Hoeveelheid whey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveelheid whey

Hallo allemaal,
    vandaag me pot whey perfection binnen gekregen, en er wordt met een shake vanuitgegaan van 28 gram. Nemen jullie nou ook zoveel als shake, of nemen jullie wel eens meer, want de ene persoon heeft denk ik meer snelle eiwitten na de training nodig dan de andere. Is er iets waarmee je kan afleiden hoeveel eiwitten je na je training nodig hebt, of moeten we allemaal maar gewoon 28 gram nemen?

Groet Rick
    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Originally posted by Rickbeen View Post
    Hallo allemaal,
    vandaag me pot whey perfection binnen gekregen, en er wordt met een shake vanuitgegaan van 28 gram. Nemen jullie nou ook zoveel als shake, of nemen jullie wel eens meer, want de ene persoon heeft denk ik meer snelle eiwitten na de training nodig dan de andere. Is er iets waarmee je kan afleiden hoeveel eiwitten je na je training nodig hebt, of moeten we allemaal maar gewoon 28 gram nemen?

Groet Rick
    je maakt je te druk om kleine dingen.
    als je zorgt voor genoeg eiwitten gedurende de dag is het van veel minder groot belang dan de hoeveelheid whey na het trainen.

ik neem ook maar 20 gram na het trainen omdat ik anders gewoon veel te hoog in eiwitten kom over de hele dag gezien.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      je maakt je te druk om kleine dingen.
      als je zorgt voor genoeg eiwitten gedurende de dag is het van veel minder groot belang dan de hoeveelheid whey na het trainen.

ik neem ook maar 20 gram na het trainen omdat ik anders gewoon veel te hoog in eiwitten kom over de hele dag gezien.
      Oke, thanks. Ja ben pietjeprecies..
      Neem na het trainen gewoon een hele shake (28 gram) en smorgens wel een halve ofzo, 15-20 gram ofzo.

Comment

gewoon smorgens en na training een schep van 28 gram is goed zat. ietsje meer of minder boeit niet zo

Comment

Bij mijn ontbijt neem ik 30g en na mijn training 30g. Ik heb die 30g ook een tijdje verdeeld als 15-20 voor me training en 15-20 na me training in me shake.
          "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
            Bij mijn ontbijt neem ik 30g en na mijn training 30g. Ik heb die 30g ook een tijdje verdeeld als 15-20 voor me training en 15-20 na me training in me shake.
            OKe, neem smorgens ook al halve liter magere melk, dus doe ik daar een schepje van 15-20 gram in en na me training gewoon 30 gram.

Comment

Jij neemt in ieder geval niet te weinig.

Comment

neem 2x 38 gram = 30 gram eiwit op trainingsdagen, 1 in de ochtend en 1 na trainen
                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Pfff :P ik maak me helemaal niet druk hierom, want wat ik doe is dagelijks mijn ingenomen voeding bij elkaar tellen en aan de hand daarvan kijken van wat en hoeveelheid ik teveel/tekort kom, en dat gaan aanpassen met wat ik de rest ga eten :P. maar ben wel zeker dat ik gezonde voeding eet

owjah ff on topic: als ik veel proteïnen mis die dag, probeer ik het zo veel mogelijk weet hoog te gooien met whey :P
                  Last edited by sendenbanane; 11-04-2012, 21:16.

Comment

ik neem zelf ongeveer 4xVVM aan eiwitten, wel genoeg ingeval. Maar wil me lichaam liever wat meer geven dan wat minder..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X