een beginnende krachtrainer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een beginnende krachtrainer

ik gebruik iso whey
    bron: Vitamins & More :: Eiwitten & Herstel :: Iso-whey 2lbs (908gr)(IQ Nutrition)
    is deze eiwit shake goed aub mensen met ervaring laat je horen over deze iso whey en zeg welke je zelf gebruikt en veel van bent verandert

nog een paar vraagjes

ik heb geen gedult hoe kan beter gedult krijgen?
    ik geef vaak op na tijd trainen is 3 weken dan merk ik geen verandering stop ik er mee dan ga ik weer niet trainen dan weer zelfde verhaal

ik eet weinig eiwitten is zo shake en 2 jogurt pakken van ah 70 cent?
    of moet ik uitreken met lichaamsgewicht keer 2 gr
    ik weeg 85 kilo
    lengte is 1.69

open anders nog een topic er over
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Ik zou gewoon stoppen met trainen..
      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

f

Originally posted by Siegfried Muller View Post
        Ik zou gewoon stoppen met trainen..
        \
        goed idee

Comment

Komt wel goed 1e week na eiwit beginnen met creatine en dan weer een week later als je 20 posts heb kuren...
          Geen woorden, maar daden.

Comment

Originally posted by meneerpch View Post
            ik gebruik iso whey
            bron: Vitamins & More :: Eiwitten & Herstel :: Iso-whey 2lbs (908gr)(IQ Nutrition)
            is deze eiwit shake goed aub mensen met ervaring laat je horen over deze iso whey en zeg welke je zelf gebruikt en veel van bent verandert

nog een paar vraagjes

ik heb geen gedult hoe kan beter gedult krijgen?
            ik geef vaak op na tijd trainen is 3 weken dan merk ik geen verandering stop ik er mee dan ga ik weer niet trainen dan weer zelfde verhaal

ik eet weinig eiwitten is zo shake en 2 jogurt pakken van ah 70 cent?
            of moet ik uitreken met lichaamsgewicht keer 2 gr
            ik weeg 85 kilo
            lengte is 1.69
            zonder gedult kom je niet ver, dat is ook niet iets wat iemand je kan leren, geloof me met 1 whey shake per dag ga je echt geen verschil zien zeker niet na 3 weken. als je sirieus iets wilt bereiken moet je je goed verdiepen in training en voeding(goed begin is stickys) en je moet eerder denken aan jaren voordat je iets hebt bereikt dan aan weken.

Comment

Goh, dat je de moeite hebt genomen om een profiel aan te maken voor 3 weken....

Comment

Ik zou het niet kunnen om zo lange periode niet te gaan trainen, gewoon omdat mijn passie voor krachtsport te groot is, net zoals mede bodynet members hier hebben.
                Die wheyshakes zullen je niet veel veranderen.
                Ik zou een doel stellen en kijken of je een ritme kan vasthouden.
                Zonder fatsoenlijk trainingsschema is de motivatie ook snel weg.
                Je moet wel met zin naar de sportschool gaan en eigenlijk een goed voedingschema maken.

Comment

meld je maar af. geduld is een pré

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X