Creatine schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine schema

Smorgens bij het opstaan -5g opladingsfase
    Direct na de training 5g
    Voor het avond eten 5g
    En voor het slapen gaan 5g

Normaal zelfde schema maar met andere dosis.

Of gewoon 5 gram per dag. Opladen is achterhaald.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by marc-073 View Post
      Smorgens bij het opstaan -5g opladingsfase
      Direct na de training 5g
      Voor het avond eten 5g
      En voor het slapen gaan 5g

Normaal zelfde schema maar met andere dosis.

wtf....weeg jij 300kilo ofzo?
      Je hebt amper 3 gram nodig per dag. Doe een theelepeltje in je preworkout shake of als je wil post workout shake en dat is meer dan zat. De rest pies je zo weer uit zonder te gebruiken.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Mag ik concluderen uit de twee bovenstaande reacties, opladen van creatine totaal nutteloos is?
        Ik ontvang vandaag mijn eerste potje, vandaar!

Comment

Originally posted by JivaJo View Post
          Mag ik concluderen uit de twee bovenstaande reacties, opladen van creatine totaal nutteloos is?
          Ik ontvang vandaag mijn eerste potje, vandaar!
          Ja dat is geheel nutteloos.

Comment

Ok, duidelijk! Dank u!

Comment

Originally posted by marnop View Post
              wtf....weeg jij 300kilo ofzo?
              Je hebt amper 3 gram nodig per dag. Doe een theelepeltje in je preworkout shake of als je wil post workout shake en dat is meer dan zat. De rest pies je zo weer uit zonder te gebruiken.
              ik zit wel tegen de 320 kg aan ja,
              Nee Geintje Maar Opladen totaal nutteloos ja?
              Kun je me daar meer informatie over geven via pm ofzo? kan het nergens lezen

Comment

Originally posted by marc-073 View Post
                ik zit wel tegen de 320 kg aan ja,
                Nee Geintje Maar Opladen totaal nutteloos ja?
                Kun je me daar meer informatie over geven via pm ofzo? kan het nergens lezen
                Of het totaal nutteloos is..... het laden is niet nodig iig. Je gebruikt minder dan je zal innemen en wat teveel is sla je niet zomaar op. Normaal krijgt iemand al gauw een gram per dag binnen via de voeding en je maakt zelf ook een bepaalde hoeveelheid aan.
                Als je dan 5 gram per dag neemt, een theelepel ongeveer dan bouw je al extra op. Plus de hoeveelheid die we als bodybuilder binnen krijgen door het extra vlees dat we eten...kom je toch aan aardige waardes.

Als je een halve theelepel neemt in je pre workout shake en een ruime halve theelepel in je post workout shake zit je ruim goed.

Voor diverse onderzoeken e.d. moet je maar ff google of ergogenics raadplegen.

voor een voorbeeld voor pre workout:
                In de keuken met Berry de Mey - YouTube

Comment

Dankjewel voor de informatie!
                  ik denk dat ik het gewoon alle 2 probeer,
                  de oplaadfase & Gewoon strak 1 maand dezelfde dosis,
                  maar als je het onderhoudsdosis doet, moet dat ineenkeer of ook voordeeld in in pre - post? (delen door 2),

Comment

ik zou 'm verdelen over pre en post. beiden ca 2,5 gram.
                    De pre omdat je die dan snel beschikbaar en als aanvullig krijgt tijdens de training en de post vanwege de betere opname van voedingstoffen in de spieren na je training.

Comment

Gewoon een theelepel per keer doen. Je hebt dan wel een overmaat, maar er treedt ook altijd verlies op.

Comment

creatine

ik neem altijd creapure creatine met druivensuiker voor men ontbijt.

of raden jullie me toch aan zoals hierboven,beetje voor trainen en beetje na het trainen?

ik ben het nu al 1week aan het gebruiken voor het ontbijt.4-5gram.

Comment

Originally posted by andres View Post
                          ik neem altijd creapure creatine met druivensuiker voor men ontbijt.

of raden jullie me toch aan zoals hierboven,beetje voor trainen en beetje na het trainen?

ik ben het nu al 1week aan het gebruiken voor het ontbijt.4-5gram.
                          Dit is zo`n moment waarop je erachter komt dat het reageren op een PM vaak verspilde moeite is...

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                            Dit is zo`n moment waarop je erachter komt dat het reageren op een PM vaak verspilde moeite is...
                            Ik vind het knap dat je je elke keer er weer moeite voor doet om het uit te leggen
                            Same goes for Dynobet die dat ook altijd doet. (Over andere onderwerpen dan)

Misschien moet je gewoon al je posts over dit onderwerp ergens in een word bestand zetten, en als er dan een vraag komt gewoon copy-paste doen

Comment

Is het verstandig om als 16-jarige ook al creatine te gebruiken? (Uiteraard naast een goede voeding) Zoja welke raden jullie mij dan aan? EN mocht ik ooit stoppen met het gebruik van creatine, zitten hier dan vervelende gevolgen aan vast?

Alvast bedankt!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X