Producten van san

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Producten van san

Hoi,

Ben nu bezig met san V12 turbo en endotest van san en kan maar zeggen dat ik ZEER tevreden ben over producten.
    De pomp is ongelooflijk en blijft bijna de gehele dag.
    Ook bevat san V12 geen suikers (wel stikstof transportsysteem)dus ideaal om af te vallen.

http://www.sann.net/

grtz wimpy
    Elk pondje komt door het mondje !!!
    Denk je sterk.

is vast heel duur? hoe bedoel je pomp?
    "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

wim mijn mening over de san producten is: duur duur duur waarom zou je die v12 nemen als je ook gewoon creatine kan nemen... ik heb het ervaring ik heb me ook een x door een goede verkoper v12 laten aansmeren toen begon ik net met trainen en wist ik nog nietzoveel ervan af en zon verkoper ja die weet natuurlijk super veel.. nou die pomp de heled ag vond ik allemaal wel meevallen en was er niet tevreden over.. iets van 8maanden laten ging ik 6weken creatine en hmb nemen hierdoor reageerde ik veel beter dan die v12 terwijl die creatine maar 15 euro was inplaats van 50!!! die hmb was wel d8 iets van 30 euro dus ongeveer zelfde totaal bedrag maar veel btere resultaten. mijn conclusie over de v12 het is commerciele troep je kan beter gewonen creatine gebruiken goedkoper en ik vond zelfs beter maar suc6 hoop voor je dat het bij jou wel aanslaat

Comment

ik heb Swole V2 en San V12 gehad en Sav v12 geeft de hele dag 1 intieme pomp...is vet bizar maar als je veel eiwitten neemt en san v12 gebruikt krijg je wel meer last van pukkels enzo das wel klote magoed je moet er wat voor over hebben..San heb hel erg goede spullen tenminste San v12 is super ik heb ook nog methabol 7 gehad...dat was troep..

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Haagschemarco @ Jan. 28 2005,21:14)]is vast heel duur? hoe bedoel je pomp?
          Je voelt je eigen oppompen tijdens training...zelfs als ik maar een setje gedaan heb zie ik al dat mijn spieren veel voller worden.
          Is heel motiverend om zo te trainen en deze pomp hou je de hele dag
          Voor en na training is een duidelijk verschil, dat heb ik bij gewone creatine en swole zelfs niet gehad dus ik vind de san V12 turbo wel super.

En duur ..idd maar ik heb mijn 600gr V12 gemengd met 500gr micronized creatine en komt nu dus wel goedkoper uit.

grtz  

Denk je sterk.

Comment

je bent wel lekker bezig heh wim je geeft bakken geld uit aan van alles... ...

Greetzz

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (XeNoGeaR @ Jan. 28 2005,22:43)]je bent wel lekker bezig heh wim je geeft bakken geld uit aan van alles... ...

Greetzz  
              Dat is mijn motivatie om minder te blowen = meer geld voor supplementen
              Werkt echt wel goed
              Denk je sterk.

Comment

Alleen de smaak is wel zwaar chemisch
                A.K.A. Jonah Lomu

Comment

Als ik een pomp wil neem ik gewoon vanadyl suflaat van m-double you. 15 euro voor een potje.

GRtz..
                  Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Lobstaboy @ Jan. 29 2005,13:59)]Alleen de smaak is wel zwaar chemisch

Smaak is lekkerrrrrrrrrrr....
                    Denk je sterk.

Comment

idd vond die v12 ook wel chillend....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X