visolie omega 3 tabletten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by aktito View Post
    Multivit & Omega3 caps zie ik als belangrijkste, begin hier eens mee inderdaad, ik gebruik zelf deze multivit Multivit van XXL Nutrition - XXL Nutrition (15 euro doe je 120 dagen (4 maanden) mee) maar als je een huis-tuin-keuken multivit koopt en de maximale dosis neemt (meestal 2 pillen/dag) is het ook prima hoor, kijk alleen even na of er ook koper in zit; mocht je geinteresseerd zijn waarom je hier op moet letten hoor ik het wel

Als je dan meer wil zou ik 40 gram whey gaan nemen na elke trainingssessie & elke ochtend 5 gram creatine; van die creatine ga je niet dik worden hoogstens tijdelijk wat extra water vasthouden, hetgeen weer verdwijnt zodra je stopt met creatine-gebruik, verhoogt uithoudingsvermogen en kracht (al zij het met procenten)

Verder is in mijn ogen ELK legaal supplement voor een atleet onder de 35 jaar overbodig/waardeloos/ geldverspilling/weinig toevoegend, dus laat je vooral niks wijs maken door de grote kerels die zo'n potje poeder vasthouden in de reclames- die gebruiken zelf namelijk vaak geen gram van het betreffende supplementen omdat hun (illegale) kuur al genoeg resultaat oplevert.

Daar ben ik wel geïnteresseerd naar!

Klinkt inderdaad goed, 40 gram whey naar de training en 4 gram creatine in de ochtend, ik heb wel Ethyl Ester gekocht, geloof dat je daar minder van nodig hebt toch?

Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben, kom ik dan snel genoeg achter
    Ik hoop dat ik er tijdelijk extra fit van kan worden aangezien ik de komende maanden 5 keer per week (`s morgens) 1,5 uur ga zwemmen en 3 keer per week waterpolo training heb. Daarnaast wil ik nog 1 avond in de week gaan hardlopen (Dit wil ik na mijn verloren kilo`s vervangen door 2 keer per week te gaan fitnessen).

Ik ben een beetje bang dat als ik hier geen supplementen bij neem dat ik het dan gewoonweg niet ga volhouden!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X