'ochtends als ik opsta een shake nemen en na de training? of alleen na de training?

Comment

Originally posted by PsykoPunk View Post
                    Oke, moet ik dan s'ochtends als ik opsta een shake nemen en na de training? of alleen na de training?
                    Sochtends wel eerst eten daarvoor en naar je training altijd in nemen.. ook op niet trainings dagen eiwit shakes nemen
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                      Sochtends wel eerst eten daarvoor en naar je training altijd in nemen.. ook op niet trainings dagen eiwit shakes nemen
                      Oke dankjewel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X