Supplementen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Unit View Post
    Inmiddels heb ik netjes me antwoord al gekregen. De vragen die de reaguurders hebben gesteld heb ik al beantwoord! Alleen krijg ik commentaar op mijn reactie wat niks heeft te maken met mijn vraag. En ik ben hier om advies te vragen en wat te leren, en niet om commentaar te leveren over de uitspraken die ik heb gedaan. Dus onder andere dat ik blijkbaar te veel het woord SUPPLEMENT heb gebruikt. Lekker belangrijk enfine.
    Je geeft geen duidelijk antwoord op antwoord op vragen die gesteld worden.

Supplementen zijn een toevoeging op de voeding, om de voeding compleet te maken. Om jou een zinnig advies te kunnen geven over welke supplementen jouw voeding compleet kunnen maken, moet wel bekend zijn welke voeding met welke hoeveelheden envoedingswaarde bekend zijn + jouw stats. Zonder die info is advies geven niet heel erg zinvol.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
      Je geeft geen duidelijk antwoord op antwoord op vragen die gesteld worden.

Supplementen zijn een toevoeging op de voeding, om de voeding compleet te maken. Om jou een zinnig advies te kunnen geven over welke supplementen jouw voeding compleet kunnen maken, moet wel bekend zijn welke voeding met welke hoeveelheden envoedingswaarde bekend zijn + jouw stats. Zonder die info is advies geven niet heel erg zinvol.
      Ik ga effe bodyshop mailen wat hun adviseren met de maaltijden die ik neem. Thanks.

@Hooli

Het is allemaal prima wat je zegt

Comment

Ik ga effe bodyshop mailen wat hun adviseren met de maaltijden die ik neem. Thanks.

Vooral doen! Bodyshop verkoopt jou graag supplementen.

Ik vraag me wel wat af, waren de vragen te moeilijk of wist je het antwoord gewoon niet?

Comment

6 tot 8 boterhammen
          brinta shake
          noten/gezondheids cruesli noten
          fruit
          (macaroni, pasta, noodles, sushi)
          Gym
          Avond eten kan van alles zijn van zalm tot vlees, groente, salades, aardappel, rijst etc.

En dan voor het slapen maak ik meestal nog wat. Kan weer van alles zijn.

Ik deel het voornamelijk in 6 a 7 delen. En ik wil nog wel gewoon ript blijven. Voornamelijk eet ik de koolydraten smiddags en probeer k het savond te vermijden omdat ik wel gewoon verhouding wilt kunnen zien en geen blok beton.
          wat jij in een dag eet is mijn ontbijt ....
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Vooral doen! Bodyshop verkoopt jou graag supplementen.

Ik vraag me wel wat af, waren de vragen te moeilijk of wist je het antwoord gewoon niet?
            Nee vond het zeer moeilijke vragen, moest heel erg lang googlen. Maar uiteindelijk heb ik alles in mijn theorieboek kunnen vinden.

@kaba

Top!

Comment

je zou ook dit in kunnen vullen:

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html

Comment

Kansloos.........

Comment

Originally posted by inabouw View Post
                  Kansloos.........
                  wat is kansloos?

Comment

wat is kansloos?
                    Dat het schema ook maar überhaupt bekeken wordt laat staan ingevuld en gebruikt.

Comment

Originally posted by inabouw View Post
                      Dat het schema ook maar überhaupt bekeken wordt laat staan ingevuld en gebruikt.
                      Tegen beter weten in, denk ik.....

Comment

Tegen beter weten in, denk ik.....
                        Ja.......er zijn er altijd bij die het véééél beter weten.

Comment

1,80

Naja ik ben ook niet van plan om bodybuilders maaltijden te gaan eten. gaat me te ver.
                          Okeeeeeee............
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik ga effe bodyshop mailen wat hun adviseren met de maaltijden die ik neem.
                            Ik denk dat zij je een goede shampoo en een lekker dierproefvrij crèmetje adviseren.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                              Ik denk dat zij je een goede shampoo en een lekker dierproefvrij crèmetje adviseren.

Comment

@ inabouw ben wel benieuwd naar je abs foto trouwens.. lol
                                ik heb die exl sheet gebruikt en bevalt me prima..!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X