Creatine schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Edit": kan ik trouwens de topictitel veranderen in Het Creatine topic? zodat mensen die er vragen over hebben het hier kunnen stellen? Want de sticky is closed en ik kan het nergens anders vinden!

Groet

Comment

Originally posted by j0eyv View Post
      Mocht je ooit stoppen? Jjij snapt het niet.. Je neemt ongeveer 5/6/7 weken creatine in en stopt er daarna ongeveer 5/6/7 weken mee. Kan best op je 16e.. Gevolgen zijn er niet echt. Wel zal je een deel van het vast gehouden vocht weer verliezen en zal dus (1 a 2 kg) afvallen. Niet erg want je komt ook (normaal 3 a 4 kg) aan.
      Hoe kom jij nou weer aan die stats? je komt normaal van creatine in 7 weken 3/4kg aan? 1 of 2kg is vocht?? <--- waar haal je dit vandaag (mag het duidelijk zijn dat dit complete onzin is)
      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by marc-073 View Post
        Jongens een Ruzietje is leuk Onderling maar doe het alsjeblieft in Je mailbox!
        Ik neem mijn 3-5g nu in mijn pre en post workout Gooi het gewoon in mijn wheyshake
        Dan wel met water neem ik aan? Creatine en melk is niet zo'n goede combinatie.

Comment

Dan wel met water neem ik aan? Creatine en melk is niet zo'n goede combinatie.
          Ja met water,
          Maar meestal heb ik 2 Bidons Een met water en creatine en een wheyshake met melk.
          Maar ik ben een melkdrinker thuis drink zo een 1-2.5 liter op een dag (halfvol).
          Dus ik kom aan eiwitten niks te kort haha:P

Comment

creatine waar je 4 kilo van aankomt moet ik ook hebben!!!

Comment

Originally posted by marc-073 View Post
              Ja met water,
              Maar meestal heb ik 2 Bidons Een met water en creatine en een wheyshake met melk.
              Maar ik ben een melkdrinker thuis drink zo een 1-2.5 liter op een dag (halfvol).
              Dus ik kom aan eiwitten niks te kort haha:P

Als je dit tegelijk naar binnen werkt blijft het dus nog een combi van creatine/melk. Neem aan daty je dat wel snapt

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                Hoe kom jij nou weer aan die stats? je komt normaal van creatine in 7 weken 3/4kg aan? 1 of 2kg is vocht?? <--- waar haal je dit vandaag (mag het duidelijk zijn dat dit complete onzin is)
                Mijn persoonlijke ervaring ooit.. Ben erna natuurlijk wel weer afgevallen.

Comment

Als je dit tegelijk naar binnen werkt blijft het dus nog een combi van creatine/melk. Neem aan daty je dat wel snapt
                  Klopt als een bus.

Comment

Mijn persoonlijke ervaring ooit.. Ben erna natuurlijk wel weer afgevallen.
                    het verminderen van vochtopslag, dus kwijt raken van vocht in de spieren gaat heel geleidelijk. Dat zou je kunnen opvangen door tijdig je KH inname en vochtbalans te optimaliseren.
                    Ander vocht is het onderhuidse vocht door verkeerd gebruik, zoals teveel en op verkeerde momenten.

Rond de trainingen is imo de beste tijd van inname en geeft minder vochtopslag en betere groei. Dus ook minder verlies als je stopt met creatine.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                      Dit bedoel ik dus, continu over iemands 'verleden' op het forum kankeren als een post je even niet zint.
                      Wordt er wat van gezegd komt er meteen een golf overheen, lekker volwassen hoor.
                      Laat lekker lopen man. Ik kan er weinig mee
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Ximon1975 View Post
                        Ook nog de link met een stukje over creatine en afvallen(punt 10)
                        http://www.ergogenics.org/crea.html
                        Dit is inderdaad heel apart, hier had ik niet eerder van gehoord!! Terwijl ik toch redelijk wat zoekwerk naar informatie over creatine heb gedaan voor ik het kocht!! Maarja, zodra je stopt met je kuurtje na een weekje of 6, helpt de extra spiermassa sneller het vet wat je in mindere mate af heb gebroken alsnog. Zodanig denk ik dat het vet% niet veel scheelt over de 12 weken totale kuur.

Over de cafeine en creatine leveren de eerste 3 sprints een beter resultaat, maar de laatste 3 levert de placebo het beste resultaat. Ben ik wel benieuwd wat voor placebo die jongens en meisjes kregen !!
                        Zonder gekheid, ik ben wel echt benieuwd hoe dit dan met krachtsport zit... Of dat hetzelfde verval heeft als sprinten!

Comment

Ik heb zelf een pot "super creatine" in de 3de maand van mijn "sport historie" leeg gemaakt en ben gewoon de nodige kilo's afgevallen.
                          Denk wel dat dat meer te maken had met het feit dat ik meer dan genoeg vet had en daarom met gezondere voeding en genoeg sporten gemakkelijk veel ben afgevallen.
                          Ik wil nu eerst nog mijn streef gewicht zien te bereiken en daarna verder met wat spiermassa te kweken.
                          Wat ik wel merk is dat nu zonder de crea mijn herstel/spierpijn iets langer aanhoudt.

Gr. Ximon
                          http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Verbazend veel onzin in dit topic.....

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                              ik geef je gelijk als ik alles hier zo doorlees lijkt het net een wonder middel...
                              There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                                Verklaar je nader als je wilt.

Ik ga er maar vanuit dat jij mijn laatste post bedoelt.
                                Ik schrijf alleen maar op wat ik in de korte tijd die ik sport ervaren heb.
                                Als je nu aan kunt geven wat je daar onzin aan vind kan ik misschien iets duidelijker zijn met wat ik bedoel.

Gr. Ximon
                                http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X