Spierpijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spierpijn

Ik hoor vaak van mensen dat ze geen spierpijn meer hebben sinds hun gebruik van creatine en whey proteine. Ik gebruik het ook beide maar heb nog steeds wel degelijk spierpijn de volgende dag. hoe kan dat ?
    Never Never Never Give Up !!!

Voldoende eiwitten binnenkrijgen. Whey is alleen maar een toevoeging aan je eiwitten maar geen complete vervanging. Verder verdwijnt spierpijn naarmate je verder traint. Gewoon lekker hard doortrainen
    Pain is temporary, Pride is forever

Comment

Wat ik weet is dat Creatine helpt met het verminderen van spierpijn dus het verdwijnt niet volledig.
      Ook kan het zijn dat je te weinig tijd neemt om te herstellen en het kan aan je voeding liggen.
      Ik ben geen expert hierin maar dit is wat ik weet.

Comment

Wat ik weet is dat Creatine helpt met het verminderen van spierpijn dus het verdwijnt niet volledig.
        Ook kan het zijn dat je te weinig tijd neemt om te herstellen en het kan aan je voeding liggen.
        Ik ben geen expert hierin maar dit is wat ik weet.

Comment

Ik krijg naast de whey genoeg eiwitten binnen, drink 2 liter melk per dag en eet veel kip. Vind de spierpijn ook niet erg maar was gewoon benieuwd of het aan mij lag of niet.

Comment

Je traint dan gewoon hard lijkt mij. Je kan aan het eind van je training even op een trilplaat het losschudden of laten masseren helpt ook tegen spierpijn.

Comment

Originally posted by optiflex View Post
              Je traint dan gewoon hard lijkt mij. Je kan aan het eind van je training even op een trilplaat het losschudden of laten masseren helpt ook tegen spierpijn.
              zou inderdaad een optie zijn, dankjewel !

Comment

Originally posted by Fightmachine View Post
                Ik hoor vaak van mensen dat ze geen spierpijn meer hebben sinds hun gebruik van creatine en whey proteine. Ik gebruik het ook beide maar heb nog steeds wel degelijk spierpijn de volgende dag. hoe kan dat ?
                Dan trainen ze niet hard genoeg
                Maar een goed voeding en training schema is inderdaad handig om sneller en better te kunnen herstellen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X