Ik neem al een lange tijd elke ochtend 1 pil valeriaan, voor nervositeit etc, Maar heeft dit misschien invloed op spiergroei of dergelijke?
Valeriaan & Bodybuilding
Collapse
X
-
spier groei gebeurt snachts, dus smorgens kan valeriaan geen kwaad tenzij het op zich spieren afbreekt. Dat doet het ws niet. ik gebruik wel eens sleepz ed en is een combinatie van melatonine en valeriaan.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
-
Als het goed is werkt valeriaan ook spierverslappend, dus verlies je misschien kracht.. Mijn mening is dat, dat soort middelen rommelen aan je neurotransmitters (zoals anti-depressiva).. Wat misschien libido verlagende werking heeft? En een lager libido kan een uiteindelijk een lager testoteron-gehalte veroorzaken? Ik weet het niet precies.. Maar als je echt last hebt van nervositeit etc. zou ik naar een doktor gaan en praten ipv die alternatieve-onzin-troep te gebruiken..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-