Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Edit": kan ik trouwens de topictitel veranderen in Het Creatine topic? zodat mensen die er vragen over hebben het hier kunnen stellen? Want de sticky is closed en ik kan het nergens anders vinden!
Mocht je ooit stoppen? Jjij snapt het niet.. Je neemt ongeveer 5/6/7 weken creatine in en stopt er daarna ongeveer 5/6/7 weken mee. Kan best op je 16e.. Gevolgen zijn er niet echt. Wel zal je een deel van het vast gehouden vocht weer verliezen en zal dus (1 a 2 kg) afvallen. Niet erg want je komt ook (normaal 3 a 4 kg) aan.
Hoe kom jij nou weer aan die stats? je komt normaal van creatine in 7 weken 3/4kg aan? 1 of 2kg is vocht?? <--- waar haal je dit vandaag (mag het duidelijk zijn dat dit complete onzin is)
Jongens een Ruzietje is leuk Onderling maar doe het alsjeblieft in Je mailbox!
Ik neem mijn 3-5g nu in mijn pre en post workout Gooi het gewoon in mijn wheyshake
Dan wel met water neem ik aan? Creatine en melk is niet zo'n goede combinatie.
Dan wel met water neem ik aan? Creatine en melk is niet zo'n goede combinatie.
Ja met water,
Maar meestal heb ik 2 Bidons Een met water en creatine en een wheyshake met melk.
Maar ik ben een melkdrinker thuis drink zo een 1-2.5 liter op een dag (halfvol).
Dus ik kom aan eiwitten niks te kort haha:P
Ja met water,
Maar meestal heb ik 2 Bidons Een met water en creatine en een wheyshake met melk.
Maar ik ben een melkdrinker thuis drink zo een 1-2.5 liter op een dag (halfvol).
Dus ik kom aan eiwitten niks te kort haha:P
Als je dit tegelijk naar binnen werkt blijft het dus nog een combi van creatine/melk. Neem aan daty je dat wel snapt
Hoe kom jij nou weer aan die stats? je komt normaal van creatine in 7 weken 3/4kg aan? 1 of 2kg is vocht?? <--- waar haal je dit vandaag (mag het duidelijk zijn dat dit complete onzin is)
Mijn persoonlijke ervaring ooit.. Ben erna natuurlijk wel weer afgevallen.
Mijn persoonlijke ervaring ooit.. Ben erna natuurlijk wel weer afgevallen.
het verminderen van vochtopslag, dus kwijt raken van vocht in de spieren gaat heel geleidelijk. Dat zou je kunnen opvangen door tijdig je KH inname en vochtbalans te optimaliseren.
Ander vocht is het onderhuidse vocht door verkeerd gebruik, zoals teveel en op verkeerde momenten.
Rond de trainingen is imo de beste tijd van inname en geeft minder vochtopslag en betere groei. Dus ook minder verlies als je stopt met creatine.
Dit bedoel ik dus, continu over iemands 'verleden' op het forum kankeren als een post je even niet zint.
Wordt er wat van gezegd komt er meteen een golf overheen, lekker volwassen hoor.
Dit is inderdaad heel apart, hier had ik niet eerder van gehoord!! Terwijl ik toch redelijk wat zoekwerk naar informatie over creatine heb gedaan voor ik het kocht!! Maarja, zodra je stopt met je kuurtje na een weekje of 6, helpt de extra spiermassa sneller het vet wat je in mindere mate af heb gebroken alsnog. Zodanig denk ik dat het vet% niet veel scheelt over de 12 weken totale kuur.
Over de cafeine en creatine leveren de eerste 3 sprints een beter resultaat, maar de laatste 3 levert de placebo het beste resultaat. Ben ik wel benieuwd wat voor placebo die jongens en meisjes kregen !!
Zonder gekheid, ik ben wel echt benieuwd hoe dit dan met krachtsport zit... Of dat hetzelfde verval heeft als sprinten!
Ik heb zelf een pot "super creatine" in de 3de maand van mijn "sport historie" leeg gemaakt en ben gewoon de nodige kilo's afgevallen.
Denk wel dat dat meer te maken had met het feit dat ik meer dan genoeg vet had en daarom met gezondere voeding en genoeg sporten gemakkelijk veel ben afgevallen.
Ik wil nu eerst nog mijn streef gewicht zien te bereiken en daarna verder met wat spiermassa te kweken.
Wat ik wel merk is dat nu zonder de crea mijn herstel/spierpijn iets langer aanhoudt.
Ik ga er maar vanuit dat jij mijn laatste post bedoelt.
Ik schrijf alleen maar op wat ik in de korte tijd die ik sport ervaren heb.
Als je nu aan kunt geven wat je daar onzin aan vind kan ik misschien iets duidelijker zijn met wat ik bedoel.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment