Creatine schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by erik1982 View Post
    Dit is zo`n moment waarop je erachter komt dat het reageren op een PM vaak verspilde moeite is...
    Hihi

Mensen lees even het topic door voordat je vragen gaat stellen..!

Comment

Originally posted by Rick16 View Post
      Is het verstandig om als 16-jarige ook al creatine te gebruiken? (Uiteraard naast een goede voeding) Zoja welke raden jullie mij dan aan? EN mocht ik ooit stoppen met het gebruik van creatine, zitten hier dan vervelende gevolgen aan vast?

Alvast bedankt!
      En nee het is niet verstandig je zit nog in je groeifase haal er eerst uit wat er inzit en ga er dan over nadenken..!
      Minimale leeftijd is ook 18 volgens mij..
      Het is geen wondermiddel zoals de meeste denken ..

Comment

Ik ben dankzij creatine 8 kg in 1 maand aangekomen. Ik deed bankdrukken eerst 60 kilo en nu pak ik 120 kilo, come at me johnnie bravo
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Soms denk ik dat ik de enige ben die gewoon gewichten optilt en goed eet
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Soms denk ik dat ik de enige ben die gewoon gewichten optilt en goed eet
            Niet nodig zo arrogant over te komen, maandje geleden:

Hallo!

Ik ben sinds 3 weken bezig om weer wat strakker/sterker te worden en op zich gaat het goed. Ik ben echter een beetje onzeker of ik het op de lange termijn wel goed aanpak. Ik zal proberen om mijn wekelijkse routine te noteren en wil graag weten of ik een beetje in de goeie richting zit om mijn doelen te bereiken.

Mijn doel is 10-15kg kwijtraken en sterker worden. Ik hoef niet super veel massa aan spier te creëren omdat ik best tevreden ben met mijn natuurlijke bouw maar een beetje upgraden mag wel natuurlijk.

Ik ben op dit moment 1.80m bij 93kg (3 weken geleden was ik 97 kg)

Ik werk als freelance grafisch vormgever en werk veel in de middag en avond/nacht (ja ik weet het maar op dit moment werkt het voor mij prima)

-Ik sta rond 10 uur op en neem een maaltijd shake a 200kcal

-check mail en andere huiselijke dingetjes

-11 uur eet ik een handjevol muesli met magere melk

-12 uur loop ik ongeveer 8 km op lage hartslag, dit doe ik 5-6 x per week
            rond 3 uur eet ik een kleine maaltijd dit kan verschillen tussen zoals vanmiddag een hollandse nieuwe of wat groente en een stuk fruit

-Rond zes uur eet ik een flink bord zilvervliesrijst met groenten en vis of gegrilde kip

-In de avond eet ik nog wat fruit en 1 of twee maaltijdvervangers of rauwkost zodat ik iig genoeg binnen krijg en geen honger heb

Daarnaast doe ik 3 keer per week een sessie van 5 sets pushups,
            om de andere dag een gevarieerd aantal sets buikspier
            3 keer per week biceps

Is dit een gezond schema qua inspanning en is dit effectief? Ik hoef niet per se het allereffectiefste schema te hebben omdat ik dit wat ik nu doe leuk vind en het past prima in mijn dagschema. Maar het kan natuurlijk dat ik het heel matig aanpak, dan zou ik graag wat tips hebben indien mogelijk.

Groeten,
            en:

als ik besluit naar de kroeg te gaan op een vrijdag of zaterdag dan gaan er netjes 15-20 biertjes in.

om maar wat voorbeeldjes te noemen
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              Niet nodig zo arrogant over te komen, maandje geleden:

en:

om maar wat voorbeeldjes te noemen
              Zodra je ook maar de kans krijgt zet je mensen op deze trieste manier op hun plaats, nogal zielig.

Comment

Jongens jongens, hou het vriendelijk over creatine!!
                Ruzie zoeken doen we op de brei-club!

Laten we ervan uitgaan dat iedereen hier komt om wat te leren, wanneer dat niet zo is, zien we dat snel genoeg aan de manier van posten !

Ik heb besloten al mijn creatine elke dag post workout te nemen, op rustdagen bij het ontbijt met een glaasje sap. (Dit vooral omdat ik preworkout een bakkie koffie neem, of een energy drankje ~SLECHT~ =p)

Comment

Niet nodig zo arrogant over te komen, maandje geleden
                  Wat is daar arrogant aan. Het zegt meer over jou dan over mij dan dat je het zo interpreteerd. Ik verwonder me alleen dat iedereen wel supplementen lijkt te gebruiken. Meer niet. Als je niet met het goeie been uit bed stapt, reageer dat lekker thuis af man.... Mijn god zeg
                  Last edited by pescatore; 02-08-2012, 10:43.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                    Zodra je ook maar de kans krijgt zet je mensen op deze trieste manier op hun plaats, nogal zielig.
                    Wat triest is dat het je blijkbaar nog steeds dwars zit dat ik jou eens een keer te kakken heb gezet en dat je er nog steeds niet overheen bent, mijnheer de "ik pik een mooi bicep plaatje van het internet en gebruik het als de mijne om mezelf groter te ogen op een forum als bodynet"......"ook spam ik bodynet in korte tijd helemaal naar de klote omdat een member met genoeg posts respect afdwingt"......etc. etc., over triest gesproken?

Wat is daar arrogant aan. Het zegt meer over jou dan over mij dan dat je het zo interpreteerd. Ik verwonder me alleen dat iedereen wel supplementen lijkt te gebruiken. Meer niet. Als je niet met het goeie been uit bed stapt, reageer dat lekker thuis af man.... Mijn god zeg
                    Arrogant is het om denegrerend naar anderen te zijn, doen alsof jij het goed doet terwijl je net kom kijken en nog nada niks weet......is geen verkeerde interpretatie van mij noch zegt het niets over mij, ik houd je een spiegel voor en als dat jou kwetst dan is dat jou probleem en niet de mijne......jou god zeg!

De 2 gebroeders lijken het wel nu ik het zo terug lees......

@ts, sorry voor het oftopic gelul.
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

Wat triest is dat het je blijkbaar nog steeds dwars zit dat ik jou eens een keer te kakken heb gezet en dat je er nog steeds niet overheen bent, mijnheer de "ik pik een mooi bicep plaatje van het internet en gebruik het als de mijne om mezelf groter te ogen op een forum als bodynet"......"ook spam ik bodynet in korte tijd helemaal naar de klote omdat een member met genoeg posts respect afdwingt"......etc. etc., over triest gesproken?
                      Dit bedoel ik dus, continu over iemands 'verleden' op het forum kankeren als een post je even niet zint.
                      Wordt er wat van gezegd komt er meteen een golf overheen, lekker volwassen hoor.

Comment

omdat een member met genoeg posts respect afdwingt"......etc. etc., over triest gesproken?

Arrogant is het om denegrerend naar anderen te zijn, doen alsof jij het goed doet terwijl je net kom kijken en nog nada niks weet.......

even geknipt maatje.......maar deze regeltjes vind ik zooo mooi he.... hoe meer men post hoe meer respect..... hahahahah en dan vervolgen met de volgende; net komen kijken en alles beter weten zonder ooit zelfs iets te hebben ervaren. En ook nooit met een eigen mening en onderbouwing komen he...altijd de onderbouwing elders zoeken. Jantje of Pietje heeft dat gezegd dus is dat zo.... En als Klaas of Adrie iets zegt is het Bro Sceince en onzin.

Maar idd weer ontopic.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by JivaJo View Post
                          Jongens jongens, hou het vriendelijk over creatine!!
                          Ruzie zoeken doen we op de brei-club!

Laten we ervan uitgaan dat iedereen hier komt om wat te leren, wanneer dat niet zo is, zien we dat snel genoeg aan de manier van posten !

Ik heb besloten al mijn creatine elke dag post workout te nemen, op rustdagen bij het ontbijt met een glaasje sap. (Dit vooral omdat ik preworkout een bakkie koffie neem, of een energy drankje ~SLECHT~ =p)
                          Ik begrijp uit het volgende stukje dat een teveel aan(dagelijks)
                          cafeine de werking van creatine tegen werkt.
                          En als ik het goed begrijp werkt creatine de afbraak van vetweefsel.
                          Please correct me if i am wrong.
                          Combinatie creatine-cafeïne werkt in alle explosieve sporten
                          http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Ook nog de link met een stukje over creatine en afvallen(punt 10)
                            http://www.ergogenics.org/crea.html
                            http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Originally posted by Rick16 View Post
                              Is het verstandig om als 16-jarige ook al creatine te gebruiken? (Uiteraard naast een goede voeding) Zoja welke raden jullie mij dan aan? EN mocht ik ooit stoppen met het gebruik van creatine, zitten hier dan vervelende gevolgen aan vast?

Alvast bedankt!
                              Mocht je ooit stoppen? Jjij snapt het niet.. Je neemt ongeveer 5/6/7 weken creatine in en stopt er daarna ongeveer 5/6/7 weken mee. Kan best op je 16e.. Gevolgen zijn er niet echt. Wel zal je een deel van het vast gehouden vocht weer verliezen en zal dus (1 a 2 kg) afvallen. Niet erg want je komt ook (normaal 3 a 4 kg) aan.

Comment

Jongens een Ruzietje is leuk Onderling maar doe het alsjeblieft in Je mailbox!
                                Ik neem mijn 3-5g nu in mijn pre en post workout Gooi het gewoon in mijn wheyshake

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X